2020-05-08, 19:13
Medlem
Mergim äter fan burgare och pommes på ett riktigt bögigt sätt. Jasmine äter som vanligt som en gris.
2020-05-08, 19:14
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Hans hoppande och skuttande är onaturligt för en man i hans ålder, små barn gör det. Många tar upp hans hoppande, t o m pappan, för att det sticker ut som ngt väldigt onormalt. Att lägga till nya saker i nya situationer är ngt helt annat.
Om man är väldigt överaktiv och taggad så gör man allt för att spänna musklerna, hoppa är en form av att visa glädje om man "måste" stå på samma ställe. Han kan inte sitta stilla, om du ser på hans ben när han sitter i soffan, när han satt på lektionen dom hade var han den som inte kunde sitta på stolen. Hemma har han ju sagt att han går och går varje dag, det kan han inte där inne. Det blir hopp av naturliga skäl. Skulle nog jag också göra om jag blev sådär taggad
2020-05-08, 19:16
Medlem
Mergim: 3 poäng sami, 1 poäng på jassa
Lennie: 2 poäng på jassa, 1 poäng sami
Sami: 2 poäng på Frida, 1 poäng Lennie
Jassa: 2 poäng Frida, 1 poäng Lennie
Frida: 2 poäng jassa, 1 poäng sami
(Tror jag uppfattat rätt)
2020-05-08, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Vänner sköna kommentarer från er alla. Jag bugar för alla dessa stiliga inlägg. Jag är inte alls orolig för Sami, varken på måndag eller därefter. Ingen kan samla ihop någon som helst mob för att få ut honom. Det som nu är TV4s skyldighet är att vi skall i helgen få rösta vem vi vill ha kvar samt egentligen samma sak i måndagsfinalen. Jag är säker på att Frida ryker. Hur många mobben än samlar ihop om man nu skulle, mot all förmodan, rösta ut någon på måndagen så kommer de ändå inte upp i det antal som behövs. De flesta grupperna vill se Sami som vinnare och de nystartade grupperna på 300 eller 400 medlemmar vittnar bara om en otrolig ångest.

Vad Amilia bekräftar, vem orkar ens kommentera en så bitter människa som endast representerar det värsta i en människa. Det kommer säkert att finnas korkade tjejer i de yngre tonåren som glömmer bort tjejen om ett par månader. "Kriget" som pågår nu är den sista andningen av hennes existens i BB2020. Hon försöker att klänga sig kvar med alla medel men det blir bara patetiskt. Det förstår säkert även Amilia själv.

Just nu är man bara faktiskt trött på denna säsong och hoppas på nästa kapitel.
Det som Jassa gjorde igår var en extremt låg handling genom ondskefullt upprepade gånger slå sönder Samis kvast. Man måste verkligen sätta sig in in hur illvilligt man tänker när man endast slår sönder den kvast vars ägare varit schysstast under säsongen och vet att han inte ställer till någon scen. Alternativt att man kallt räknar med och vill sätta honom ur balans. Det finns absolut inget, INGET, som försvarar en sådan jävlig handling. Det gränsar till Mergims utbrott alla gånger.

Nu i efterhand ser man vilka de före detta deltagarna helst umgås med. Naturligtvis Glasman. Inte speciellt konstigt det heller. Och ser man alla lives är det minst hat på Glasmans sida eller uttalanden. Bara det är en vinst för både Glasman, Sami och Jullan. De kommer få mest lojala följare efter BB, deras följare är "goa gubbar (och gummor) som vi säger i Göteborg. Det finns en underliggande ton av hjärtligthet, värme, balans blandad med humor. Jag kommer följa den trion och hoppas på det bästa. Skulle nu Sami torska är jag den förste att chippa in för att kompensera för Samis skulder. Ser det lite som en investering i deras framtida planering för att underhålla mig (oss). Om någon skulle vilja ta på sig någon sorts insamling så är jag på.

Vi börjar med den lilla skeden och kör ut bittra Frida och sedan använder vi den stora sleven med att få bort resterna.

Frida, bye bye. Du kommer att för alltid bli glömd men jag önskar dig lycka med swingerträffarna. Förhoppningsvis kanske du kan träffa den rätte så du kan börja reparera dig själv både fysiskt och psykiskt.
Ett tips: avslöja inte hur många män du har välkomnat in i din kropp för en man med självkänsla kommer inte att välja dig.

Så bra! Följer också Julia, Glasman och givetvis Sami sen..Så mkt kärlek och humor i deras live 😀
2020-05-08, 19:19
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
gamal o avensjuk kan du va sjelv jevla facebok kerring!!

Kanske dags nu att inse att man faktiskt kan skämmas över människor utan att vara avundsjuk.
"Dem är bara avundsjuka på dig" som din assistent bankade in i din skalle på 70talet var bara för att trösta dig.

Har nog skämts över samtliga deltagare den här säsongen.
Haha jag är nästan aldrig inne på Facebook gubben 😉
Varför pratar du om dig själv som tredje person?... Hemskt om din assistent har fått dig att må dåligt ända från 70talet....

Ja man har ju ett val att inte se om du rent mår dåligt och skäms över alla... Men jag hoppas du kan tycka det är kul emellanåt iaf. 😊👍
2020-05-08, 19:23
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Sami gillar Amilia? Mja, han gillade snarare att det gick att ha intelligenta konversationer med henne, som han inte haft sen Glasman lämnade huset! När han ser vad hon hållit på med kommer han nog inte bry sig mycket om henne - hoppas jag - annars är han inte den jag fått för mig att han är.

Lennie är en konflikträdd ryggradslös amöba. Visst, han har försökt säga till både Amilia och Mergim, hur bra gick det? Med Amilia fastnade han i timslånga utläggningar om hur jävla synd det är om henne, hur han väljer bort henne yada yada och då har han tystnat. Mergim : Repeat av det jag skrev om Amilia, dock inte lika länge för lille Mergim klarar inte av en diskussion utan måste gå innan han börjar vräka ur sig otidigheter.
Snäll? Pja, kanske, men en jäkla mes i min värld! No backbone, no cohones! Han är och förblir någons toffla.

Ja precis, han diggade henne rejält. Man såg att han blev lite down när hon lämnade. Båda är smarta och har roliga dialoger ihop. Helt säker de kommer träffas utanför. Han verkar så snäll och omtänksam. Inte alls som en del här verkar ha framställt att han gillar med många inlägg.

Nu sa han dessutom att ha vill sova med Lennie fast han inte behöver !!
2020-05-08, 19:24
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aggerthy
Joovist det var jo som hände inat da var dom unga flickor som ville give tilbage dom vidste inte hur så det gik galt. Dom blev jävla probokerede af mandegänget. Så du inte det.

Nu förstod jag ungefär bara hälften av det du skrev men ja, de blev provocerade men ursäktar det att ha sönder privata ägodelar de dessutom gjort själva? Vad tror du hade hänt om killarna haft sönder något av det tjejerna gjort? Eller någon av deras ägodelar? Skulle Jasse tagit hänsyn till Samis skor på samma sätt som han gjorde med Fridas röda pumps? Nix, inte en chans! Hon skulle gått all in! Lika så Frida!
2020-05-08, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Mergim äter fan burgare och pommes på ett riktigt bögigt sätt. Jasmine äter som vanligt som en gris.

Som Jasmine och Frida betedde sig när maten kom in.. bara kastade sig över det och började äta ståendes.. Mergim blev lite osäker och började ropa på Lennie och Sami och sa till tjejerna att de skulle sätta sig allihop och att de kunde äta som normala människor typ och Frida och Jasmine tyckte inte det.. tog strips med sina skitiga fingrar efter att ha suttit vid sminkbordet med allt gammalt smink och dyl.. som dessutom Jasmine hade slickat på när hon började vräka i sig hamburgare och spilla... De började dela upp strips till alla med bara fingrarna både Jasmine, Frida och Mergim.. Men här måste jag ge Lennie en stor eloge för han satte sig och började inte äta utan Mergim frågade "vad väntar du på Lennie" och han svarar "Sami", som inte ens kommit ut till köket än. Det var ett vuxet och beundransvärt beteende trots att de hela tiden behandlar Sami illa och vill ha ut honom. Bra där Lennie!
2020-05-08, 19:25
Medlem
Emmvalentines avatar
Gulligt att Sami ändå vill att Lennie vill sova med han fast han inte behöver 😂
Är ju det jag har sagt... Han gillar ju han!
2020-05-08, 19:26
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Mergim vilket as till människa, hur i hela helvete kan man önska honom 1 miljon? Varför har han inte kunna behålla en vän, hans gnäll om mobbing är rent ljug då hans beteende mot ”vänner” varit sjukt så tom föräldrar och skola reagerat och varit oroliga över Mergims beteende och elakhet när han inte fått sin vilja fram. Grabben är sjuk.

Ja, jag börjar också luta åt att det lurar en allvarligare störning där faktiskt... Obehagligt och vinna ska han ABSOLUT INTE!!
2020-05-08, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Lennie har specialstuderat Simon innan han gick in i huset, tyvärr är det svårt att vara som originalet. Han har enligt iaf misslyckats kapitalt med det.

Simon hade ryggrad.

Vilket goose aldrig verkar ha haft.
2020-05-08, 19:30
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siwr
Mergim: 3 poäng sami, 1 poäng på jassa
Lennie: 2 poäng på jassa, 1 poäng sami
Sami: 2 poäng på Frida, 1 poäng Lennie
Jassa: 2 poäng Frida, 1 poäng Lennie
Frida: 2 poäng jassa, 1 poäng sami
(Tror jag uppfattat rätt)

Har du sett nomineringarna? Varför i hela friden röstar de på Lennie, inte på Mergim?

Edit: Inser att du tittat på kvällsavsnittet - my bad.
Senast redigerad av Blaisen 2020-05-08 kl. 19:34.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in