2020-05-09, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Går inte. Skuldsanering. De rycker allt. Pronto. Swishar en hundring, symboliskt om Sami ryker. ❤️❤️❤️
Hoppas
2020-05-09, 19:11
Medlem
Amilia Ska anmäla alex för mordhot???
2020-05-09, 19:12
Medlem
Conny63s avatar
En normal människa som följt årets fiasko o sämsta bb någonsin kan bara se en vinnare det är Sami alla andra falska o skådespelare ser inte folk detta ?
2020-05-09, 19:12
Medlem
Sami är redan väldigt lik Frida 😂
2020-05-09, 19:13
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Så vadå mergim beter sig ju feminimt. Inget fel men han påstår sig att vara straight
Men jisses släppt detta. Han är väl precis vad han vill. Inget skulle göra mig gladare än om han fick vara precis den han vill utan att alla säger att "han ljuger" . Låt han nu vara straight tills han nu.. OM han känner sig vara något annat.. får gå ut med det SJÄLV 🙏 blir så ledsen över all denna press på han. Han verkar kämpa med så himla mycket .

Blir iaf väldigt glad att du inte skulle tycka att det vore något fel om det var så. Blir glad över ditt tänk Ursula ! 👊
2020-05-09, 19:16
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Ja i sånna fall har jag väl tur då, för då kan jag iaf njuta när han gör det 😉
Låter bättre nu än på idoltiden. Har helt klart utvecklats!

Haha ja inte i den bemärkelse du menar, men ja jag har ett enormt välfungerande familjeliv 😉 du då?

Han hatar inte kvinnor! Punkt slut..den grejen kan ni släppa.

Spelar ingen roll vad en person har för bakomliggande orsak eller värderingar bakom kränkningarna, har denne hävt ur sig förolämpande och diskriminerande kommentarer så är det AGERANDET som är grunden till diskriminering. Du kan häva ur dig nåt rasistiskt kränkande ord MOT någon/grupp utan att du ens är rasist. Förstår du? DO tar ingen hänsyn till VARFÖR man säger det utan ATT du har sagt det. Alla människor får tycka och tänka vad fasen man vill, fria åsikter och värderingar så länge du inte agerar ut dessa mot någon. Så du har rätt Mergim behöver inte hata kvinnor men det är fortfarande kränkande uttal och diskriminerande.
Senast redigerad av Mouchino 2020-05-09 kl. 19:19.
2020-05-09, 19:19
Medlem
Zingo2s avatar
Fyfan va falska Jass och Frida är.🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮
2020-05-09, 19:20
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Man vet ju aldrig om han betalar skulderna? Det är mycket pengar. Jag hoppas han gör det om han vinner. Han pratade om att han skulle köpa en bil ju?
Du behöver inte fundera, fogden tar dom direkt.
2020-05-09, 19:20
Medlem
Sami ser ut som den tyngdlyftande skäggiga damen. Rikigt sexig
2020-05-09, 19:22
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Spelar ingen roll vad en person har för bakomliggande orsak eller värderingar bakom kränkningarna, har denne hävt ur sig förolämpande och diskriminerande kommentarer så är det AGERANDET som är grunden till diskriminering. Du kan häva ur dig nåt rasistiskt kränkande ord MOT någon/grupp utan att du ens är rasist. Förstår du? DO tar ingen hänsyn till VARFÖR man säger det utan ATT du har sagt det. Alla människor får tycka och tänka vad fasen man vill, fria åsikter och värderingar så länge du inte agerar ut dessa mot någon.
Så att dom faktiskt tagit bort Samis nazisttatuering och sminkar över hans tår vid ögat (som kom fram nån dag) betyder då att han är helt fördomsfri? Okej jag fattar..
Jag bryr mig inte om att han har/haft dessa ..står garanterat inte för något han han tycker nu när han blivit ÄLDRE.
Jag gillar Sami, han verkar va en enormt fin kille med soft hjärta, som faktiskt börjat förstå Mergims svårigheter i huset..
2020-05-09, 19:23
Medlem
kendallos avatar
Alltså, jag skulle nog uppfatta det som att intentionen med tvärtomfest var att de ska föreställa de som åkt ut. Patzys boa, lisas skinnpaj, julias röda-nånting etc etc...Inte varandra väl? *förvirrad*
2020-05-09, 19:25
Medlem
kendallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Så att dom faktiskt tagit bort Samis nazisttatuering och sminkar över hans tår vid ögat (som kom fram nån dag) betyder då att han är helt fördomsfri? Okej jag fattar..
Jag bryr mig inte om att han har/haft dessa ..står garanterat inte för något han han tycker nu när han blivit ÄLDRE.
Jag gillar Sami, han verkar va en enormt fin kille med soft hjärta, som faktiskt börjat förstå Mergims svårigheter i huset..

Bortsett från att du tycker sami är en fin kille med soft hjärta - Vilken planet kommer du från?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in