Citat:
Ursprungligen postat av
Dic3man
Mergim!!?
Hatade inte alla Alex lika mycket som jag efter 2 avsnitt?
Om det bara var jag så glöm ovan...
Hata är ett starkt ord, så se det för synonymen jag egentligen menar.
Däremot är Mergim klart högre föremål för den synonymen nu IMO än Alex ngnsin var.
Nä Dic3man, det var inte bara dig.
Mitt förakt för Alex började redan i första avsnittet, när man insåg att detta verkligen är en ytterst korkad individ som inte ens begriper hur han skulle öppna dörren in till huset!😳
Sen började eländet, hans totalt hjärndöda kommentarer, så kallade sång, patetiska "rapp", äckliga mat-slafsande och smaskande och inte minst enormt irriterande jävla eviga klickande som konstant hamrades in i våra stackars öron, ALLDELES för länge, tills han äntligen åkte ut!
Dessutom hade ju tyvärr DC producenterna, nån pervers, sadistisk böjning för den oerhört irriterande Alex, HELA JÄVLA TIDEN! 🤮
Mitt mest bestående minne av denna säsong är underbara Julia och hur fullständigt osannolikt korkad och EXTREMT enerverande Alex var!
Jasmine och Mergim ÄR ju inte dom vassaste knivarna i lådan, ingen tvekan om det. Men har hela tiden haft känslan att dom av någon sjuk anledning överdriver, rejält? 😳
Varför kan man ju bara spekulera i, dagens förtappade Instagram generation har kanske alla blivit så fördummade att dom vill identifiera sig med likvärdiga idioter, men min personliga teori är att Pernilla Wahlgren startat en trend i att vara fullständigt hjärndöd, på ett "charmigt" vis.😉
Men hursomhelst, vad jag försöker komma fram till är att Alex iaf aldrig spelade korkad, han borde verkligen gå till historien som den mest hjärndöda och påfrestande deltagaren någonsin.
En sammanställning av alla hans, fullständigt osannolikt dumma uttalanden borde rimligtvis bli en storsäljare som sk dassbok till exempel.