2020-05-10, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bbblooper
Du menar hans tidigare ljud "Fucking råtta", "Fucking hund" och inte minst dundersuccėn "Jag svär på min mammas fucking sjukdom"

Haha, tack för påminnelsen. Kommer ihåg när han svor på sin mammas cancer och bröt det som ingenting. Bra kille!
2020-05-10, 00:42
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Så varför sa Mergim i bikten att han skulle göra Alex jätte svartsjuk och lack på honom genom att hålla på med anty? Varför sa Mergim till Alex att Anty hade känslor för Mergim?

För att Alex kunde inte sluta med sitt skit snack om honom han nämnde han hela tiden, det var därför han sa så för han pallade inte med orten grabben. Alex sa Mergim har känslor för Anty jag ser det, medans Mergim sa Alex har det. Alex var svartsjuk han pratade hela tiden om han och störde sig på att dom hade en bra relation punkt slut.
2020-05-10, 00:43
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Haha, tack för påminnelsen. Kommer ihåg när han svor på sin mammas cancer och bröt det som ingenting. Bra kille!

Hur bröt han det? ljög han om att Alex hade sagt till han varför kryssade du mig och inte Sami? Han sa ju det har jag för mig men i avsnittet är det bort klippt.
2020-05-10, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
För att Alex kunde inte sluta med sitt skit snack om honom han nämnde han hela tiden, det var därför han sa så för han pallade inte med orten grabben. Alex sa Mergim har känslor för Anty jag ser det, medans Mergim sa Alex har det. Alex var svartsjuk han pratade hela tiden om han och störde sig på att dom hade en bra relation punkt slut.
Fast Mergim visste ju att Anty och Alex hade känslor för varandra. Men ändå ville han göra honom svartsjuk. Mergim sa ju att han hade känslor för anty nyligen. Så varför inte låta Alex ha Anty och inte säga att Alex är korkad om han tror att anty gillar honom.
2020-05-10, 00:47
Medlem
Citat:
Varför ogillade du honom efter 2 avsnitt??
Hade väldigt svårt för hans "knowhow" och sätt generellt.
Men återigen jag hatade ingen efter 2 avsnitt (och gör fortfarande inte) bara kanske ngn jag ville se mindre av och Alex var definitivt en av dom (Patzy och den oranga bögen var ju iofs 100 snäpp värre).
2020-05-10, 00:50
Medlem
Citat:
Hur bröt han det? ljög han om att Alex hade sagt till han varför kryssade du mig och inte Sami? Han sa ju det har jag för mig men i avsnittet är det bort klippt.
När han väl kryssade för alex så var det för att han kände att alex inte bidrog något i gruppen förutom sin bön men när alex fråga han så var det en annan story och dt var för att han kom närmare sami än alex.
2020-05-10, 00:53
Medlem
Citat:
Sedan varför drar du upp hela tiden orten? Är det något fel att han var från orten?
2020-05-10, 00:57
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Fast Mergim visste ju att Anty och Alex hade känslor för varandra. Men ändå ville han göra honom svartsjuk. Mergim sa ju att han hade känslor för anty nyligen. Så varför inte låta Alex ha Anty och inte säga att Alex är korkad om han tror att anty gillar honom.

Anty höll på lika mycket med Mergim om hon nu ville ha Alex varför tog hon inte steget varför tog inte Alex steget också? han spelade för mycket trodde han var någon, Anty gillade inte hur han var i huset det var därför hon hängde mer med Mergim för hon gillade hur han var dom klickade bättre. Det är upp till Anty hur hon vill ha det vi får se hur det blir när Mergim kommer ut. Varför sitter du och klagar det är deras ensak om Anty vill ha Alex så vill hon. Mergim fick frågan nyligen om han hade kunnat ha nåt med Anty då sa han alla dagar i veckan han sa aldrig att han har känslor för henne.
2020-05-10, 00:59
Medlem
Mergim alltså, vilken tönt. Direkt Sami fick order om att han och Lennie fortfarande måste sova ihop så bytte han sovrum.
2020-05-10, 01:01
Medlem
Citat:
Anty höll på lika mycket med Mergim om hon nu ville ha Alex varför tog hon inte steget varför tog inte Alex steget också? han spelade för mycket trodde han var någon, Anty gillade inte hur han var i huset det var därför hon hängde mer med Mergim för hon gillade hur han var dom klickade bättre. Det är upp till Anty hur hon vill ha det vi får se hur det blir när Mergim kommer ut. Varför sitter du och klagar det är deras ensak om Anty vill ha Alex så vill hon. Mergim fick frågan nyligen om han hade kunnat ha nåt med Anty då sa han alla dagar i veckan han sa aldrig att han har känslor för henne.
Ja men Anty sa när hon kom ut från huset att hon började få känslor för Alex. Hon sa att hon var mest intresserad utav Alex. Folk frågade henne i huset och hon sa att hon drogs till mörkhyade killar som Alex och att Alex var hennes typ. SÅ lite konstigt för Mergim att säga att Alex är korkad som tror att Anty ville ha honom.
2020-05-10, 01:04
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Mergim alltså, vilken tönt. Direkt Sami fick order om att han och Lennie fortfarande måste sova ihop så bytte han sovrum.
Inte konstigt...sårad...
2020-05-10, 01:07
Medlem
zzxxccvvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Inte konstigt...sårad...
Suck... Att du orkar försvara fjollan hela tiden

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto