2020-05-09, 15:13
Medlem
Tuttlutts avatar
Ja det var väldigt vilken reaktion.
Såg när hon läste födelsedagskortet och det var som att se Anna in action.
Citera
2020-05-09, 15:16
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
Ja det var väldigt vilken reaktion.
Såg när hon läste födelsedagskortet och det var som att se Anna in action.
Det känns som att det inte riktigt är rätt att lägga ut det offentligt på Annas instagram..
Det är för privat....
Citera
2020-05-09, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Senil-with-style
En fråga varför gråter Vanessa när hennes kompisar kommer? man börjar ju undra om hon inte sett dom på fem år. Eller har hon fått sin mors känslor?

Detta slog mig också. Reaktionen är totalt överdriven. De har förberett för fest hela dagen men hon verkar inte ha räknat med att de ska komma och än mindre verkar hon ha sett dom på åratal. Jag gissar att detta är gamla barndomsvänner från typ lågstadiet i Solna som Anna stalkat upp på Facebook och nu kommenderat dit med löfte att få synas i sociala medier. Märkligt är också Vanessas gråtattacker när hon läser grattiskortet ”grattis på 18-årsdagen”. Hon gråter så hysteriskt att hon knappt kan prata av ett vanligt kort. De andra runt bordet ser generade ut. Det verkar som att hon trots allt ärvt en del av sin mammas manipulerande och excentriska beteende. Kanske vill hon visa sina sedan länge bortglömda vänner att hon tycker sååå mycket om dem så att de nu ska känna sig tvungna att börja umgås
Citera
2020-05-09, 15:26
Medlem
Tuttlutts avatar
https://postimg.cc/gallery/nx8FFYh
Citera
2020-05-09, 15:39
Medlem
Senil-with-styles avatar
Såg även nu att det är mästerkockarna À la Felicia Book och À la Anna Book som har stått för festens fantastiska mat.
Citera
2020-05-09, 15:45
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerPersonen
Detta slog mig också. Reaktionen är totalt överdriven. De har förberett för fest hela dagen men hon verkar inte ha räknat med att de ska komma och än mindre verkar hon ha sett dom på åratal. Jag gissar att detta är gamla barndomsvänner från typ lågstadiet i Solna som Anna stalkat upp på Facebook och nu kommenderat dit med löfte att få synas i sociala medier. Märkligt är också Vanessas gråtattacker när hon läser grattiskortet ”grattis på 18-årsdagen”. Hon gråter så hysteriskt att hon knappt kan prata av ett vanligt kort. De andra runt bordet ser generade ut. Det verkar som att hon trots allt ärvt en del av sin mammas manipulerande och excentriska beteende. Kanske vill hon visa sina sedan länge bortglömda vänner att hon tycker sååå mycket om dem så att de nu ska känna sig tvungna att börja umgås

Kan det inte vara några kompisar från hennes studier i Spanien som kom eller skickade kortet och därför blir hon förvånad och rörd?
Troligen fick väl hennes svenska kompisar i skolan i Spanien också åka hem tänkte jag och det är kanske de som blivit inbjudna till festen?
Citera
2020-05-09, 15:52
Medlem
Jag reagerade mycket över den vita smala mattan som ligger i trappen upp till uteplatsen. Den är så tunn så man ser varenda skarv av trallen igenom den. Dessutom. Hon ville inte ha en vit soffa hemma efter att Arga snickaren varit där. Det blev för mycket jobb med att tvätta klädseln. Hur ska det då bli med en vit matta?
Citera
2020-05-09, 15:59
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vinkelhake
Jag reagerade mycket över den vita smala mattan som ligger i trappen upp till uteplatsen. Den är så tunn så man ser varenda skarv av trallen igenom den. Dessutom. Hon ville inte ha en vit soffa hemma efter att Arga snickaren varit där. Det blev för mycket jobb med att tvätta klädseln. Hur ska det då bli med en vit matta?

Mattan är ju för övrigt även helt onödig. Folk kommer ju att snubbla på den och göra illa sig när de faller i trappen.
Citera
2020-05-09, 16:04
Medlem
Gen.Ouromovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GammalGubbkuk
Anna påstår att hon är van att anordna STORA fester med MÅNGA gäster.
Var då nånstans?
Och med vilka?
Hon har inga vänner. Det syns aldrig några stora fester med 30-40 pers hemma hos henne. Hade det förekommit hade det lagts ut till allmän beskådan. Att det ens blev 15 pers den här gången har inte ett skit med corona-tider att göra, det var helt enkelt alla hon lyckades skrapa ihop. Hade det inte varit pandemi hade det inte varit fler ändå, utan då hade hon skyllt på nåt annat till varför det inte gick att ha så stor fest som hon EGENTLIGEN brukar ha...
Att det ens blev 15 beror på att åtminstone tre stycken är vänner till Vanessa. Räknar man med Anna och hennes familj blir det åtta gäster. Vilka är de andra sju hon släpat fram? Nån släkting, några av grannarna...?
Anna tror hon är populär. Det är hon inte. Sorgliga jävla ko.

Är det Robejjto som står och ser ut att grina på sista bilden? Jag förstår honom.
Eller så har han bara råkat förlora Märsta-fettot ur sikte, och då måste han ju gråta efter mamma...

https://www.instagram.com/p/B_9YLfpFySB/?hl=sv

Hahaha det låter som att du hade velat gå lös på fläsklägget med ett bollträ!
Citera
2020-05-09, 16:43
Medlem
Topgun855s avatar
Hittar ej något bygglov för den stora altanen.
Attefallshuset som spikas på har bygglov. Dock ej för permanent boende.
Citera
2020-05-09, 16:47
Medlem
Teleslingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gen.Ouromov
Hahaha det låter som att du hade velat gå lös på fläsklägget med ett bollträ!
Fruktjuicer från Lidl eller Willys där på trädgårdspartyt. Endast det bästa verkar vara gott nog i den familjen. Classy!
Citera
2020-05-09, 17:20
Medlem
Spelet "DÖMD" har ju verkligen landat i rätt familj.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in