2020-05-10, 12:37
Medlem
Hoppas Mergim tänkt dra ut färgen i Jas hår, annars blir det riktigt jävligt.
2020-05-10, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Jag kan inte minnas en svart person som har varit omtyckt av varken deltagare eller tittare i en dokusåpa/ reality show någonsin. Kan ni?????

Rodney och Sonja var rätt omtyckta, BB 11.
2020-05-10, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Rodney var väl inte svart? Sedan så var sonja en intetsägande person. En som ingen brydde sig om.
2020-05-10, 12:45
Medlem
Citat:
Hoppas Mergim tänkt dra ut färgen i Jas hår, annars blir det riktigt jävligt.

Ja usch ja tittar just på det.. Kan det vara medvetet tro? Han brukar ju vara duktig med hår, men detta ser ut som jag vet inte vad och han gör det på så konstigt sätt att jag undrar om han vill förstöra med flit..
2020-05-10, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Nä jag är mer JÄVLIGT irriterad att folk inte ska få gilla vem dom vill utan att de ska få hat för det. Ska fan inte spela nån roll vem eller vilken "grad" man gör det. Många här inne har ju gjort det riktigt för jävligt för vissa deltagare, gäller inte bara kring detta ämne.
Säger betydligt mer om er som gömmer er i anonymiteten här, än dom som faktiskt är på Tv och jobbar med sig själva OCH bjuder på det!
Tänk om Sami faktiskt skulle gilla killar (rent hypotetiskt) och så går han in här och läser hur ni betett er i många inlägg. Då har ni ju förstört ganska mycket för eran hjälte. 🤷🏻‍♀️ Eller skulle ni börja betee er lika mot han då med era skällsord?

Varför i helvete drar du alla över en jävla kam för?!
Jag har inte yttrat mig över huvudtaget om någons sexuella läggning eller att det skulle vara fel att vara det ena eller andra.
Det var bara en fråga jag ställde till dig, då alla dina inlägg handlar om sexuella läggningar, därför blir jag nyfiken på din besatthet kring det.

Sami är inte min hjälte för övrigt.
2020-05-10, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterietanten
Ja usch ja tittar just på det.. Kan det vara medvetet tro? Han brukar ju vara duktig med hår, men detta ser ut som jag vet inte vad och han gör det på så konstigt sätt att jag undrar om han vill förstöra med flit..

För en som är helt oinsatt, vad är det han gör fel?
Å hur kommer resultatet bli om han nu gör på fel sätt?
Är det värt att stanna kvar o titta på resultatet? 😅
2020-05-10, 12:50
Medlem
Citat:

Snälla, gå tillbaka till BB2020 och lägg ner ju det samtalsämnet tack. Det räcker nu.
2020-05-10, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rjevik
Mycket näthat mot Frida, förstår egentligen inte varför: om hon inte varit med, hade programmet varit ännu sämre: fact of life!
Antalet inlägg i denna tråden som innehåller ”Frida” måste stå för 40%

Vi som röstar ut Frida om det blir utröstning gör det för att vi vill ha kvar Sami! Det handlar alltså inte om näthat. De flesta av Samis fans hatar mobbing vilket är anledningen att vi backat Frida tidigare då framförallt rosa rummet sa vidriga saker om henne nätterna igenom innan de fick möjligheten att hiva in henne som en spelpjäs.

Sen kan man resonera kring huruvida man tycker att Frida bidrar till ett bättre program eller inte, men skulle knappast kalla det för hat.

Citat:
Ursprungligen postat av Gorni
Efter att ha sett deltagarna lösa gåtor kan man konstatera att smartast i huset nu är Lennie och Frida. Riktigt duktiga faktiskt. Sämst är ju som väntat Mergim. Han är helt intelligensbefriad.

Gällande Lennie så tänker jag två saker. Han var den som visste att det var Suzanne Reuters röst och jag är ganska säker på att han likt mig sett senaste säsongen och därför också kände igen gåtorna Vi 80-talister är ju uppvuxna med både FF och Reuter så när hon fick rollen som Madame Fouras var det ganska givet att kolla in.

Men jag kan naturligtvis ha fel och då landar vi i mitt andra resonemang som jag spekulerat i tidigare. Nämligen att det mesta bakom Lennies beteende handlar om taktik. Han är bra mycket smartare än han vill ge sken av.

Nu på förmiddagen sa han även att han har varit ett stort fan av big brother sedan 2000, att han har sett allt och alltid velat vara med.

Har man sett allt och dessutom har lite hjärna så är det inte svårt att räkna ut vad som går hem.. många av grejerna som Lennie likt Victoria och Jasmine gjort under säsongen är ju rena kopior av tidigare populära deltagare.

Sami är 0% fejk.

Om det blir rösta kvar: Sami
Om det blir rösta ut: Frida
2020-05-10, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Så, Mergim är rasist och kvinnohatare. Amilia är narcissist. Lennie är konflikträdd. Frida är traumatiserad. Jasmine är curlad och bortskämd. Sami är nykterist och bitter. Victoria är en skvallerkärring. PW är helt jävla uppfuckad!

Fan, har inte produktionen lyckats i sin casting i alla fall? 🤔

Ingen "normal" människa söker sig till sådana här program, inte ens om alla fick miljonen. Om man gjorde samma program med "normala" skulle det bli så tråkigt att ingen skulle orka titta på det. Störda och neurotikerna har ett visst underhållningsvärde.
2020-05-10, 12:54
Medlem
Sami är säker imorgon! Alla Pink Room fansen har nu insett det är bortslängda röster på Sami och har nu spridit på sina konton att alla ska satsa på att rösta ut Jasmine istället! Skönt för oss
2020-05-10, 12:55
Medlem
Nu när frisör Mergim är igång igen, tror vi på ännu ett misslyckande? Jasmine ser mer och mer deppig ut så hon börjar nog ana att det kan bli katastrof, ännu en gång.
2020-05-10, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Sami är säker imorgon! Alla Pink Room fansen har nu insett det är bortslängda röster på Sami och har nu spridit på sina konton att alla ska satsa på att rösta ut Jasmine istället! Skönt för oss

Det är ett falskt rykte som de sprider tyvärr för att vagga in Samis fans i trygghet att man kan rösta på vem man vill.

Denna strategi från rosa läckte ut för flera dagar sedan. Och OM vi har fel gällande detta rykte eller att rosa skulle ha ändrat strategi vilket jag absolut inte tror så spelar det egentligen ingen roll. Vi ska köra på så liten risk som bara möjligt och då måste ALLA som vill ha Sami kvar rösta likadant.

Vi röstar ut: Frida
Vi röstar kvar: Sami
Senast redigerad av TruthSeeker2 2020-05-10 kl. 13:16.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in