2020-05-08, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Låter fånigt att bara säga det på grund av den låga nivån, men två av det största pinkeye kontona på insta har uppmanat sina följare att sprida rykten om att de kommer rösta ut Jasmine så att "vi" ändrar oss och lägger röster på henne istället för Frida medans de fortfarande kommer rösta ut Sami.

Går vi i andra klass? Känns ibland så. Men så ligger det till hos dom i alla fall. Så vi ska absolut inte lyssna på några Jassa röstare, de alla kommer fortfarande rösta ut Sami. Så Frida out måste bestå.

Apropå insta såg jag att både bbpolisen (igen) och bbspoils är borta nu? Vad fan händer? Anmäler dom varandra eller?

Exakt vad jag misstänkte! Bra att få det bekräftat! Tack Herpes

Frida ut.

Senast redigerad av TruthSeeker2 2020-05-08 kl. 10:58.
2020-05-08, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Såg att Sami sa att Mergim kommer ha 150 000 följare på instagram

Sen blev han sur för att Mergim skrattade åt det

Spolade Sami ner sin hjärna i toaletten eller? Toalettmannen som han är.

Såg det också och tänkte att Mergim gick överstyr med sitt skrattande rakt i ansiktet på Sami och tänkte att om det varit tvärtom så hade Mergim fått spel! Skulle Sami skämt ut honom i tv på det sättet, så hade taket rasat! Han är ju så rädd och lättkränkt hela tiden och Sami har alltid lagt band på sig, och även de andra, för att inte skratta ut Mergim vid flera tillfällen och istället förklarat lugnt och sansat sådan han inte förstått istället för att skratta ut honom, och det ser jag som mognad, empati och enormt stort av ngn att kunna göra så fast man egentligen vill skratta tills tårarna rinner, men Mergim har inte den genuina äktheten och empatin och kan vara ödmjuk. Så jag känner att Sami och de andra har hjälpt Mergim från att få sina utbrott och dyl genom att behandla honom på ett vuxet sätt och Mergim borde vara de tacksam att han faktiskt fortfarande är med i programmet just därav.
2020-05-08, 10:52
Medlem
Citat:
Låter fånigt att bara säga det på grund av den låga nivån, men två av det största pinkeye kontona på insta har uppmanat sina följare att sprida rykten om att de kommer rösta ut Jasmine så att "vi" ändrar oss och lägger röster på henne istället för Frida medans de fortfarande kommer rösta ut Sami.

Går vi i andra klass? Känns ibland så. Men så ligger det till hos dom i alla fall. Så vi ska absolut inte lyssna på några Jassa röstare, de alla kommer fortfarande rösta ut Sami. Så Frida out måste bestå.

Apropå insta såg jag att både bbpolisen (igen) och bbspoils är borta nu? Vad fan händer? Anmäler dom varandra eller?

herregud såg storyn nu dem tror helt seriöst det är dem (900 följare)som styr allt "vi har lyckats tidigare" nu är vi ju ännu mer säkra på frida

dem är så rädda för sami så det inte är klokt och dem tror dem får samis fans röster med sig när dem röstat ut honom haha
2020-05-08, 10:57
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
ska det skådespelas igen nu från jassa inför måndagen? alltid likadant från henne innan måndagsliven

Stämmer. Hon jämför sig med Julias position i spelet och räknar med att hon är den som får lämna på måndag. Det hon däremot inte vet är att Frida, men framförallt Sami hänger minst lika löst som henne.

Produktionen fortsätter att styra röstningarna dit dem vill - varken Julia eller självaste Amilia Stapelfett hade åkt ut om röstningarna handlade om att rädda kvar.

Jag hoppas ni förstår att produktionen inte kommer låta Sami vinna den här säsongen. Det vore en "skandal".
Vi som vill Sami's bästa spelar inte mot Lennie och Mijärgim's fans längre - det är vi mot produktionen nu. En omöjlig match.

Sami kommer bli så bränd. Tyvärr.
2020-05-08, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Siwr
Amilia och Anty har lagt ut på story nu där de försvarar mergim

Amilia vill gärna inbilla sig att det är hon som vinner BB. Hon vill inte erkänna det att hon inte vann. Genom att göra reklam för Mergim eller Lennie (för säkerhets skull båda två) kan hon tro att det var tack vare henne och anhängarna som de vann, d v s att hon också vann. Då kommer hon att ta del av äran och säga "vi vann!" Hon verkar tro att hon hade vunnit utan alla men som hatar starka kvinnor.
2020-05-08, 11:01
Medlem
zzxxccvvs avatar
Citat:

bbpolisens nya är bigbrotherpolisen
2020-05-08, 11:08
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Exakt vad jag misstänkte! Bra att få det bekräftat! Tack Herpes

Frida ut.

Så lite så!
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
herregud såg storyn nu dem tror helt seriöst det är dem (900 följare)som styr allt "vi har lyckats tidigare" nu är vi ju ännu mer säkra på frida

dem är så rädda för sami så det inte är klokt och dem tror dem får samis fans röster med sig när dem röstat ut honom haha
Ja fullkomligt patetiskt dom är verkligen livrädda för Sami, med all rätt. Men tyvärr är det BB som styr så vem vet hur säkert han sitter egentligen. Men hade det enbart berott på röster så hade Sami vunnit med hästlängder - tror jag.
2020-05-08, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doiten
Märkligt att dem inte hör bra ursäkt.

”Vi kan inte urskilja vad som sägs i det materialet som finns tillgängligt”, skriver hon och säger att de varit i kontakt med Mergim Feka inne i ”Big brother”-huset.
”Han säger till oss att han inte använde det ordet”,

Förlåt om jag blir lite spydig nu, men det är väl klart att just det materialet inte finns längre.. och vem trodde att han skulle erkänna en sån replik..? Det står mycket pengar på spel och han har ju ljugit för mindre förut. Jag såg tillfället och jag må vara gammal, men inte döv. Så med det sagt hoppas jag nu slippa läsa fler kommentarer kring detta tillfälle, för hur grovt det än var så är det överspelat och omgjort till ngt mildare för längesedan och jag är uppvuxen på den tiden när detta användes på kakor så om jag får säga det så tycker jag Mergims andra beteenden och grova uttalanden är värre och inte bör vara kvar i programmet därav. Så snälla börja prata om nuvarande BB2020 och släpp det här. Har de som styr programmet valt att blunda så får det vara så vad gäller just det enskilda ordet, men att de släpper hans kvinnoförnedring i huset och tycker det är ok att spridas till våra unga i samhället kommer jag aldrig acceptera, men nu är det så det är och vi måste, eller i alla fall jag, vara kvar till slutet nu när jag väl börjat titta på detta.. Sen får jag väl ifrågasätta detta igen om den stollen går och vinner till slut..
2020-05-08, 11:18
Bannlyst
Många fattar fortfarande inte varför Julia åkte ut.
Hon åkte ut för hon på fyllan skapade dålig stämning och fick folk att känna sig obekväma.
Visst kan det vara underhållande, Roddan gjorde också det, men han gjorde det med finess.
Julia framstod mest som dryg och elak och sånt går inte hem i längden, hon slutade ändå sexa.

Vinnare 2011 och 2012 var Simon och Hanna, två värdiga vinnare som inte skapade kaos, utan va sköna Och godhjärtade människor som kunde umgås med alla, precis som Sami och Lennie.
Därför kommer nån av dom att vinna BB2020 👍
2020-05-08, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Klubborna var en av Samis längre projekt och hade ett affektionsvärde. Hur i helvete kan man slå sönder någons klubbor. Det är en sak att pranka med allt och alla men det finns gränser i alla "lekar". En vanlig hjärna kan säga stopp. Jassas verkar inte kunna det, det har vi sett gång på gång. Frida som är därinne på övertid för att ha taskspelat så positiv visar en rent elak och bedrövlig sida. Den kvinnan borde väl vid det här laget för längesedan ha varit utkickad men tack vare TV4 och hokus pokus kvinnor är hon kvar.

Klubban i sig kan ju kännas "löjlig" i det vardagliga men där inne känns det som en ond handling utan respekt för andra. Ryker inte Frida är det en smärre spark under bältet på alla kvarvarande tittare.
Vi tar en ska i taget, Frida skall ut. Utan pardon.

Tur jag inte såg detta då hade jag fått sådant spel att "guben" här hade lämnat mig.. och tagit tv:n med sig..
2020-05-08, 11:20
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Stämmer. Hon jämför sig med Julias position i spelet och räknar med att hon är den som får lämna på måndag. Det hon däremot inte vet är att Frida, men framförallt Sami hänger minst lika löst som henne.

Produktionen fortsätter att styra röstningarna dit dem vill - varken Julia eller självaste Amilia Stapelfett hade åkt ut om röstningarna handlade om att rädda kvar.

Jag hoppas ni förstår att produktionen inte kommer låta Sami vinna den här säsongen. Det vore en "skandal".
Vi som vill Sami's bästa spelar inte mot Lennie och Mijärgim's fans längre - det är vi mot produktionen nu. En omöjlig match.

Sami kommer bli så bränd. Tyvärr.

De kommer inte våga köra taskspel. Sami är den som kommer till final. TV4 ses mer som förlåtande än dömande, det har de visat gång på gång. Jag känner att det kommer en omröstning där tittarna får välja vem man vill ha kvar innan måndagen. Det vore osannolikt att man röstar ut en och de två kvarvarande skulle vara i finalveckan. Det går inte riktigt ihop.
2020-05-08, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Vi vågar absolut inte ändra oss! Har dessutom riktigt svårt att tro att det skulle stämma, kan vara ett rykte som någon försöker sprida för att skapa splittring i ”våra” röster. Igen. Underskatta inte rosa rummets ”infiltratörer” på diverse forum. Den som vill ha Sami kvar måste lägga sin röst på Frida om det blir rösta ut, finns ingen tvekan.

Håller med. Frida måste ut nu.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in