2020-05-10, 09:58
Medlem
FarbrorAgges avatar
Skamlöst publikfrieri just nu från Lennie. Han går runt runt på utegården och pratar till tittarna.
2020-05-10, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
det blir rösta ut imorgon ligger ett inlägg på instgram nu vem man vill ska LÄMNA huset

var tydligen en fanssida glöm vad jag skrev lite trött så här på morgonen
Hur kan dom veta det? Sitter dom på någon insiderinformation
2020-05-10, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
De som går nakna i programmet borde ha förstått att man kommer att använda "materialet" till ett och annat. Om man inte tänkt den möjligheten är man riktigt dum i huvudet.

Verkligen, hoppas på goa kollage på div xxx siter
2020-05-10, 10:05
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dic3man
Mergim!!?
Hatade inte alla Alex lika mycket som jag efter 2 avsnitt?
Om det bara var jag så glöm ovan...

Hata är ett starkt ord, så se det för synonymen jag egentligen menar.
Däremot är Mergim klart högre föremål för den synonymen nu IMO än Alex ngnsin var.
Nä Dic3man, det var inte bara dig.

Mitt förakt för Alex började redan i första avsnittet, när man insåg att detta verkligen är en ytterst korkad individ som inte ens begriper hur han skulle öppna dörren in till huset!😳

Sen började eländet, hans totalt hjärndöda kommentarer, så kallade sång, patetiska "rapp", äckliga mat-slafsande och smaskande och inte minst enormt irriterande jävla eviga klickande som konstant hamrades in i våra stackars öron, ALLDELES för länge, tills han äntligen åkte ut!
Dessutom hade ju tyvärr DC producenterna, nån pervers, sadistisk böjning för den oerhört irriterande Alex, HELA JÄVLA TIDEN! 🤮

Mitt mest bestående minne av denna säsong är underbara Julia och hur fullständigt osannolikt korkad och EXTREMT enerverande Alex var!
Jasmine och Mergim ÄR ju inte dom vassaste knivarna i lådan, ingen tvekan om det. Men har hela tiden haft känslan att dom av någon sjuk anledning överdriver, rejält? 😳

Varför kan man ju bara spekulera i, dagens förtappade Instagram generation har kanske alla blivit så fördummade att dom vill identifiera sig med likvärdiga idioter, men min personliga teori är att Pernilla Wahlgren startat en trend i att vara fullständigt hjärndöd, på ett "charmigt" vis.😉

Men hursomhelst, vad jag försöker komma fram till är att Alex iaf aldrig spelade korkad, han borde verkligen gå till historien som den mest hjärndöda och påfrestande deltagaren någonsin.
En sammanställning av alla hans, fullständigt osannolikt dumma uttalanden borde rimligtvis bli en storsäljare som sk dassbok till exempel.
Senast redigerad av Hydraulslang 2020-05-10 kl. 10:19.
2020-05-10, 10:16
Medlem
Alltså shit vad ett sånt här otroligt dåligt tv program kan röra upp såna känslor.

Säsongen måste anses vara en katastrofsatsning för 4:an. Knappast någon tittarsuccé.

Castingen horribel, spec när de plockar upp föredettingar från andra lika dåliga tv-program och slänger in dem här.

Mycket näthat mot Frida, förstår egentligen inte varför: om hon inte varit med, hade programmet varit ännu sämre: fact of life!
Antalet inlägg i denna tråden som innehåller ”Frida” måste stå för 40%
2020-05-10, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Hur kan dom veta det? Sitter dom på någon insiderinformation

nä var nog kontots egen omröstning som sagt
2020-05-10, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rjevik
Alltså shit vad ett sånt här otroligt dåligt tv program kan röra upp såna känslor.

Säsongen måste anses vara en katastrofsatsning för 4:an. Knappast någon tittarsuccé.

Castingen horribel, spec när de plockar upp föredettingar från andra lika dåliga tv-program och slänger in dem här.

Mycket näthat mot Frida, förstår egentligen inte varför: om hon inte varit med, hade programmet varit ännu sämre: fact of life!
Antalet inlägg i denna tråden som innehåller ”Frida” måste stå för 40%

Konstigt egentligen att man kan bli så besatt av ett tv-program..men tror att vi alla på ngt sätt "lär känna" deltagarna genom att många följer 24/7..coronan bidrog nog också till att fler började följa..
Produktionen har misslyckats med mkt denna säsongen..hoppas de lärt sig ngt till nästa..om det blir ngn..

Vad det gäller Frida tror jag du har fel..Det är bara på senaste tiden Frida fått så mkt uppmärksamhet..I början handlade tråden till 80% om Amilia..hon har rört upp många känslor..mina med 😂😂
2020-05-10, 10:36
Medlem
Amilia läser här flitigt kan jag säga. Skrivit med henne på insta och där har hon hotat att anmäla mig pga mina tidigare pm då hon betett sig i tv. Hon mår inte bra och tycker lite synd om henne men ändå inte. Efter att försökt avslutat konversationen skrev jag följande ”Hoppas TV4 gör allt för er när ni kommer ut för ni verkar tro ni är stjärnor. Ensam är aldrig starkast och må så pass bra som du förmår framöver”

Fick till svar ”ditt jävla nättroll”

Jag tror hon mår dåligt. Jag står för min åsikt, hon var vidrig inne i huset och tror hon har en otäck personlighet utanför också tyvärr. Det kommer inte leda till flera offentliga karriärer för henne.
Hon hälsar också att vi alla här inne inte har ett liv. Kanske har hon rätt? Komiska blir ju att hon själv alltså sitter här och läser dagligen.
2020-05-10, 11:28
Medlem
Efter att ha sett deltagarna lösa gåtor kan man konstatera att smartast i huset nu är Lennie och Frida. Riktigt duktiga faktiskt. Sämst är ju som väntat Mergim. Han är helt intelligensbefriad.
2020-05-10, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Nä Dic3man, det var inte bara dig.

Mitt förakt för Alex började redan i första avsnittet, när man insåg att detta verkligen är en ytterst korkad individ som inte ens begriper hur han skulle öppna dörren in till huset!😳

Sen började eländet, hans totalt hjärndöda kommentarer, så kallade sång, patetiska "rapp", äckliga mat-slafsande och smaskande och inte minst enormt irriterande jävla eviga klickande som konstant hamrades in i våra stackars öron, ALLDELES för länge, tills han äntligen åkte ut!
Dessutom hade ju tyvärr DC producenterna, nån pervers, sadistisk böjning för den oerhört irriterande Alex, HELA JÄVLA TIDEN! 🤮

Mitt mest bestående minne av denna säsong är underbara Julia och hur fullständigt osannolikt korkad och EXTREMT enerverande Alex var!
Jasmine och Mergim ÄR ju inte dom vassaste knivarna i lådan, ingen tvekan om det. Men har hela tiden haft känslan att dom av någon sjuk anledning överdriver, rejält? 😳

Varför kan man ju bara spekulera i, dagens förtappade Instagram generation har kanske alla blivit så fördummade att dom vill identifiera sig med likvärdiga idioter, men min personliga teori är att Pernilla Wahlgren startat en trend i att vara fullständigt hjärndöd, på ett "charmigt" vis.😉

Men hursomhelst, vad jag försöker komma fram till är att Alex iaf aldrig spelade korkad, han borde verkligen gå till historien som den mest hjärndöda och påfrestande deltagaren någonsin.
En sammanställning av alla hans, fullständigt osannolikt dumma uttalanden borde rimligtvis bli en storsäljare som sk dassbok till exempel.

Mycket bra inlägg.
2020-05-10, 11:52
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Skamlöst publikfrieri just nu från Lennie. Han går runt runt på utegården och pratar till tittarna.
Eller så vill han faktiskt att vi ska ha nått att se och lyssna på när de andra sover 🤷🏻‍♀️ sjysst av han!
2020-05-10, 11:55
Medlem
1754s avatar
Sami är så fräsch, ligger och tar sig på kuken samtidigt som han snackar med andra, börjar sedan gräva sig i stjärtskåran, för sen upp fingrarna till mun och näsa.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in