2020-05-08, 19:30
Medlem
I dagens avsnitt så var det bara Mergim som pratade skit och elakt om de andra deltagare i nomineringen i bikten. De andra sa mer snällt när de nominerade
2020-05-08, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Siwr
Mergim: 3 poäng sami, 1 poäng på jassa
Lennie: 2 poäng på jassa, 1 poäng sami
Sami: 2 poäng på Frida, 1 poäng Lennie
Jassa: 2 poäng Frida, 1 poäng Lennie
Frida: 2 poäng jassa, 1 poäng sami
(Tror jag uppfattat rätt)

Det var tydligt att man röstade efter sin pakt. Mergim var väldigt dryg när ha motiverade sina poäng.
2020-05-08, 19:31
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Ja precis, han diggade henne rejält. Man såg att han blev lite down när hon lämnade. Båda är smarta och har roliga dialoger ihop. Helt säker de kommer träffas utanför. Han verkar så snäll och omtänksam. Inte alls som en del här verkar ha framställt att han gillar med många inlägg.

Nu sa han dessutom att ha vill sova med Lennie fast han inte behöver !!

Eh, du skriver som att vi var överens, vilket vi absolut inte är....
2020-05-08, 19:32
Medlem
Sami ber bögparet sova i samma rum som honom. De skulle bädda sängen nu och såklart minns Mergim exakt vilka kuddar Lennie sov med på natten. Lite creepy..
2020-05-08, 19:33
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
[/b]

Ja, jag börjar också luta åt att det lurar en allvarligare störning där faktiskt... Obehagligt och vinna ska han ABSOLUT INTE!!
Det är ju så. Man märker emellanåt att ett aggressivt och småsadistiskt beteende vill leta sig fram bakom hans fasad. En tickande bomb.
2020-05-08, 19:34
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Mergim vilket as till människa, hur i hela helvete kan man önska honom 1 miljon? Varför har han inte kunna behålla en vän, hans gnäll om mobbing är rent ljug då hans beteende mot ”vänner” varit sjukt så tom föräldrar och skola reagerat och varit oroliga över Mergims beteende och elakhet när han inte fått sin vilja fram. Grabben är sjuk.
Lugn, Mergim kan inte vinna. Han blir 3 alt 4:a
2020-05-08, 19:35
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Simon hade ryggrad.

Vilket goose aldrig verkar ha haft.
Lennie tillhör gruppen ryggradslösa djur. Låt er inte luras av att han ser ut och pratar (nåja) som en människa.
2020-05-08, 19:35
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Sami ber bögparet sova i samma rum som honom. De skulle bädda sängen nu och såklart minns Mergim exakt vilka kuddar Lennie sov med på natten. Lite creepy..
Eller gulligt 🤷🏻‍♀️ Himla kul att Sami ville ha dom där. Och att han t.o.m ville dela säng med Lennie för att han sovit så gott de sista två nätterna ! 😅
2020-05-08, 19:47
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Oj det hade jag ALDRIG trott att du var så gammal när jag läst dina inlägg. Då blev det ju ännu värre. 🙈
Varför hakar du upp dig på vad de har för relation? Gillar de varandra som vänner eller mer spelar inte ett dugg rol,, och ska inte bry dig heller för det har inte du med att göra!
Bestämmer du vad jag ska tycka?😀
Jag har ingenting mot oliktänkande. Tror dock inte att Lennie är bög, därför borde han säga till Mergim att han ska sluta äckla sig med honom. Är han bög, ska han låta Mergim få till det!
Har du sett några andra killar i BB hålla på och tramsa som dom?
Jag tycker det är löjligt och äckligt!🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮
2020-05-08, 19:51
Medlem
Jag hoppas alla är överens om att vi måste ha alla tre killar i finalen nästa måndag för att säkra vinsten till Sami?
2020-05-08, 19:52
Medlem
csfs avatar
Jäkla vad snygg Frida är i svarta jeans
2020-05-08, 19:54
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Bestämmer du vad jag ska tycka?😀
Jag har ingenting mot oliktänkande. Tror dock inte att Lennie är bög, därför borde han säga till Mergim att han ska sluta äckla sig med honom. Är han bög, ska han låta Mergim få till det!
Har du sett några andra killar i BB hålla på och tramsa som dom?
Jag tycker det är löjligt och äckligt!🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮
Man behöver inte va det...finns mkt annat man kan vara ... Bi... Vän.... Ja mycket som är lika fantastiskt .
Jäkla hemskt att du känner så,, fatta då hur alla som inte kan/får/vågar känna som dom vill, ska må för att sånna som känner som du tycker det.
Det om nånting är tragiskt och föråldrade tänk

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in