2020-05-08, 19:55
Medlem
Mergim i dagens avsnitt när han nominerar Sami. Hans motivering:" Sami bara tränar, sover, och jagar kameror". Haha snacka om NOLL fucking självinsikt. Pinsam snubbe. Jag hoppas av HELA mitt hjärta att han inte vinner. Det får fan inte ske.
2020-05-08, 19:58
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av csf
Jäkla vad snygg Frida är i svarta jeans

Fast det ser ut som att hon har bajsat på sig när hon dansar.
2020-05-08, 20:04
Medlem
csfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Fast det ser ut som att hon har bajsat på sig när hon dansar.

Hahaha kanske det men hon är härlig om vågar släppa loss
2020-05-08, 20:04
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mimmikatten
I dagens avsnitt så var det bara Mergim som pratade skit och elakt om de andra deltagare i nomineringen i bikten. De andra sa mer snällt när de nominerade

Ja, dessutom anklagade han Sami för att vara exakt som han själv är!
Han har också glömt att det blir ett redigt skatteavdrag på millen! Han verkar tro att han faktiskt får hela summan..
2020-05-08, 20:06
Medlem
icons avatar
åh, jullans favvolåt
2020-05-08, 20:07
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Mergim i dagens avsnitt när han nominerar Sami. Hans motivering:" Sami bara tränar, sover, och jagar kameror". Haha snacka om NOLL fucking självinsikt. Pinsam snubbe. Jag hoppas av HELA mitt hjärta att han inte vinner. Det får fan inte ske.
Haha Mergim alltså. Så han kunde inte stå för att Sami är hans största hot där inne? Hade varit mer ärligt att säga det istället för att vara dryg. Edit: Och VEM jagar kameror egentligen? Slog på liven nyss och det första jag ser är Mergims tryne tittandes in i kameran sjungandes på låten som spelas. 🙃

Vinner han hoppar Amilia från västerbron. Jag menar jag!
Senast redigerad av herpesvårta 2020-05-08 kl. 20:11.
2020-05-08, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Haha Mergim alltså. Så han kunde inte stå för att Sami är hans största hot där inne? Hade varit mer ärligt att säga det istället för att vara dryg.

Nope, det kunde han inte. Dom andra nominerade ju på ett snyggt och moget sätt. Inte Mergim inte.
2020-05-08, 20:15
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Haha Mergim alltså. Så han kunde inte stå för att Sami är hans största hot där inne? Hade varit mer ärligt att säga det istället för att vara dryg. Edit: Och VEM jagar kameror egentligen? Slog på liven nyss och det första jag ser är Mergims tryne tittandes in i kameran sjungandes på låten som spelas. 🙃

För att inte tala om hur ofta hans största rival om Lennie gjorde det. DÄR kan man prata om att jaga kameror!
2020-05-08, 20:21
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Man behöver inte va det...finns mkt annat man kan vara ... Bi... Vän.... Ja mycket som är lika fantastiskt .
Jäkla hemskt att du känner så,, fatta då hur alla som inte kan/får/vågar känna som dom vill, ska må för att sånna som känner som du tycker det.
Det om nånting är tragiskt och föråldrade tänk
Som jag sagt innan, den sista idioten är inte född än tyvärr.
Sami ska vinna.👍
2020-05-08, 20:23
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:

Sami är den ende som inte söker kameror i huset.
2020-05-08, 20:25
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Som jag sagt innan, den sista idioten är inte född än tyvärr.
Sami ska vinna.👍
Haha gulligt. Nä säkert inte i dina ögon 😂
Ja han kan säkert vinna. Vill bara att Lennie och Mergim ska vara med hela vägen. Det räcker garanterat för dom. Men vinner nån av dom så tycker iaf jag (förstår att inte du) att dom är värda det lika mycket
2020-05-08, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Ja, dessutom anklagade han Sami för att vara exakt som han själv är!
Han har också glömt att det blir ett redigt skatteavdrag på millen! Han verkar tro att han faktiskt får hela summan..

Beror kanske på om skatten är dragen innan eller om det är hans ansvar att betala den själv sen...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in