Citat:
Ursprungligen postat av
Klimakterietanten
Som Jasmine och Frida betedde sig när maten kom in.. bara kastade sig över det och började äta ståendes.. Mergim blev lite osäker och började ropa på Lennie och Sami och sa till tjejerna att de skulle sätta sig allihop och att de kunde äta som normala människor typ och Frida och Jasmine tyckte inte det.. tog strips med sina skitiga fingrar efter att ha suttit vid sminkbordet med allt gammalt smink och dyl.. som dessutom Jasmine hade slickat på när hon började vräka i sig hamburgare och spilla... De började dela upp strips till alla med bara fingrarna både Jasmine, Frida och Mergim.. Men här måste jag ge Lennie en stor eloge för han satte sig och började inte äta utan Mergim frågade "vad väntar du på Lennie" och han svarar "Sami", som inte ens kommit ut till köket än. Det var ett vuxet och beundransvärt beteende trots att de hela tiden behandlar Sami illa och vill ha ut honom. Bra där Lennie!
Håller helt med om att Mergim var den enda av de tre vid bordet som hade något uppförande. Nu lät mig kommentar lite nedlåtande men han åt faktiskt på ett väldigt fint sätt. När de grävde i pinnveden med nävarna spydde jag nästan, beter de sig så hemma? Jag tror knappt att jag äter så ens när jag är dyngrak. Absolut inte om det är mat som ska delas med andra. Ja, bra av Lennie och vänta på Sami. Fattar inte varför Jasmine och Frida inte kunde vänta på alla. Det rörde sig om Max någon minut.