2020-05-08, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Frida slutade vara flicka för länge sedan! Hon är 30 år för bövelen! Jasmine är 28 så alltså inget flickebarn hon heller även om hon beter sig som en trotsig 6-åring mer än ofta.
Joovist det var jo som hände inat da var dom unga flickor som ville give tilbage dom vidste inte hur så det gik galt. Dom blev jävla probokerede af mandegänget. Så du inte det.
2020-05-08, 19:00
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Jag tror inte han har tematävlingar hemma 😂
Han är säkert spexig hemma med rätt vänner.
Låter som du tycker 36 är jättegammalt 😆 du måste ju vara ung du ? Vissa kan faktiskt både vara spexig ungdomlig och mogen ... Skills !

Varför skäms du över dom? 🤔 Du har sagt det så många ggr men förstår inte om du är avensjuk, omogen eller gammalmodig ? Berätta gärna
Jag är äldre än honom, så jag tycker han är ung.
Lennie spelar ett spel, som inte är han själv. Han tror man måste tramsa för att bli poppis i BB. Det är inte enligt mig ”att vara sig själv”!
Han är en bra kock, det köper jag. Att han tramsar med Mergim köper jag inte, är han inte bög ska han säga ifrån hans äcklande! Att vinna BB av den anledningen, köper jag absolut inte.
Finns bara 3 som varit sig själva i huset, Sami, Daniel och Julia.
2020-05-08, 19:01
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Mergim vilket as till människa, hur i hela helvete kan man önska honom 1 miljon? Varför har han inte kunna behålla en vän, hans gnäll om mobbing är rent ljug då hans beteende mot ”vänner” varit sjukt så tom föräldrar och skola reagerat och varit oroliga över Mergims beteende och elakhet när han inte fått sin vilja fram. Grabben är sjuk.
2020-05-08, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Jag tycker faktiskt att hunden är skitsöt. Men så är jag en fertil kvinna med barn. Jag tror att det hjälper till. Våra hormoner gör allt så jävla pluttinuttigt hela tiden. Svante får 10 av 10 från mig!
Ja den er faktisk söt. Men ser lite konstig ut. Det er jo derfor der er mange forskeliga hunder. 1 til alle hvis man vil. Jag gillar faktisk hundar. Särskilt foxterriern
2020-05-08, 19:02
Medlem
Citat:
Jag tror inte du behöver oroa dig. Och skulle inte tro att det blir så hemskt heller om du mot all förmodan skulle ha fel..då har han ju ändå bara varit snäll och inte gjort nån skada 😉 den enda kappan han vänder är nog när han svänger snabbt i sin superhjäledräkt 😜 jamen skönt att du hoppas för hans skull !

Jag önskar inget ont ngn, inte ens Amilia. Men det är väldigt allvarligt om man lever för att apa efter andra. Då lever man ngn annans liv och inte sitt eget och det betyder att man kastar bort sitt unika liv när man bara försöker leva efter andras önskemål. Jag önskar ingen ett sådant falsk liv.

Man kan skada ngn om man t ex inleder en kärleksrelation med ngn och bara spelar rollen av drömmannen och får den andre att tro att man är sig själv. Ingen kan spela ngn annan hela livet, för eller senare kommer den andre att känna sig lurad. Man kommer att förstå att mannen i sitt liv var bara en skådis. Att ge ett brustet hjärta betyder att man gör ngn illa, man borde inte leka med andras känslor.
2020-05-08, 19:05
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Jag tror inte han har tematävlingar hemma 😂
Han är säkert spexig hemma med rätt vänner.
Låter som du tycker 36 är jättegammalt 😆 du måste ju vara ung du ? Vissa kan faktiskt både vara spexig ungdomlig och mogen ... Skills !

Varför skäms du över dom? 🤔 Du har sagt det så många ggr men förstår inte om du är avensjuk, omogen eller gammalmodig ? Berätta gärna

gamal o avensjuk kan du va sjelv jevla facebok kerring!!

Kanske dags nu att inse att man faktiskt kan skämmas över människor utan att vara avundsjuk.
"Dem är bara avundsjuka på dig" som din assistent bankade in i din skalle på 70talet var bara för att trösta dig.

Har nog skämts över samtliga deltagare den här säsongen.
Medlem
xrlpyts avatar
Missa inte Fridas känslosamma bikt i appen..
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Jag är äldre än honom, så jag tycker han är ung.
Lennie spelar ett spel, som inte är han själv. Han tror man måste tramsa för att bli poppis i BB. Det är inte enligt mig ”att vara sig själv”!
Han är en bra kock, det köper jag. Att han tramsar med Mergim köper jag inte, är han inte bög ska han säga ifrån hans äcklande! Att vinna BB av den anledningen, köper jag absolut inte.
Finns bara 3 som varit sig själva i huset, Sami, Daniel och Julia.
Oj det hade jag ALDRIG trott att du var så gammal när jag läst dina inlägg. Då blev det ju ännu värre. 🙈
Varför hakar du upp dig på vad de har för relation? Gillar de varandra som vänner eller mer spelar inte ett dugg rol,, och ska inte bry dig heller för det har inte du med att göra!
2020-05-08, 19:07
Medlem
Citat:
Haha å hjälpas vad ni famlar efter halmstrån. Kan inte låta bli att skratta. Han kanske inte tävlat framför så många av dom innan, inte varit lika exalterad ... klart man kan lägga till nya saker när man hamnar i nya situationer. Preciiiis detta som Sami sa 😂

Hans hoppande och skuttande är onaturligt för en man i hans ålder, små barn gör det. Många tar upp hans hoppande, t o m pappan, för att det sticker ut som ngt väldigt onormalt. Att lägga till nya saker i nya situationer är ngt helt annat.
2020-05-08, 19:08
Medlem
När mergim inte skrikar ellar sjungar. Er han jo en fin grab. Men desvärra er det jo mycket själden han inte gör det. Låner bukser af jasmine jävla fint.
2020-05-08, 19:10
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Jag önskar inget ont ngn, inte ens Amilia. Men det är väldigt allvarligt om man lever för att apa efter andra. Då lever man ngn annans liv och inte sitt eget och det betyder att man kastar bort sitt unika liv när man bara försöker leva efter andras önskemål. Jag önskar ingen ett sådant falsk liv.

Man kan skada ngn om man t ex inleder en kärleksrelation med ngn och bara spelar rollen av drömmannen och får den andre att tro att man är sig själv. Ingen kan spela ngn annan hela livet, för eller senare kommer den andre att känna sig lurad. Man kommer att förstå att mannen i sitt liv var bara en skådis. Att ge ett brustet hjärta betyder att man gör ngn illa, man borde inte leka med andras känslor.

Det var fint skrivet ! Nu tror jag du kan släppa oron över detta, för du verkar ju uppriktigt jätterädd att Lennie spelar allt han gör. Jag tror helt tvärtom. Han kommer inte lämna Mergim för de har detta fina band. Då skulle han lämnat han för länge sen. Han står för det han säger. Han gillar mergim och allt vad som kommer med det. Men gulligt av dig att vara orolig för Mergim. Stort!
2020-05-08, 19:11
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Så du tror att det hade varit kul att se på om dom hade stoppat in 19 st Sami som tyckte det va tråkigt va där och kämpat varje dag mot tristess menar du? 🤔 Humm... Klart det måste finnas med olika sorters människor i ett sånt här program. Jag blir glad att det finns genuint snälla och fina män som Lennie.
Lennie vill bli stimulerad med att göra saker. Han vill njuta av upplevelser.

Sami är också en mycket fin person, det hör man verkligen när han pratar seriöst med någon. Han gillade dessutom Amilia väldigt mkt som ni kanske har hört han säga flera ggr, men som många här smutskastade.
Känns bara som att Sami kommer få lite panik när han inser vad det skrivits på vissa ställen, han är finare än så.

Sami gillar Amilia? Mja, han gillade snarare att det gick att ha intelligenta konversationer med henne, som han inte haft sen Glasman lämnade huset! När han ser vad hon hållit på med kommer han nog inte bry sig mycket om henne - hoppas jag - annars är han inte den jag fått för mig att han är.

Lennie är en konflikträdd ryggradslös amöba. Visst, han har försökt säga till både Amilia och Mergim, hur bra gick det? Med Amilia fastnade han i timslånga utläggningar om hur jävla synd det är om henne, hur han väljer bort henne yada yada och då har han tystnat. Mergim : Repeat av det jag skrev om Amilia, dock inte lika länge för lille Mergim klarar inte av en diskussion utan måste gå innan han börjar vräka ur sig otidigheter.
Snäll? Pja, kanske, men en jäkla mes i min värld! No backbone, no cohones! Han är och förblir någons toffla.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in