2020-05-14, 14:51
Medlem
OJ! Vad förvånad jag blev när jag gick in hit nu. Är det bara jag som reagerade mer på Amilias fortsatta översitteri än hur Jass svarade? För min del blev det nu iaf BARA bekräftat att Amilia är en mobbare som inte skyr några medel.
Väldigt trist att se. Borde hon inte vilja visa upp ett bättre jag nu när hon fick chansen?

Nu är det snart dags för Sami!! Spännande!!

Gissar att Glasman och Julia kommer sköta burnfrågorna till Lennie och Mergim tusen gånger bättre än Amilia skötte sin burn mot Jass.
2020-05-14, 14:51
Medlem
Contragulationss avatar
Undrar om Samis förflutna tas upp nu? Det enda dem har på honom, typ.
2020-05-14, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
OJ! Vad förvånad jag blev när jag gick in hit nu. Är det bara jag som reagerade mer på Amilias fortsatta översitteri än hur Jass svarade? För min del blev det nu iaf BARA bekräftat att Amilia är en mobbare som inte skyr några medel.
Väldigt trist att se.

Nu är det snart dags för Sami!! Spännande!! Gissar att Glasman och Julia kommer sköta burnfrågorna till Lennie och Mergim tusen gånger bättre än Amilia.

Såg du hennes blick mot kameran,,,suck..
2020-05-14, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Tror på Alex men han kommer som sagt inte kunna såga någon så hans mentala nivå är ännu lägre än Jasmines. Hur fan det nu kan gå till för hon jag har sett myror som är smartare än henne.
Antonia, Victoria och Alex kommer gå in och möta Mergim.
2020-05-14, 14:53
Medlem
Jassa alltså... Be inte om ursäkt till Viccan och sitta nu och ta tillbaka. Hon är så falsk... svarade inte Sami om vad det handlade om. För hon vet...
2020-05-14, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Nej, Amilia har ingen skuld. Martin flirtade lika mycket med Amilia som han gjorde med Jasmine vid den tidpunkten. Den enda som hade några som helst förpliktelser mot någon annan var Martin och Martin är den som gjorde fel. Amilia och Jasmine var knappt vänner ens, Amilia har ingen skyldighet att ta hänsyn till Jasmine. Martin hade kunnat backa, han hade kunnat låta bli att flirta, han hade kunnat ge fan i att tafsa.

"VaRfÖr SkA AlLtId KiLlEn Få SkiTeN" tillåt mig SKRATTA i ditt ansikte.
Amilia kom bakifrån og kyste martin. Som jag huskar det. Så amilia var värst. Og martin ful han tåler jo inte öl
2020-05-14, 14:55
Medlem
Citat:
Det är var ju exakt det här jag försökte få folk här att förstå när hela den här grejen hände haha. Amilia har haft rätt i detta hela tiden, i alla diskussioner om ansvar osv. Att hon kryddade på medvetet är en annan femma, men hon har hela tiden haft rätt i sak. Skitbra av henne att ifrågasätta och ta upp detta, synd bara att Jasmine är för korkad för att förstå det.
Jag har ju varit på den sidan med! Jag tycker inte ens att Amilia haft något ansvar alls i det hela utan det är Martins ansvar som haft en ”relation”. Ja, klart hon kryddade lite men det var ändå inte hon som drog upp det. Hade hon velat haft fm konflikt hade hon själv kunnat sagt det, bara för att jävlas. Förstår ändå Amilia att hon gjorde en ”grej” av det, det är ändå ett spel och Jasmine är så jävla lättspelad.

Till och med nu tycker hon ju att hon har rätt och verkar tro att hon ”vann” diskussionen. Hon fattar ju inte ens att Amilia helt skiter i girl code utan tog upp det endast för att sätta dit Jasmine. Jasmine är ju den enda som pratat om girl code, men hon är så jävla dum att hon inte fattar någonting! Synd att Sami backar henne nu.
Medlem
Citat:
Nej, Amilia har ingen skuld. Martin flirtade lika mycket med Amilia som han gjorde med Jasmine vid den tidpunkten. Den enda som hade några som helst förpliktelser mot någon annan var Martin och Martin är den som gjorde fel. Amilia och Jasmine var knappt vänner ens, Amilia har ingen skyldighet att ta hänsyn till Jasmine. Martin hade kunnat backa, han hade kunnat låta bli att flirta, han hade kunnat ge fan i att tafsa.

"VaRfÖr SkA AlLtId KiLlEn Få SkiTeN" tillåt mig SKRATTA i ditt ansikte.
Vad spelar det för roll om Amilia och Jasmine var vänner eller inte? Man går inte och flirtar med någon annans flirt oavsett vad. Men sånt kanske du gör eller? Amilia hade kunnat backa lika mycket som Martin. Båda gjorde lika mycket fel.
Sluta förpesta tråden med dina SJW-fasoner.
Medlem
Mouchinos avatar
Egentligen borde BB inte låta Amilia få delta i detta då hon gör allt för att provocera för att de andra till förmån till Lennie!
2020-05-14, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lella68
Såg du hennes blick mot kameran,,,suck..

Japp, det var pure hate som lyste ur ögonen där. Blir så provocerad av framförallt alla ”fans” som tycker att Amilias beteende är bra och okej.
2020-05-14, 14:56
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Jassa gick verkligen för långt när hon gick på Amilia och beskyllde henne för Martin-gate men jag tänker inte prisa Amilia på något sätt i den här mötet så som hon betett sig i och utanför huset. Hell to the no!

Citat:
Väldigt trist att se.

Amen to that!

Blåvalen är (precis som Jamine sa) den sista som ska kritisera någons girl code, eller beteende gentemot andra människor överlag.
Dock hade hon öppet mål här och jag förväntade mig slakt & bra TV. Besviken!
2020-05-14, 14:58
Medlem
Citat:
Japp, det var pure hate som lyste ur de ögonen. Blir så provocerad av framförallt alla ”fans” som tycker att Amilias beteende är bra och okej.
Så Jasmines beteende att kalla folk slampa är ok? Är inget fan av Amilia men i den här situationen backar jag henne till hundra procent!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in