2020-05-10, 17:20
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Jag vill ha henne ut för hon kört fult spel punkt slut. Det jag skrev innan behöver jag inte skriva igen så sluta fråga. Jag hejar på Lennie och jag hoppas han vinner
Okej du håller på Lennie, vem kunde tro det?😀😀 Rosa är Rosa.😀😀
2020-05-10, 17:21
Medlem
herpesvårtas avatar
2 röster på Frida lagda! Och förlorat lite värdighet genom att be några andra som inte kollar på BB att rösta likadant, men det får det vara värt!
2020-05-10, 17:22
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Lennie verkar vilja ha ut Frida.

Haha sluta nu med skit snacket han vill ha henne kvar.
2020-05-10, 17:22
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siwr
Vem ska man rösta på om man vill att sami ska ha chans till vinst? Är det Frida som ska ut isf? Egentligen vill jag ha ut jassa för tycker inte hon ska förtjäna sista platsen, hennes hybris kommer skjuta i taket då... men vad är bäst egentligen?
Frida ut, om du vill se Sami som vinnare. Han vill stå i finalveckan med Jass.👍
2020-05-10, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peterw69
En del grupper på Instagram som stödjer Lennie och Mergim röstar nu ut Frida, för dom tror om Jasmine är kvar tar hon röster från Sami.
Så Frida kommer få åka hem i morgon, alla undersökningar tyder på det 👍

varför i helvete skulle hon ta röster från sami???
2020-05-10, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Siwr
Vem ska man rösta på om man vill att sami ska ha chans till vinst? Är det Frida som ska ut isf? Egentligen vill jag ha ut jassa för tycker inte hon ska förtjäna sista platsen, hennes hybris kommer skjuta i taket då... men vad är bäst egentligen?

om du vll att sami ska vinna ska du rösta ut på frida och lyssna inte på vad tex eagle35 säger han tillhör andra sidan och vill ha ut sami
2020-05-10, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Många här ville ha ut Jasmine hela tiden stört sig på henne och hennes skådespel men nu vill man alltså ha henne kvar och även i final... Jag hoppas hon tar hela skiten bara för det

Vi har redan förstått att du är en Mergim/Lennie anhängare och försöker få folk att rösta för deras fördel.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Frida ut, om du vill se Sami som vinnare. Han vill stå i finalveckan med Jass.👍

Håller med 🥳
Medlem
Zingo2s avatar
Varför tränar aldrig kickboxar Mergim?
2020-05-10, 17:29
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Okej du håller på Lennie, vem kunde tro det?😀😀 Rosa är Rosa.😀😀

Du tror alltså alla som sitter här är rainbow bara? Finns dom som skiter i Pink room och rainbow grejen. Jag sa innan jag har inget emot Sami alls och jag vet att han kommer vara i finalen men vissa tror att han kan åka ut. Alla här har sagt Sami har ingen chans att åka ut innan men nu verkar man inte vara så säkra längre? Sami har fått minst röster på sig så hur ska han kunna åka ut? Det står mellan Jasmine och Frida ingen snack om saken och det borde dom flesta veta.
2020-05-10, 17:30
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Wow!! Kunde inte ha sagt det bättre!!! Jag misstänker att den här mamman vill inte visa aja-baja-sidan utan vill att symbiosen skall fortsätta. Den här mamman kan inte släppa barnet för barnets bästa, hen tänker för mkr på sig själv. De kommer nog inte nå objektrelationsfasen. Om de kunde skulle den här relationen fungera som terapi för båda, de skulle växa tillsammans.

Det är i nuläget bara modern som kan inleda objektrelationsfasen eftersom barnet är oförmögen att göra det.
Precis som du säger kommer modern inte att hjälpa barnet upp på nästa utvecklingsnivå, i alla fall inte i huset.
Symbiosen är alldeles för behaglig för båda. Moderns själviskhet kan dock komma att ändras utanför huset för att lotsa barnet vidare och iväg på egna äventyr. Konflikträdslan motsäger dock detta. Som terapiform finns det utomordentliga möjligheter för barnet speciellt. Har vi ett brytande av den symbiotiska status quo-relationen utanför huset eller har vi ett neverending ekvilibrium som inte kan repareras eller ändras?
2020-05-10, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Så alex och anty blev inget par. Varför tror ni det var? Skulle gissa att det var för att alex var för på henne. Sedan så förstår jag inte varför han var så intresserad utav henne lol.
Det var bra nyhet. Enda som passar alex er en elefant fra congo. En död elefant som ar död af alderdom. Så kan den jo 9nte saga nej.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in