2020-05-07, 23:09
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Bra a rgument hörru. Du kan kolla mina andra inlägg så ser du ungefär vad jag tycker om Mergim.

Ja 19/3 skulle du rädda Mergim om han satt mot Glasman det säger väl allt om din nivå ...

OnT: Sami vinner BB 2020
2020-05-07, 23:10
Medlem
Nu har bland annat Amilia lagt upp ett annat klipp där Mergim säger MEGAHJÄRTAT. För er som inte tror på att han brukar säga så.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Det passerar verkligen mitt förstånd att du som kvinna kan ursäkta Mergim. Skulle en deltagare i Let's Dance kalla sin partner för fitta, hund, smuts, råtta och spotta på hen, skulle det vara okej med dig alltså?
Haha, jag tittar inte på Lets Dance men tänkt dig Dermot Cläringer (eller vad gav han heter) säger ”Nja, din dans var helt ok men tio poäng för att du ser ut som en kåt hora. Dansen får du jobba på din äckliga hund men suga kuk klarar du nog av bra”. Då kan nog jag tänka mig att titta på programmet!
Medlem
Oj vad det brinner i Anus på er att Mergim är i final och Sami inte hahahahahahahahahahhaha.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Jag tycker Lennie ska vinna! Han är enligt mig den enda värdiga vinnaren.
Men jag gillar Sami också. Men tycker Lennie är mer en Big Brother i mina ögon
Vad fan har han tillfört förutom att studsa och laga mat
2020-05-07, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bbblooper
Ja 19/3 skulle du rädda Mergim om han satt mot Glasman det säger väl allt om din nivå ...

OnT: Sami vinner BB 2020

Cherry pick much? Får man inte ogilla Glasman? Är du en sån där Team Rainbow?
2020-05-07, 23:12
Medlem
Vad är det här för flersidig diskussion ens?

Jag har inte följt programmet slaviskt, enbart då och då. Men jag gick i samma skola som Mergim för några år sedan. Han kallades 'Megahjärtat' av sina klasskamrater och det skojades ibland om hans BUS-bränna, något som han till och med själv skämtade om. Det är därför helt solklart att han säger "megahjärtat" i samma mening som att "alla ska bli lika bruna som..." dvs. som honom, megahjärtat.

De som är kvar i huset har sett flera kompisar åka ut på grund av "rasistiska utspel", tror ni att han då hade gjort det själv, precis innan final? Tror ni att folket i huset hade fnittrat åt det? Absolut inte. Alla deltagare hade fått skickats ut då. Det här känns som en utdragen och väldigt onödig diskussion.
Medlem
Sami fan boys är avundsjuka på att Mergim sitter i final och inte han så dom kommer på falska påståenden för att försöka få ut honom, HAHAHA. Gå böla till tidningarna allt ni vill.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Nä jag tycker inte alls det är okej... Som han förklarade är det en jargong dom har där han bor tyvärr... Försvarar det inte men han behöver nog få en lektion på mycket som han kanske inte fått lära sig. Därför Lennie känns bra för han. Tror han kommer våga säga mer på utsidan
Ursäkta mig men tycker du att det är ok att en vuxen man skriker hund, fitta och annat bara för att folk runt om honom pratar så? Enligt honom själv jobbar han på lager, som bartender och tågvärd. Tror du att han använder det språkbruket när han är på jobbet? Givetvis fattar han väl att man inte säger så till folk (kvinnor?!).
Medlem
Amilia och Anty har lagt ut på story nu där de försvarar mergim
2020-05-07, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lepostier
Vad är det här för flersidig diskussion ens?

Jag har inte följt programmet slaviskt, enbart då och då. Men jag gick i samma skola som Mergim för några år sedan. Han kallades 'Megahjärtat' av sina klasskamrater och det skojades ibland om hans BUS-bränna, något som han till och med själv skämtade om. Det är därför helt solklart att han säger "megahjärtat" i samma mening som att "alla ska bli lika bruna som..." dvs. som honom, megahjärtat.

De som är kvar i huset har sett flera kompisar åka ut på grund av "rasistiska utspel", tror ni att han då hade gjort det själv, precis innan final? Tror ni att folket i huset hade fnittrat åt det? Absolut inte. Alla deltagare hade fått skickats ut då. Det här känns som en utdragen och väldigt onödig diskussion.

Men hallå han är i final? då måste vi komma på falska påhopp förstår du väl, för det är så vi vinner... vi är misslyckade i livet och en person vi hatar är i final
2020-05-07, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Och?
https://www.flashback.org/leave.php?u=https%3A%2F%2Fyoutu.be%2F8D4UMr3D9HE
Jag säger samma sak...ö
sAMI

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto