Citat:
Ursprungligen postat av
Emmvalentine
Så du tror att det hade varit kul att se på om dom hade stoppat in 19 st Sami som tyckte det va tråkigt va där och kämpat varje dag mot tristess menar du? 🤔 Humm... Klart det måste finnas med olika sorters människor i ett sånt här program. Jag blir glad att det finns genuint snälla och fina män som Lennie.
Lennie vill bli stimulerad med att göra saker. Han vill njuta av upplevelser.
Sami är också en mycket fin person, det hör man verkligen när han pratar seriöst med någon. Han gillade dessutom Amilia väldigt mkt som ni kanske har hört han säga flera ggr, men som många här smutskastade.
Känns bara som att Sami kommer få lite panik när han inser vad det skrivits på vissa ställen, han är finare än så.
Sami gillar Amilia? Mja, han gillade snarare att det gick att ha intelligenta konversationer med henne, som han inte haft sen Glasman lämnade huset! När han ser vad hon hållit på med kommer han nog inte bry sig mycket om henne - hoppas jag - annars är han inte den jag fått för mig att han är.
Lennie är en konflikträdd ryggradslös amöba. Visst, han har försökt säga till både Amilia och Mergim, hur bra gick det? Med Amilia fastnade han i timslånga utläggningar om hur jävla synd det är om henne, hur han väljer bort henne yada yada och då har han tystnat. Mergim : Repeat av det jag skrev om Amilia, dock inte lika länge för lille Mergim klarar inte av en diskussion utan måste gå innan han börjar vräka ur sig otidigheter.
Snäll? Pja, kanske, men en jäkla mes i min värld! No backbone, no cohones! Han är och förblir någons toffla.