Citat:
Ursprungligen postat av
HeligModer
Det är var ju exakt det här jag försökte få folk här att förstå när hela den här grejen hände haha. Amilia har haft rätt i detta hela tiden, i alla diskussioner om ansvar osv. Att hon kryddade på medvetet är en annan femma, men hon har hela tiden haft rätt i sak. Skitbra av henne att ifrågasätta och ta upp detta, synd bara att Jasmine är för korkad för att förstå det.
Jag har ju varit på den sidan med! Jag tycker inte ens att Amilia haft något ansvar alls i det hela utan det är Martins ansvar som haft en ”relation”. Ja, klart hon kryddade lite men det var ändå inte hon som drog upp det. Hade hon velat haft fm konflikt hade hon själv kunnat sagt det, bara för att jävlas. Förstår ändå Amilia att hon gjorde en ”grej” av det, det är ändå ett spel och Jasmine är så jävla lättspelad.
Till och med nu tycker hon ju att hon har rätt och verkar tro att hon ”vann” diskussionen. Hon fattar ju inte ens att Amilia helt skiter i girl code utan tog upp det endast för att sätta dit Jasmine. Jasmine är ju den enda som pratat om girl code, men hon är så jävla dum att hon inte fattar någonting! Synd att Sami backar henne nu.