2020-05-12, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag dog lite inombords när Jasmine berättade att hon undervisar i matematik, trots att hon fick IG i det ämnet, av just en lärare som nu är hennes kollega..

Alltså jag vet inte.. hur ska man ens.. stackars detta land.. stackars barn..
Lärarassitenter undervisar väl inte?
2020-05-12, 14:23
Medlem
Mouchinos avatar
Hoppas Jassa och Lennie vinner så de får ett pris i form av en härlig lyx tillsammans. Mergims min Haha
2020-05-12, 14:23
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Lärarassitenter undervisar väl inte?
Det var Lisa som var lärarassistent, Jasmine är lärarvikarie har jag förstått det som. Hon sa nu och har sagt tidigare att hon håller i lektioner..
2020-05-12, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Du har fullständigt rätt i allt du säger Missthunder, FÖRUTOM det att Mergim skulle ha sår efter blivit mobbad.

Är 99.999999 % säker på att Mergim inte blivit mobbad en sekund i sitt liv, däremot har HAN med största sannolikhet varit den som mobbat.

Säkerligen ganska grovt dessutom med tanke på vad han gjort till i BB-huset med alla kameror, mot mestadels kvinnor.
Han beter sig inte alls som en hunsad mobbare när han hamnar i bråk, utan precis tvärtom. 😉

Och ja hon är utan tvekan släkt med Mergim, enda förklaringen till sån hysterisk fanatism.
Om han blivit mobbad så är det helt förståeligt. Snubben är ju ett riktigt psykfall och det är klart att han då blev en utböling som ingen vill vara i närheten av. Han har ju visat prov på i huset hur underbegåvad och aggressiv han är. Han är en potentiell mördare då jag aldrig sett någon så svartsjuk och kontrollerande person tidigare. Det är väl såna där svartsjuka hedermördare oftast vilka brukar visas upp i Efterlyst och pressen. Går inte att snacka bort bögens läskiga beteende och ja, han blev säkert utstött och mobbad av en anledning.
2020-05-12, 14:24
Medlem
Citat:
Det var Lisa som var lärarassistent, Jasmine är lärarvikarie har jag förstått det som. Hon sa nu och har sagt tidigare att hon håller i lektioner..
Så hon är utbildad lärare?
2020-05-12, 14:27
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Så hon är utbildad lärare?
Absolut absolut absolut INTE. Att det förekommer outbildade lärare i svenska skolor har väl inte gått dig förbi?
2020-05-12, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pilskflicka
Ja han vill ju själv inte ha några egna barn har han varit tydlig med, vilket kan verka konstigt om han då är ute efter en ”mammaroll?”
Eller trivs han med känslan av att han kan lämna ”Mammarollen” om det blir för jobbigt, men med ett biologiskt barn så finns inte valmöjligheten. Jag är ingen expert inom detta ämne och ska därför inte uttala mig för mycket. Mycket man funderar över dock.

Jag tycker det är bra att han inte vill ha barn, för han är inte mogen för att vara pappa/mamma om han själv inte har klippt av navelsträngen. Hans "mammaroll" är inte en mogen roll, d v s att han skulle ha gått genom alla utvecklingsfaser för att kunna vara en "vuxen mamma", utan att han själv har fastnat emotionellt i bäbisstadium, i den symbiotiska relationsmallen. Han är emotionellt kvar i symbiosen, där mamma och barn var ett, där båda hade bestämda roller, han tar mammans roll och den andre barnets. Han är moderbunden, inte en egen självständig, vuxen individ. Han lever i det förflutna, han är fast i den problematiken som skapades mellan han och hans mamma. Han är inte fri för att bli mamma/pappa på riktigt. Jag vet inte hur skall förklara så att du förstår om du saknar fundamentala kunskaper i ämnet. Kan försöka förklara bättre ngn annan gång när jag har mer tid.
2020-05-12, 14:31
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Stämde min analys väldigt tidigt riktigt bra. Ingen av grupperingarma skulle få övertaget och det skulle fullbordas om åtminstone en tjej var kvar med två (en kille och en vad vet jag) killar kvar.

Du har en poäng där min käre Göteborgsgroda.
Fjantfyran sitter nu i en obekväm PK-sits. Antingen kasta ut en "stark kvinna" en gayikon eller en tittarfavorit. Och då är tittarfavoriten den som offras i fyrans agendas namn.
Därför oroar det mig att Sami blir den som åker. Som jag skrev förut, titta på 2014 och Coffe, eller varför inte Rodneys 50-51?
Helt uppenbart mygel.
Fyran borde inte få göra underhållningsprogram över huvud taget.

Edit: Det skulle dock vara underbar humor att få se Mergim bli utröstad. Tänk vilket hysteriskt utbrott han skulle få!
Han skulle bergis bita sig fast med kakelplattorna i soffan och vägra lämna, alternativt kräva att hans älskare Lennie följer med honom ut.

MVH/Gnomegirl.
Senast redigerad av Gnomegirl 2020-05-12 kl. 14:35.
2020-05-12, 14:31
Medlem
Citat:
Absolut absolut absolut INTE. Att det förekommer outbildade lärare i svenska skolor har väl inte gått dig förbi?
Jag trodde faktiskt inte att det gjorde det. Eller jag har väl hört om det nån gång.
2020-05-12, 14:32
Medlem
Mouchinos avatar
Mergim sitter utanför uppdragsrummet och väntar på Lennie. Jösses Amalia!
2020-05-12, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Ibland undrar jag om det är på riktigt. Hur kan dessa två vara så ovetande och dra så sjukt dumma slutsatser heeela tiden? Eller tror bägge att de är roliga då de håller på?
Jag tror på det senare. Har känslan av att dom vill spela korkade för att dom tror tittarna charmas och ser nåt gulligt i det. En känsla bara och så kan det ju vara att dom tror det är underhållande och skojigt? Fan vet vad som rör sig i dessa puckos skallar.
2020-05-12, 14:36
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Mergim sitter utanför uppdragsrummet och väntar på Lennie. Jösses Amalia!
Skaplig separationsångest på den snubben.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in