2020-05-13, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
Fyfan vad mkt skit de äter i huset. Socker hela tiden. Finns det ingen där inne med lite självvärde? Alla har gått upp i vikt så sjukt mkt. Vidrigt.
Ja, särskilt sista dagarna. Lennie har fasiken ätit godis varje gång jag tittar senaste veckorna. Oftast en klubba intryckt i käften. Sedan så kan man ju tycka att de inte behöver kasta sig på grejerna och trycka i sig det på en gång. Vuxna människor brukar kanske smaka och sedan sparar man det till ”myskvällen” som oftast brukar vara efter middagen.

Nu fick de dessutom ett brev där BB uppmanar dem att inte äta sig mätta på godis då Sami ska laga middag.
2020-05-13, 17:44
Medlem
FÖRSTA KLOKA ORDET FRÅN MERGIM: Vi har alla överdrivit någon gång... No comments. Typ....? 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
2020-05-13, 17:46
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Det Mergim sa är ren fakta och behöver absolut inte ligga någon empati bakom hans ord.

(Sorry vårtan men ibland bara måste jag rycka in, jag läste iallafall coronans inlägg med smurfröst)
Haha jag älskar dig
2020-05-13, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Ja, särskilt sista dagarna. Lennie har fasiken ätit godis varje gång jag tittar senaste veckorna. Oftast en klubba intryckt i käften. Sedan så kan man ju tycka att de inte behöver kasta sig på grejerna och trycka i sig det på en gång. Vuxna människor brukar kanske smaka och sedan sparar man det till ”myskvällen” som oftast brukar vara efter middagen.

Nu fick de dessutom ett brev där BB uppmanar dem att inte äta sig mätta på godis då Sami ska laga middag.

Ja. Röstningen gick ju ut på att VEM som skulle fixa maten och nu när det blev lilla stackars Mergim så blev det naturligtvis Sami också!! Nä, vem är det som jobbar där i produktionen..?
2020-05-13, 17:48
Medlem
herpesvårtas avatar
Alla pinkroomare som röstade på Sami i förhoppning att han skulle lida ensam kan sätta sig ner nu! Glad att båda fick matuppdraget, inte mer än rätt faktiskt.
2020-05-13, 17:49
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
Hahahaha men ja dom tror ju också att sami kommer typ visa sin uppskattning till dom på något sätt o vis på utsidan därför dom rider hans kewk, men oj vilken diss dom kommer få..
Aaaabsolut! Helt säker på det jag också. Han kommer skämmas ihjäl över sina sk "fans" som bara skämt ut han. Han står inte för nästan något av vad som skrivs här. Hoppas han kan förstå vilka sorts folk det är här, så han och de andra inte tar åt sig. Sami verkar smart så det är nog inga problem tack och lov 👍
2020-05-13, 17:49
Medlem
Zingo2s avatar
Mitt råd, låt bli att citera trollen Emmvalentine och Willos. De ha bara provocerande inlägg och är Rosa i själen.
Sami, Daniel, Julia och Patzy borde varit i final.
2020-05-13, 17:50
Medlem
Såååå jävla kul!!!! Mergim har svarta ögon igen. Och motabetar!🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
2020-05-13, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Mitt råd, låt bli att citera trollen Emmvalentine och Willos. De ha bara provocerande inlägg och är Rosa i själen.
Man får akta sig....
2020-05-13, 17:53
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Börjar misstänka vilka dessa två är. Är det som jag tror, är det tragiskt.
Hoppas Sami vinner.
2020-05-13, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterietanten
Ja. Röstningen gick ju ut på att VEM som skulle fixa maten och nu när det blev lilla stackars Mergim så blev det naturligtvis Sami också!! Nä, vem är det som jobbar där i produktionen..?
Jävligt riggat. Usch.
2020-05-13, 17:58
Medlem
Hur kan anty vara så god vän med amilia? Och mergim???

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in