Citat:
Ursprungligen postat av
Tjejenduvillha
Nej detta fall känns väldigt oklart om han är helt ensam att transportera bort kroppen eller om han har haft hjälp. Ja, precis, jag läste den delen, med den vakten som tillfrågas och enligt honom berodde det väl på att de i dåläget bara trodde hon hade "rymt/stuckit" av egen fri vilja och att det var någon som jobbade på Elgiganten som hade sagt till någon att de sett henne, vilket han senare skrev till T att det inte var hon för tjejen på Elgiganten hade rosa hår..Men alltså jag vet inte, hela denna historia känns så extrem, jag fattar inte hur T förhör efter förhör orkar förneka och om någon människa runt honom vet något så hoppas jag att de kan kliva fram och berätta, men samtidigt så kan det kanske vara så att han har gjort det ensam.. Jag blir inte klok på det och jag skulle inte våga yttra mig tvärsäkert om varken det ena eller det andra, förutom att han själv är inblandad i det då såklart.
Hur skulle det vara om ni slutade spekulera,fabulera,dikta hemmavedbodsnickrade tänkbara förlopp? Är det inte bäst att vänta till rättegången? Jag är ganska säker på att Åklagaren ,polis,obducent andra SAKKUNNIGA!!har skissat fram ett förlopp!! SAMT!! har tillgång till fakta som ännu inte "läckts"till allmän kännedom!!