2020-05-11, 07:27
Medlem
Helt sjukt att så många här sitter o skriver trots att dom uppenbart inte ens ser programmet, 98% vet ju inte ens vad som hänt i huset .
2020-05-11, 07:29
Medlem
Jomras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Beklagar verkligen. Så fruktansvärt 😢
Jag menade bara att de "skojbrottades" och han gjorde en massa sånna kast och grepp. Som jag även skrev så gick det över gränsen i hårdhet, helt klart! Synd att ingen av dom andra sa ifrån även denna ggn. Tror det hade räckt att Lennie sa "sluta nu innan någon av er gör sig illa" när det började bli mer och mer. Eller ställt sig upp och sagt nått iaf.a Även gått in efter och förklarat att man inte gör så.
Får hoppas BB tar det med han idag, så han förstår..
Fanns bara en som va helt tyst medans detta pågick...Lennie!
2020-05-11, 07:31
Medlem
Vad har hänt? Kan någon sammanfatta?
2020-05-11, 07:52
Medlem
Vad är det för underliggande agg Mergim har mot Frida egentligen?? Kan de vara så att han egentligen inte gillar henne och håller en fasad? När Amilia var där pratade ju dom Såå mkt skit om Frida innan de blev ”vänner”
2020-05-11, 08:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mscatzy
Mergim tog stryptag på Frida.

Va fan! Hoppas ngn lagt ut ett klipp..missade givetvis..stämmer det måste de skicka ut honom!!
2020-05-11, 08:07
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Förstår inte varför de andra är så rädda att konfrontera honom trots att dem vet att hur han beter sig är oacceptabelt, kommer ihåg när han i början kallade Jasmine för hund osv då gick hans "vänner" till Jasmine och sa till henne att dem inte tyckte att han gjorde rätt men ingen sa det till hono
Alex gjorde helt rätt i den situationen, den enda som vågade säga emot

Edit.Nu blev det fel, skull vara en kommentar till psykopaten Ursula45, sorry!😂

On Topic. Vad har Mergim gjort nu då?
Senast redigerad av Hydraulslang 2020-05-11 kl. 08:15.
2020-05-11, 08:10
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Försöker leta upp det, men hittar inte: kan någon sammanfatta vad fan Mergim gjorde mot Frida igår? Och varför?
2020-05-11, 08:28
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Och tro mig han var definitivt rädd för alex. Jag är från orten och jag minns hur mergim sa till frida att han inte är rädd för alex och att han skulle ge han en 43a i ansiktet. man snackar bara om att man inte är rädd för en person bakom ens rygg om man faktiskt är rädd. Och han våga fan inte ens konfrontera alex. Jag såg hans blick när alex konfrontera honom och jag har sett såna blickar förr när folk blir rädda.
😂
Du är så fruktansvärt patetisk så att det blir hysteriskt roligt!

Låter på dig som pygmén Alex är nån typ av värstingfighter.
Han är enbart en extremt osäker dvärg med fascinerande dåligt psyke. 🤪
Det var ju kristallklart, under hela Alex plågsamma tid i huset att han förgäves försökte spela "tuff"men enbart var en skrattretande tönt med mycket dåligt självförtroende.

Så fort någon konfronterade honom minsta lilla, började han ju bara stamma och ur hans (överdimensionerade) mun kom bara helt osammanhängande rappakalja.

Mergim som är husets överläset fjolligaste, skulle göra processen väldigt kort med megafjanten Alex.
När Mergim demonstrerat klart lite taekwondo på Alex, hade hans redan gigantiska läppar definitivt svullnat upp till dubbla storleken!

För helvete, Alex är ju bara typ 1,40, har ett kvinnobröst, mental nivå som en 5 åring och kan ju inte ens träna korrekt, trots att han spelade lite fotboll som junior. 🤣
2020-05-11, 09:04
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jomra
Ahaa då missade jag det. Jag hörde inget under tiden. Bara efter när de tyckte han reagerade konstigt och blev sur. Samt att jasse pratade med Frida.
Men jag kan ha fel!
2020-05-11, 09:11
Bannlyst
Mergim och Fridas bråk från i natt.

https://youtu.be/NspjCD_8n50
2020-05-11, 09:30
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peterw69

Ja, vad ska man säga.

Att ingen av dom andra kvinnliga deltagarna (tex Jullan), redan har försökt strypa Frida är ju egentligen väldigt konstigt med tanke på hur vidrig hon är. 🤔

Att nu Mergim försökt, borde rimligtvis vara droppen som fick bägaren att rinna över och borde resultera i att han får lämna, äntligen.
Men det är ju klart, han får väl givetvis göra vad han vill med kvinnor enligt produktionen?
Dom har ju redan demonstrerat att han iaf får vräka ur sig precis vad som helst till kvinnorna i huset, utan några som helst tillrättavisningar.
2020-05-11, 09:30
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Att karaktären Dumbledore var gay.

Citat:
Ursprungligen postat av Peterw69

Citat:
Ursprungligen postat av Jomra
Otippat! Den jävla supertönten! Helt ryggradslös sedan dag 1.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in