2020-05-08, 11:23
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterietanten
Tur jag inte såg detta då hade jag fått sådant spel att "guben" här hade lämnat mig.. och tagit tv:n med sig..

Det var ärligt talat riktigt illa. Sami är helt enkelt en snäll kille som de gärna ger sig på. Du kan ju fundera över hur det skulle se ut om de gav sig på pojken eller Lennie som Mergim håller kär.
2020-05-08, 11:24
Medlem
herpesvårtas avatar
Såg att Amilia äntligen valt att kommentera lägenheten och varför hon raderar folks påpekanden om att den inte är hennes - "hon vill inte diskutera sitt boende på sociala medier". Ok fair enough men vad gjorde hon i 71 långdragna dagar då? Räknas det inte att hon i live tv 24/7 pratade sönder detaljer om hennes jävla 2a på lillön?

Ok nog om det, ville bara nämna det angående vår diskussion här igår. Hon kanske fick veta det
2020-05-08, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bbblooper
Hur fan kan Tv4 låta Mergim vara kvar efter sin Negerincident?? Agerar dom inte nu lär det bli ramaskri så PK dom försökt vara tidigare genom att kasta ut 2 deltagare och avbrutit sändningen flera gånger om dan i 80 dagar för att vi som ser inte ska bli upprörda över språkbruket..
Om jag inte minns fel har han ju även 2 individuella varningar sen tidigare så då blir tredje gången gillt = utkastad. Bye Mergim

Enl Mergim var han inte sig själv då, sådan är han inte sa han. Då måste han ha varit ngn annan, det var t ex morsans kusin som tog över hans kropp och mun. Man kan väl inte anklaga honom för ngt han inte gjort, han var ju inte sig själv!
2020-05-08, 11:38
Medlem
ja jassa hade lätt vunnit ph med sina skådespelarkunskaper

JAG ÄR LOJAL jo visst vi såg det när du nominerade julia
2020-05-08, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterietanten
Tur jag inte såg detta då hade jag fått sådant spel att "guben" här hade lämnat mig.. och tagit tv:n med sig..

Vet inte om jag borde berätta det då jag inte vill att din gubbe ska lämna dig, men klipp på händelsen finns upplagt i appen nu.

Tyckte dock det skar ännu mer i hjärtat att se händelsen i natt (den höll på läääänge) men det mesta är faktiskt med i det de lagt upp.
Senast redigerad av TruthSeeker2 2020-05-08 kl. 11:43.
2020-05-08, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Vet inte om jag borde berätta det då jag inte vill att din gubbe ska lämna dig, men klipp på händelsen finns upplagt i appen nu.

Tyckte dock det skar ännu mer i hjärtat att se händelsen i natt (den höll på läääänge) men det mesta är faktiskt med i det de lagt upp.

Ha ha men det är han som styr appen.. ha ha så jag får nog låta detta vara osett..
2020-05-08, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Det var ärligt talat riktigt illa. Sami är helt enkelt en snäll kille som de gärna ger sig på. Du kan ju fundera över hur det skulle se ut om de gav sig på pojken eller Lennie som Mergim håller kär.
Jovist det gik for långt. Men det var sammi der hela tiden forsögte få mergin göre grin med frida. Men ödelägga ting var for jävla dårlig. Men 2 unga flickor mot 3 buser. Men dom er heldigvis vänner igen. Ser ut som dom har det bra ihop nu.om det inte er spel for galleriet. Det er som händer når man blivar provoceret. Og inte ved hvad man skal göra.
2020-05-08, 12:05
Medlem
Citat:

Åh nej jag såg det!! Varför straffade de Sami och inte de andra?! Det var ju Mergim och Lennie som stal fridas tavla och då låg ju sami på garderoberna och ändå är det hans skor som Jasmine tänker förstöra efter att redan haft sönder hans kvast och sen gymmet...?! Va fan rent ut sagt! Sami var så go när han skulle lägga fridas skor i grillen, men han ville inte att de skulle bli förstörda och svarta så han valde tillslut ett annat ställe och under tiden hällde hon honung på allt i gymmet inkl kläder.. Nä nu åker Frida ut! Bums!
2020-05-08, 12:15
Medlem
Jisses vad Frida tog nattens bravader personligt, hon var ju sur på riktigt redan när de småretades med varandra... Jag tycker att det märktes tydligt att killarna jäklades på ett skämtsamt sätt, hon tog illa upp och blev riktigt sur och förstörde därför något som hon visste de skulle ta illa upp av, det är att gå för långt. Jassa samma sak men hon verkade iaf skratta och förstå att killarna gjorde saker med glimten i ögat men sen blev hon butthurt när hon insåg att de (hon o Frida gick för långt och hade sönder saker) och avslutar därför med att säga typ: "killar är så känsliga, de tål ingenting" medans jag tycker att hela klippet visade att tjejerna var de som tog illa upp av ingenting från början, syftar då speciellt på Frida.
2020-05-08, 12:18
Medlem
Vad är det för tönt bakom ”bigbrothersami” fansida på Instagram som gått ut till tidningen med falska rykten om lillbögen? Skärp dig nu för fan du förstör för Sami och alla vi andra som är hans fans. Hela Pink Room fans ligan med Amilia och Anty i ledningen vet nu om att du spred det till Aftonbladet. Det ser inte bra ut för Sami att hans fansida sprider falska rykten. Vi har inte råd att tappa Samis förtroendet hos folket pga sånt klantigt misstag. Fokusera nu på att sprida massa positivt om Sami så folk glömmer bort ditt misstag. Skit i andra deltagare är en vecka kvar nu och Sami måste vinna
2020-05-08, 12:19
Medlem
Citat:
Vi vågar absolut inte ändra oss! Har dessutom riktigt svårt att tro att det skulle stämma, kan vara ett rykte som någon försöker sprida för att skapa splittring i ”våra” röster. Igen. Underskatta inte rosa rummets ”infiltratörer” på diverse forum. Den som vill ha Sami kvar måste lägga sin röst på Frida om det blir rösta ut, finns ingen tvekan.
Nej håller med dig! Vi måste enas om Frida. Hon leder stort på de flesta sidor om vem man vill ha ut.
2020-05-08, 12:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
ja jassa hade lätt vunnit ph med sina skådespelarkunskaper

JAG ÄR LOJAL jo visst vi såg det när du nominerade julia

Och Julia nominerade väl Jasmine?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem