2020-05-08, 23:03
Medlem
Bbbloopers avatar
Har vi fått klarhet om det var bögkyssen som gjorde att Mergim och Lennie blev nykterister?
2020-05-08, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Någon som kan påminna mig igen om varför vi valt att rösta ut Nudisten istället för Skriket? Är inte Nudisten lättare byte att slänga ut i finalveckan? Tänker på bästa förutsättningarna så alla killar hamnar i finalen. För vi vill INTE ha Lennie ensam i final, han kommer ha för stort stöd om inte Mergim är där också. Är Mergim där splittras deras röster helt.

Vi har förklarat detta för dig mååånga gånger. Det kommer inte gå att rösta ut Jasmine, försöker vi så kommer Sami åka ut (100% säker).

Vi som vill ha kvar Sami lägger våra röster på Frida om det blir rösta ut.
2020-05-08, 23:04
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bbblooper
Har vi fått klarhet om det var bögkyssen som gjorde att Mergim och Lennie blev nykterister?
Ja kunskapsfågeln bekräftade det.
Eller borde gjort.
2020-05-08, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bellie72
Önskar både Frida och Jassa får lämna på måndag
Jämställdhetslandet Sverige kommer inte tillåta det ske.
2020-05-08, 23:06
Medlem
musttomtes avatar
Mergim den kosovoalbanen som är sträng muslim vet inte riktigt vilket fot han ska stå på med Lenni. Jasse är konstig och Frida obehaglig typ.
2020-05-08, 23:06
Medlem
Zingo2s avatar
Discord tycker tjejerna är hemska, de stödjer Sami👍
2020-05-08, 23:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
jass gör verkligen allt nu för att både frida och sami ska hamna i dåligt dager

Äh nej?
2020-05-08, 23:07
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Vi har förklarat detta för dig mååånga gånger. Det kommer inte gå att rösta ut Jasmine, försöker vi så kommer Sami åka ut (100% säker).

Vi som vill ha kvar Sami lägger våra röster på Frida om det blir rösta ut.
Det är självklart!👍
2020-05-08, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Räknar med att de kommer vinkla det fel imorgon som vanligt!

Du har nog helt rätt där, försökte bara vara lite optimistisk för en gångs skull.

Produktionen kan dra åt he***te

Efter castingen så hade produktionen stormöte vem som skulle vinna
2020-05-08, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lella68
Hoppet är det sista som överger en 😂
Jag vet! Har taggat fest efter fest (när jag varit Coronaisolerad och inte haft något liv) och tänkt att ikväll händer det!
2020-05-08, 23:12
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Jag kan det klippet utantill så jag vet. Han sa inget om Mergims närgånghet. Han sa att han nu denna ggn ville unna sig själv att sova ensam. Typ när mergim inte var där. Annars hade han garanterat hellre velat sova med han. Han blev ju helt förskräckt när dom inte skulle sova ihop och sa att det störde deras flow. Så nu ville han verkligen sova med mergim igen. Så skyll inte allt sånt på Mergim tack! Lennie är lika intresserad att hänga med mergim.

Det dröjde en stund innan han sa det riktiga skälet till varför han ville sova ensam
men sen kom det fram att det var hennes onykterhet som han tyckte var drygt. Amilia ifrågasatte då varför Lennie kunde sova med Mergim (övriga) nätter och även när Mergim druckit men inte sova brevid Amilia I BARNRUMMET när hon har druckit? Han svarade då att han upplever ibland problem med Mergim också kring alkohol och närgångenhet men att han inte vet hur han ska hantera det! Ja Lennie gillar säkert Mergim men han sa så. Produktionen har klippt bort just den sekvensen tyvärr. Skyller inte på Mergim, återberättar bara om det jag hörde under det samtalet
2020-05-08, 23:13
Medlem
Tänkt att det tog typ 90 dagar gör dem att förstå att puffarna går att ha i poolen. Tänkte på det första gången jag såg dem, då de inte har ”vanligt tyg”.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in