2020-05-10, 01:11
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Ja men Anty sa när hon kom ut från huset att hon började få känslor för Alex. Hon sa att hon var mest intresserad utav Alex. Folk frågade henne i huset och hon sa att hon drogs till mörkhyade killar som Alex och att Alex var hennes typ. SÅ lite konstigt för Mergim att säga att Alex är korkad som tror att Anty ville ha honom.

Skitsamma om dom verkligen gillar varandra så kommer Mergim inte bry sig. Jag vet att dom kommer ha bra relation utanför huset men jag undrar hur det blir mellan Mergim och Alex för han verkar störa sig på det som i huset. Han säger att han släppt allt i huset, det är bara skit snack han fortsätter med sitt hat efter BB, medans Mergim sa att han hade kunnat umgås med han utanför huset.
2020-05-10, 01:14
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dic3man
Har tack och lov inte provat men det är ett citat från en av mina favoritfilmer "Ford Fairlane" :-) från Andrew Dice Clay (därav mitt nickname)

Fan skojar du? Har sett Diceman live i New York 1989. Helt jävla skön snubbe. Hade en VHS från showen. Hans nursery rimes är legendariska
2020-05-10, 01:17
Medlem
Eagle35s avatar
Ni som säger att Sami kan åka ut snackar bara skit varför tror ni det? Ni har ju alltid sagt att Sami kommer vinna ingen chans att han åker ut oavsett vad, ni säger ju bara emot er själva nu.
2020-05-10, 01:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Skitsamma om dom verkligen gillar varandra så kommer Mergim inte bry sig. Jag vet att dom kommer ha bra relation utanför huset men jag undrar hur det blir mellan Mergim och Alex för han verkar störa sig på det som i huset. Han säger att han släppt allt i huset, det är bara skit snack han fortsätter med sitt hat efter BB, medans Mergim sa att han hade kunnat umgås med han utanför huset.
VARFÖR Skulle en svart person vilja umgås med en rasist som kallar en för gorilla och apa och kör blackface????
2020-05-10, 01:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Ni som säger att Sami kan åka ut snackar bara skit varför tror ni det? Ni har ju alltid sagt att Sami kommer vinna ingen chans att han åker ut oavsett vad, ni säger ju bara emot er själva nu.

Vad. Spelar. Det. Dig. För. Roll?

Man gamblar inte med det man håller kärt! Vi är många som vill att Sami ska vinna och vi röstar därefter.

Det finns inte minsta anledning att ta några risker, oavsett storlek på risk.
2020-05-10, 01:23
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zzxxccvv
Suck... Att du orkar försvara fjollan hela tiden

Har magakraft för detta så 😂👊 orkar hur mycket som helst!
2020-05-10, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Fan skojar du? Har sett Diceman live i New York 1989. Helt jävla skön snubbe. Hade en VHS från showen. Hans nursery rimes är legendariska
Har alla hans standups på VHS, men kan tyvärr inte mäta mig med att ha sett han LIVE 1989, you´re my new idol......
2020-05-10, 01:28
Medlem
Jassa skämdes och bad om ursäkt efter att hon såg sig själv skrikandes i avsnittet de fick se.

Vad har hon gjort sedan dess?

Skrikit hela tiden

Självinsikternas BB i år!
2020-05-10, 01:28
Medlem
Oj vad Mergim utnyttjar Fridas ”snällhet”. Nu har han bytt tillbaka till gula sovrummet, och han blir direkt sur för att han får sängen i hörnet, längst bort ifrån Lennie. Säger att han vägrar fråga Frida om att byta säng med henne för ”då blir hon seeeeuuuuur”, och indirekt hotar med att byta sovrum igen. Så Frida ger med sig och låter Mergim ta hennes säng.

Han är en sån förbannat stor tönt att jag aldrig sett liknande. Han är gatanterat sur över att Sami och Lennie är i bikten också. Lennie KANSKE ÄR OTROGEN
2020-05-10, 01:30
Medlem
Mouchinos avatar
Har inte Frida rätt och sova vart hon vill för att Mergim är livrädd att Lennie och hon skulle börja hålla på? Ursäkta men nu börjar det verkligen spåra ur på riktigt, dags att Mergim lämnar för han klarar ju inte av att Frida sover i blåa med Lennie och Sami för han får panik, tjatar på henne.. Men sov här hos mig.. Jassa skoja.. Men hon ska onanera och Mergim, men hon kan göra det här.. Det har gått för långt med hans kontrollbehov!!!!
2020-05-10, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Oj vad Mergim utnyttjar Fridas ”snällhet”. Nu har han bytt tillbaka till gula sovrummet, och han blir direkt sur för att han får sängen i hörnet, längst bort ifrån Lennie. Säger att han vägrar fråga Frida om att byta säng med henne för ”då blir hon seeeeuuuuur”, och indirekt hotar med att byta sovrum igen. Så Frida ger med sig och låter Mergim ta hennes säng.

Han är en sån förbannat stor tönt att jag aldrig sett liknande. Han är gatanterat sur över att Sami och Lennie är i bikten också. Lennie KANSKE ÄR OTROGEN
Förstår inte mig på alla blattetjerna som försvarar honom gång på gång. Så töntig han är.
2020-05-10, 01:33
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10

Men jag fattar ändå det när Lennie sagt som han sagt hela dagen... fattar han känner sig hotad då Frida uppenbarligen är sugen på han. Tror även att Sami gillar hans närhet.

Så ja... Alla blir svartsjuka på varandra

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in