Citat:
Ursprungligen postat av
Eagle35
Hahaha och ni gjorde samma sak för Mergim skulle tjura och bli arg för det skulle påverka han negativt. Sami fick mer procent men ändå fick Mergim stå i köket, om Mergim hade fått mer procent hade han fått stå där själv BB favoriserar Sami. Det stog på omröstningen vem av dom ska stå i köket inte vilka. Du tycker det är mer än rätt bara för Sami fick mer röster men om Mergim hade fått det hade du inte sagt det. Mergim blev glad god inställning till skillnad från Sami, ni förväntade er att Mergim skulle tjura hahaha. Han har oftast god inställning till saker.
Jag kan bara svara för mig och jag tror faktiskt Mergim har bättre kunskaper i köket än många tror inkl han själv. När det skulle göras pannacotta så visste inte Lennie ens vilka ingredienser som ingick, att man inte kan måtten kan jag förstå, men Mergim räknade upp alla ingredienser till punkt och pricka helt rätt, men blev osäker när Lennie inte var med på noterna och då bad de om recept.
Dessutom när han monterade en tårta syntes det att han varit i kök tidigare. Så jag ville att han skulle få detta uppdrag för att få växa, men han är så osäker på sig själv att nervositeten tar över. Att han sen skulle kunna knäppt Lennie på näsan hade inte heller gjort så ont om jag får säga det..