2020-05-13, 17:58
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Alla pinkroomare som röstade på Sami i förhoppning att han skulle lida ensam kan sätta sig ner nu! Glad att båda fick matuppdraget, inte mer än rätt faktiskt.

Hahaha och ni gjorde samma sak för Mergim skulle tjura och bli arg för det skulle påverka han negativt. Sami fick mer procent men ändå fick Mergim stå i köket, om Mergim hade fått mer procent hade han fått stå där själv BB favoriserar Sami. Det stog på omröstningen vem av dom ska stå i köket inte vilka. Du tycker det är mer än rätt bara för Sami fick mer röster men om Mergim hade fått det hade du inte sagt det. Mergim blev glad god inställning till skillnad från Sami, ni förväntade er att Mergim skulle tjura hahaha. Han har oftast god inställning till saker.
Senast redigerad av Eagle35 2020-05-13 kl. 18:01.
2020-05-13, 17:59
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Mitt råd, låt bli att citera trollen Emmvalentine och Willos. De ha bara provocerande inlägg och är Rosa i själen.
Sami, Daniel, Julia och Patzy borde varit i final.
Exakt. Ett stort skämt att det är de fyra som nu är i finalvecka. Hoppas de här inte är finalistgänget utan att det bara är just finalveckan de kommit till. Borde vara att man bara komma till finalen genom att ha blivit ditröstad. Inte p g a att man råkat vinna tävlingar och därför suttit säkert.
2020-05-13, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Hur kan anty vara så god vän med amilia? Och mergim???

Samma skrot och korn.
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Börjar misstänka vilka dessa två är. Är det som jag tror, är det tragiskt.
Hoppas Sami vinner.
Det här blir spännande höra. Vilka är vi? Ska du dra kortet "nån från huset "någons släkting" 🤣 eller har du kommit på något nytt ?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Aaaabsolut! Helt säker på det jag också. Han kommer skämmas ihjäl över sina sk "fans" som bara skämt ut han. Han står inte för nästan något av vad som skrivs här. Hoppas han kan förstå vilka sorts folk det är här, så han och de andra inte tar åt sig. Sami verkar smart så det är nog inga problem tack och lov 👍

Kunde inte hållt med mer!!! Så sjukt pinsamma människor det finns här.
Dom ser Sami som deras gud typ. ”Nej nu borde han låta Sami äta ifred” ”nää nu skrattar han inte åt samis skämt” ”sami sami sami sami”.
Jag trodde detta va en tråd om BB generellt men skriver man något negativ om sami så letar folk upp ens adress o skit.
Visste inte att småstads människor va såhär grova
2020-05-13, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Ja, särskilt sista dagarna. Lennie har fasiken ätit godis varje gång jag tittar senaste veckorna. Oftast en klubba intryckt i käften. Sedan så kan man ju tycka att de inte behöver kasta sig på grejerna och trycka i sig det på en gång. Vuxna människor brukar kanske smaka och sedan sparar man det till ”myskvällen” som oftast brukar vara efter middagen.

Nu fick de dessutom ett brev där BB uppmanar dem att inte äta sig mätta på godis då Sami ska laga middag.
Varför skickar de in sånt innan maten då? Produktionen har varit usel iår. Kan varken stava eller planera något. Hoppas på en bättre version av Kanal 5 nästa år.
2020-05-13, 18:04
Medlem
Varför går sami inte bara och bajsar ut skiten och lagar mat som en man?
2020-05-13, 18:04
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Det här blir spännande höra. Vilka är vi? Ska du dra kortet "nån från huset "någons släkting" 🤣 eller har du kommit på något nytt ?

Försöker du baita fram en 1.06avstängning nu din jävla kärring?

OnT: Sami vilken jävla guldkock! Han har ju ta mig fan fingrar för allt - planteringslådor, käk och vem vet vad han kan göra med en kvinna
2020-05-13, 18:05
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Hahaha och ni gjorde samma sak för Mergim skulle tjura och bli arg för det skulle påverka han negativt. Sami fick mer procent men ändå fick Mergim stå i köket, om Mergim hade fått mer procent hade han fått stå där själv BB favoriserar Sami. Det stog på omröstningen vem av dom ska stå i köket inte vilka.du tycker det är mer än rätt bara för Sami fick mer röster men om Mergim hade fått det hade du inte sagt det. Mergim blev glad god inställning till skillnad från Sami, ni förväntade er att Mergim skulle tjura hahaha. Han har oftast god inställning till saker.
Om du läser vad jag skrev så skrev jag att jag var glad att de båda fick laga mat och att det inte var mer än rätt. Dessutom mer underhållande än Lennie.

I övrigt håller jag med om exakt 0% av vad du skriver, i vanlig ordning. Hade Mergim fått flest röster hade han garanterat inte fått stå där själv heller.
2020-05-13, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Jävligt riggat. Usch.

Ja. Sami har väl gjort tillräckligt idag med tävlingen och ont i magen..

Jag kan tillägga för de som vill svara ngt negativ nu, att jag skulle känt samma sak även om det varit Mergim som gjort tävlingen istället för sami och dessutom fått ont i magen efteråt. Om man ska utsättas för så hårda saker för att ta sig till final så ska det gälla för ALLA och inte bara för EN. De övriga har ju bara fördelar och lätta tävlingar och dyl hela tiden i jämförelse. Men som jag sagt tidigare: hur det än slutar så ska jag vara med och se till så Sami får ngn typ av vinst i alla fall!
2020-05-13, 18:06
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nomi121
Kunde inte hållt med mer!!! Så sjukt pinsamma människor det finns här.
Dom ser Sami som deras gud typ. ”Nej nu borde han låta Sami äta ifred” ”nää nu skrattar han inte åt samis skämt” ”sami sami sami sami”.
Jag trodde detta va en tråd om BB generellt men skriver man något negativ om sami så letar folk upp ens adress o skit.
Visste inte att småstads människor va såhär grova
Håller helt med! Skrämmande och enormt pinsamt, framförallt för Sami.
2020-05-13, 18:08
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Försöker du baita fram en 1.06avstängning nu din jävla kärring?

OnT: Sami vilken jävla guldkock! Han har ju ta mig fan fingrar för allt - planteringslådor, käk och vem vet vad han kan göra med en kvinna
Den som fick turen att ta reda på det

Mycket har man blivit kallad här i tråden men småstadsmänniska?? Det var väl det värsta tror jag. Fyfan.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in