2020-05-10, 17:43
Medlem
Kackotopis avatar
Jag hoppas alla drar sitt strå till stacken och räddar kvar Sami på måndag!!
2020-05-10, 17:44
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Jag tycker det är tråkigt med alla taskiga öknamn på de som är och har varit i huset.
Tyvärr har jag någon gång under säsongen hängt på och kallat Jass och Amilia dumma öknamn, vilket jag ångrar. Kan vi inte kom överens om att skriva personernas namn nu sista veckan och framförallt, låta de som åkt ut vara ifred?
Sami och Lennie trivs ihop.👍

Tråkigt med öknamn, men det är var och ens ensak att skriva vad den vill.
Anonymiteten är dock både kung och drottning här inne. Det är den som gör att man vågar skriva precis vad som helst.
Annars blir vi bara mainstreamade och ska stå med keps, hatt, mössa och dumstrut i hand för att passa in.

Jag är enig med dig gällande öknamn och nedsättande epitet på deltagarna (jag har säkert dummat mig några gånger med att kalla någon för otrevligheter).

Gillar man inte en annan användares ordval, strunta hellre i att lägga din energi på detta, utan fortsätt att vara ett föredöme för din egen moral. Andras moral lägger vi i inte oss i.
2020-05-10, 17:44
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siwr
Lite sjukt ändå: har egentligen inget emot Lennie rent generellt (förutom att han är lite mesig och trippar på tå för mergim) men vill verkligen inte att han ska vinna för jag gillar verkligen inte Amilia (Eller Anty). Någon mer som tänker som jag? Liksom tråkigt för Lennie ändå att ”ogillas” pga Amilia. Näe, go Sami
Har samma känsla. Han spelar ett spel likt Jass, för att det ska gå hem i stugorna.
Den ende som är helt sig själv i huset är Sami, därför är han den värdiga vinnare i BB!
2020-05-10, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Det är ett falskt rykte som de sprider tyvärr för att vagga in Samis fans i trygghet att man kan rösta på vem man vill.

Denna strategi från rosa läckte ut för flera dagar sedan. Och OM vi har fel gällande detta rykte eller att rosa skulle ha ändrat strategi vilket jag absolut inte tror så spelar det egentligen ingen roll. Vi ska köra på så liten risk som bara möjligt och då måste ALLA som vill ha Sami kvar rösta likadant.

Vi röstar ut: Frida
Vi röstar kvar: Sami
Det är INTE ett falskt rykte. Nu när röstningen är öppen kanske du märker jag hade rätt? De har skrivit det även i sina privata konton som är låsta för utomstående att planen är att rösta ut Jasmine. För de har insett det inte kommer gå att ta ut Sami. Sami sitter säkert!
2020-05-10, 17:47
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Vi har inte varit såhär eniga sen Anty och Amilia åkte så förstår inte vad du pratar om?

En fråga varför rösta ut Frida och inte Jasmine när ni hatat på henne sen första dagen? Och velat ha ut henne? Har ni ångrat er bara för Sami sa att han vill ha henne kvar? För jag tror verkligen inte ni tror att att han kan åka ut för det har ni alltid sagt innan. Jag ser att vissa personer skriver rösta på Frida så Sami får vara kvar? Tror dom verkligen att om man röstar på Jasmine istället så åker han? Snälla Sami får max 20 procent av rösterna på sig så fattar inte hur folk tänker här.
2020-05-10, 17:50
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
En fråga varför rösta ut Frida och inte Jasmine när ni hatat på henne sen första dagen? Och velat ha ut henne? Har ni ångrat er bara för Sami sa att han vill ha henne kvar? För jag tror verkligen inte ni tror att att han kan åka ut för det har ni alltid sagt innan. Jag ser att vissa personer skriver rösta på Frida så Sami får vara kvar? Tror dom verkligen att om man röstar på Jasmine istället så åker han? Snälla Sami får max 20 procent av rösterna på sig så fattar inte hur folk tänker här.
Tror vi tänker ett steg längre än dig. Vi har varit överens om Frida ända sen nomineringarna. Det var inte för att han ville ha Jass kvar.
2020-05-10, 17:50
Medlem
Nu ska Sami göra ett nytt Fia med knuff.... Gud vad rolig han är.
2020-05-10, 17:51
Medlem
Gå med i facebook gruppen Big brother 2020 - Lennie som vinnare
2020-05-10, 17:52
Medlem
Zingo2s avatar
Har en fundering. Skulle man kunna ha ett BB med personer som inte är tatuerade?😀
2020-05-10, 17:53
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kackotopi
Jag hoppas alla drar sitt strå till stacken och räddar kvar Sami på måndag!!
Om vi ska rädda kvar Sami, ska vi rösta ut Frida!
2020-05-10, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aggerthy
Det var bra nyhet. Enda som passar alex er en elefant fra congo. En död elefant som ar död af alderdom. Så kan den jo 9nte saga nej.
Hon gillar svarta män
2020-05-10, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Tror vi tänker ett steg längre än dig. Vi har varit överens om Frida ända sen nomineringarna. Det var inte för att han ville ha Jass kvar.

Näädu, den som skulle ut efter amilia var jass, o det var i princip alla eniga om.

Sök hjälp för din besatthet i Sami, det känns inte alls sunt.😌

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in