2020-05-12, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pilskflicka
Han verkade ju inte heller ha några vänner på utsidan. Sa en gång på liven till Sami när de tränade att största anledningen till att han går till gymmet är för den sociala biten. Vilket även var en stor anledning till att han sökte till bb, för att finna nya bekantskaper.
Han har varit med om att många vänner vänt honom ryggen när de skaffar familj, och att det blir något han inte kan dela med dem av erfarenhet. Lennie har helt enkelt haft svårt att hitta människor att umgås med som inte senare vänder honom ryggen av div orsaker. Helt plötsligt kommer han till ett hus där enbart en person har barn och där 2-3 personer visar extra mycket intresse för honom. Det är inte så svårt när man lägger ihop pusslet bit efter bit.

Jag misstänker att hans relationsmall är symbios, som mellan mamma och barn, det är där han känner sig mest hemma. Hans kompisar som skaffar familj och barn är kanske emotionellt mognare och därför växer de ifrån honom. De skaffar riktiga barn-förälder relationer. De har inte mera ngt gemensant när de inte mera vill leka "låtsas mamma-barn". Tror att han trivs i huset för att där har han hittat sin sorts relation med Amilia och Mergim, då är han inte ensam.
2020-05-12, 13:59
Medlem
xrlpyts avatar
Fan vad de har tjafsat idag. Otroligt, sista veckan..
2020-05-12, 14:06
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Ibland undrar jag om det är på riktigt. Hur kan dessa två vara så ovetande och dra så sjukt dumma slutsatser heeela tiden? Eller tror bägge att de är roliga då de håller på?
Tror faktiskt, hur sinnessjukt det ändå låter att dom två och Lenny faktiskt spelar ännu mer korkade än dom är!!
Det är tydligen så lågt svenskarna sjunkit numera, att man ska vara en fullständigt urblåst mupp för att bli "populär"?

Med det sagt, är dom ju ändå i princip grönsaker alla tre IQ mässigt. 🤪
2020-05-12, 14:08
Medlem
herpesvårtas avatar
Otippat men bra att BB lagt ut klippet där Mergim snäste åt Jassa tidigare idag! Alla som påstått att han förändras och ångrar sitt beteende fick sin en söt käftsmäll.
2020-05-12, 14:12
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Otippat men bra att BB lagt ut klippet där Mergim snäste åt Jassa tidigare idag! Alla som påstått att han förändras och ångrar sitt beteende fick sin en söt käftsmäll.
Ja, han sa ju ordagrant att han inte ångrade bråket alls. Detta efter att 30 sekunder tidigare fått se ett klipp där han gråter och ber hela gruppen om ursäkt för just det bråket (och några till)..

Bra att Jasmine synade honom angående det.
2020-05-12, 14:12
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Välkommen tillbaka! Här för att stanna till måndag hoppas jag

Tackar. Hihi, ska försöka hålla mig i skinnet så jag blir kvar i en vecka åtminstone. Har mer eller mindre slutat titta sedan min favorit Julia åkte ut, men var inne och gav Frida två röster igår iallafall.

Jag gissar att nästa som åker (om inte fyran myglar) är den blonderade vrålapan. Att kakelalbanen skulle åka finns inte på kartan då han passar in i fyrans multikulti-HBTQXYZ-agenda.
Men risken är väl att fyran myglar ut Sami istället.

MVH/Gnomegirl.
2020-05-12, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Jag misstänker att hans relationsmall är symbios, som mellan mamma och barn, det är där han känner sig mest hemma. Hans kompisar som skaffar familj och barn är kanske emotionellt mognare och därför växer de ifrån honom. De skaffar riktiga barn-förälder relationer. De har inte mera ngt gemensant när de inte mera vill leka "låtsas mamma-barn". Tror att han trivs i huset för att där har han hittat sin sorts relation med Amilia och Mergim, då är han inte ensam.

Ja han vill ju själv inte ha några egna barn har han varit tydlig med, vilket kan verka konstigt om han då är ute efter en ”mammaroll?”
Eller trivs han med känslan av att han kan lämna ”Mammarollen” om det blir för jobbigt, men med ett biologiskt barn så finns inte valmöjligheten. Jag är ingen expert inom detta ämne och ska därför inte uttala mig för mycket. Mycket man funderar över dock.
2020-05-12, 14:14
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Tackar. Hihi, ska försöka hålla mig i skinnet så jag blir kvar i en vecka åtminstone. Har mer eller mindre slutat titta sedan min favorit Julia åkte ut, men var inne och gav Frida två röster igår iallafall.

Jag gissar att nästa som åker (om inte fyran myglar) är den blonderade vrålapan. Att kakelalbanen skulle åka finns inte på kartan då han passar in i fyrans multikulti-HBTQXYZ-agenda.
Men risken är väl att fyran myglar ut Sami istället.

MVH/Gnomegirl.

Om TV4 hade velat bli av med Sami hade de skickat ut honom när hans gamla nazisttatueringar kom på tal. I stället gjorde de ju tvärtom och försvarade honom enligt devisen alla förtjänar en andra chans, och de har investerat alldeles för mycket prestige i att ha honom kvar för att NU mygla ut honom innan finalen.

EDIT: Och jag tror att PK4 tycker att det skulle alldeles för illa ut med bara killar i en final, så det blir Mergim som får lämna under veckan.
2020-05-12, 14:16
Medlem
Shit vad kassa Sami och Mergim var på tävlingen. Är det verkligen så svårt att pricka rätt? Man blev lite smått frustrerad.
2020-05-12, 14:18
Medlem
xrlpyts avatar
Jag dog lite inombords när Jasmine berättade att hon undervisar i matematik, trots att hon fick IG i det ämnet, av just en lärare som nu är hennes kollega..

Alltså jag vet inte.. hur ska man ens.. stackars detta land.. stackars barn..
2020-05-12, 14:19
Medlem
Se mergim säger själv att han inte ångrar sitt beteende säger ju att hans ursäkter inte var ärliga blev bara ombedd av sin familj och bb att be om ursäkt men han mena det inte
2020-05-12, 14:20
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Om TV4 hade velat bli av med Sami hade de skickat ut honom när hans gamla nazisttatueringar kom på tal. I stället gjorde de ju tvärtom och försvarade honom enligt devisen alla förtjänar en andra chans, och de har investerat alldeles för mycket prestige i att ha honom kvar för att NU mygla ut honom innan finalen.

EDIT: Och jag tror att PK4 tycker att det skulle alldeles för illa ut med bara killar i en final, så det blir Mergim som får lämna under veckan.

Stämde min analys väldigt tidigt riktigt bra. Ingen av grupperingarma skulle få övertaget och det skulle fullbordas om åtminstone en tjej var kvar med två (en kille och en vad vet jag) killar kvar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in