2020-05-11, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Men varför är det så fel att spekulera kring sådant om man inte säger något homofobiskt? Vet att flera fick skit för att dom gjorde det. Hur naiv eller korkad kan man egentligen vara om man tror att det är en "broderlig vänskap"
Oavsett vad orsaken är, jävligt osund. Jag blir så förvånad att de övriga i huset inte klagat till BB i bikten mer. Jullan vart det hysteri och bön om alkoholförbud. Hon var aldrig i närheten... Här grinas det, tjuras och slåss. Kräver att bli curlad av Lennie. Eeeh, jag trodde det var en tävling. På lika villkor. Men men... De andra går på nålar runt han. Ingen säger ett pip till den tickande bomben.
2020-05-11, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Oavsett vad orsaken är, jävligt osund. Jag blir så förvånad att de övriga i huset inte klagat till BB i bikten mer. Jullan vart det hysteri och bön om alkoholförbud. Hon var aldrig i närheten... Här grinas det, tjuras och slåss. Kräver att bli curlad av Lennie. Eeeh, jag trodde det var en tävling. På lika villkor. Men men... De andra går på nålar runt han. Ingen säger ett pip till den tickande bomben.
Vad finns det att klaga över? Vem bryr sig i huset om han har en osund relation till Lennie. Lennie har skapat den relationen till Mergim själv så hans problem.
2020-05-11, 17:23
Medlem
Citat:
Vad finns det att klaga över? Vem bryr sig i huset om han har en osund relation till Lennie. Lennie har skapat den relationen till Mergim själv så hans problem.
Nä, jag tänker på hela gruppdynamiken. Inte Lennie specifikt. Alla går på tå runt han hela dagen. Var ett svar på ditt eget inlägg.
”Men varför är det så fel att spekulera kring sådant om man inte säger något homofobiskt? Vet att flera fick skit för att dom gjorde det. Hur naiv eller korkad kan man egentligen vara om man tror att det är en "broderlig vänskap"
2020-05-11, 17:25
Medlem
Citat:
Nä, jag tänker på hela gruppdynamiken. Inte Lennie specifikt. Alla går på tå runt han hela dagen.
För att dom är rädd för hans utbrott? Den enda som vågade konfrontera mergim var alex och ibland amilia.
2020-05-11, 17:26
Medlem
Citat:
För att dom är rädd för hans utbrott? Den enda som vågade konfrontera mergim var alex och ibland amilia.
Även Jassa har vågat ryta till. Även i natt.
2020-05-11, 17:28
Medlem
Citat:
Även Jassa har vågat ryta till. Även i natt.
Japp men känns som om hon inte gillar att göra det då hon känner att "han är så ung" och att hon förstår honom eller något. Känns som om hon håller tillbaka. Men ja, väldigt få som vågar säga ifrån. Fattar inte varför Julia brukade försvara honom så mycket som hon gjorde.
2020-05-11, 17:29
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Såg att hans syster har kommenterat att han och hon brukar skojja runt så....

Riktigt vidrigt beteende han har mot Frida som bara är genomsnäll mot honom konstant. Men hon måste ju också ha något fel. Hon älskar swingers, gillar när killar är hårdhänta mot henne, tar all skit och bara skrattar. Känns inte helt friskt, man kan ju undra vad som har hänt i hennes liv.
Det är helt klart ett självdestruktivt beteende hon har. Jag tror att hon tänker att all uppmärksamhet är bättre än ingen alls. Sorgligt.
2020-05-11, 17:36
Medlem
Zingo2s avatar
Tänk vad besviken Mergim blir när Sami kommer tillbaka från uppdragsrummet ikväll.😀😀😀😀😀
2020-05-11, 17:36
Medlem
Har Mergim gråtit eller? Ser helt mosig ut
2020-05-11, 17:37
Medlem
Citat:
Japp men känns som om hon inte gillar att göra det då hon känner att "han är så ung" och att hon förstår honom eller något. Känns som om hon håller tillbaka. Men ja, väldigt få som vågar säga ifrån. Fattar inte varför Julia brukade försvara honom så mycket som hon gjorde.
Ja, det var ju minimalt. Alla är livrädda antagligen. Ska bli intressant att se sista veckan. En tjej, Sami och Lennie. Samt ett meltdown! 🤣🤣🤣
2020-05-11, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Tänk vad besviken Mergim blir när Sami kommer tillbaka från uppdragsrummet ikväll.😀😀😀😀😀
Oj, oj, oj...🙏🙏🙏🤣🤣🤣
2020-05-11, 17:38
Medlem
Citat:
Ja, det var ju minimalt. Alla är livrädda antagligen. Ska bli intressant att se sista veckan. En tjej, Sami och Lennie. Samt ett meltdown! 🤣🤣🤣
Ja dom kanske känner att det inte är värt det. Dom flesta är väl även konflikträdda.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in