Citat:
Ursprungligen postat av
ursula45
Och tro mig han var definitivt rädd för alex. Jag är från orten och jag minns hur mergim sa till frida att han inte är rädd för alex och att han skulle ge han en 43a i ansiktet. man snackar bara om att man inte är rädd för en person bakom ens rygg om man faktiskt är rädd. Och han våga fan inte ens konfrontera alex. Jag såg hans blick när alex konfrontera honom och jag har sett såna blickar förr när folk blir rädda.
😂
Du är så fruktansvärt patetisk så att det blir hysteriskt roligt!
Låter på dig som pygmén Alex är nån typ av värstingfighter.
Han är enbart en extremt osäker dvärg med fascinerande dåligt psyke. 🤪
Det var ju kristallklart, under hela Alex plågsamma tid i huset att han förgäves försökte spela "tuff"men enbart var en skrattretande tönt med mycket dåligt självförtroende.
Så fort någon konfronterade honom minsta lilla, började han ju bara stamma och ur hans (överdimensionerade) mun kom bara helt osammanhängande rappakalja.
Mergim som är husets överläset fjolligaste, skulle göra processen väldigt kort med megafjanten Alex.
När Mergim demonstrerat klart lite taekwondo på Alex, hade hans redan gigantiska läppar definitivt svullnat upp till dubbla storleken!
För helvete, Alex är ju bara typ 1,40, har ett kvinnobröst, mental nivå som en 5 åring och kan ju inte ens träna korrekt, trots att han spelade lite fotboll som junior. 🤣