2020-05-13, 18:08
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterietanten
Ja. Röstningen gick ju ut på att VEM som skulle fixa maten och nu när det blev lilla stackars Mergim så blev det naturligtvis Sami också!! Nä, vem är det som jobbar där i produktionen..?

Skojar du med mig Sami fick mer procent det var jämt men Sami fick mer procent med 1 procent. Om Mergim hade fått mer procent hade han fått stå där själv men bara för Sami fick det så ska Mergim stå i köket med dom favoriserar eran Sami hela tiden även Jasmine.
2020-05-13, 18:10
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Försöker du baita fram en 1.06avstängning nu din jävla kärring?

OnT: Sami vilken jävla guldkock! Han har ju ta mig fan fingrar för allt - planteringslådor, käk och vem vet vad han kan göra med en kvinna
Har haft den avstängningen en gång, så jag lockas inte in i det betet.😀
Finns bara en värdig vinnare av BB och det är Sami.👍😀👍😀
2020-05-13, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Om du läser vad jag skrev så skrev jag att jag var glad att de båda fick laga mat och att det inte var mer än rätt. Dessutom mer underhållande än Lennie.

I övrigt håller jag med om exakt 0% av vad du skriver, i vanlig ordning. Hade Mergim fått flest röster hade han garanterat inte fått stå där själv heller.
Många negativa mot Sami på tråden. Jag kollar på slow tv. Inte älgarna utan bb.... vägrar kommentera.
2020-05-13, 18:11
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Om du läser vad jag skrev så skrev jag att jag var glad att de båda fick laga mat och att det inte var mer än rätt. Dessutom mer underhållande än Lennie.

I övrigt håller jag med om exakt 0% av vad du skriver, i vanlig ordning. Hade Mergim fått flest röster hade han garanterat inte fått stå där själv heller.

Båda dom två har haft roligt sista tiden och jag tycker båda är roliga tillsammans. Dom tycker det själv också. Jo om Mergim hade fått fler röster hade han fått stå där själv har du inte sett hur mycket BB gått emot honom dom vill se han flippa 💯 och dom vill ha ut han, Om du inte sett det då vet jag inte vad jag ska säga mer...
2020-05-13, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Hahaha och ni gjorde samma sak för Mergim skulle tjura och bli arg för det skulle påverka han negativt. Sami fick mer procent men ändå fick Mergim stå i köket, om Mergim hade fått mer procent hade han fått stå där själv BB favoriserar Sami. Det stog på omröstningen vem av dom ska stå i köket inte vilka. Du tycker det är mer än rätt bara för Sami fick mer röster men om Mergim hade fått det hade du inte sagt det. Mergim blev glad god inställning till skillnad från Sami, ni förväntade er att Mergim skulle tjura hahaha. Han har oftast god inställning till saker.

Jag kan bara svara för mig och jag tror faktiskt Mergim har bättre kunskaper i köket än många tror inkl han själv. När det skulle göras pannacotta så visste inte Lennie ens vilka ingredienser som ingick, att man inte kan måtten kan jag förstå, men Mergim räknade upp alla ingredienser till punkt och pricka helt rätt, men blev osäker när Lennie inte var med på noterna och då bad de om recept.

Dessutom när han monterade en tårta syntes det att han varit i kök tidigare. Så jag ville att han skulle få detta uppdrag för att få växa, men han är så osäker på sig själv att nervositeten tar över. Att han sen skulle kunna knäppt Lennie på näsan hade inte heller gjort så ont om jag får säga det..
2020-05-13, 18:15
Medlem
Dette går jo strålende😊 et matprogram med disse to hadde slått an. Lennie vil ingen se lage mat.
2020-05-13, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
ÄR Det inte lite utfrysning att inte bjuda med Kim?????????

Ska deltagarna in och käka med dom?
Medlem
herpesvårtas avatar
Verkar ju gå bra för boysen i köket ju!
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterietanten
Jag kan bara svara för mig och jag tror faktiskt Mergim har bättre kunskaper i köket än många tror inkl han själv. När det skulle göras pannacotta så visste inte Lennie ens vilka ingredienser som ingick, att man inte kan måtten kan jag förstå, men Mergim räknade upp alla ingredienser till punkt och pricka helt rätt, men blev osäker när Lennie inte var med på noterna och då bad de om recept.

Dessutom när han monterade en tårta syntes det att han varit i kök tidigare. Så jag ville att han skulle få detta uppdrag för att få växa, men han är så osäker på sig själv att nervositeten tar över. Att han sen skulle kunna knäppt Lennie på näsan hade inte heller gjort så ont om jag får säga det..

Jaha okej trodde du hade emot Mergim tror jag sett dig skriva negativt om honom. Ja han kan faktiskt mer än vad man tror och han har ändå lärt sig mycket i köket han var mer osäker tidigare, och han har fan gjort mycket och även stått i köket, städat hjälpt till men ändå ska folk vända på det och säga tvärtom bara för dom är hatare.
2020-05-13, 18:19
Medlem
Citat:
Verkar ju gå bra för boysen i köket ju!

det trodde man inte! kul o se
2020-05-13, 18:20
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
ÄR Det inte lite utfrysning att inte bjuda med Kim?????????
Vilken Kim?
2020-05-13, 18:20
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
varför är det endast samis fanbase under BB2020 som pratat ont om andra deltagare.
inte sitter lennies/mergim fans på något forum och nerkastar något ?
Ni hjälper inte sami detta är inte hur ni visar er "support"
ciao!
Precis... Dom har lite fel taktik så att säga.
Men det lär dom väl inse sen när Sami berättar hur besviken han är på deras påhopp av hans vänner 🤔
Du verkar klok! 👍

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in