2020-05-07, 22:52
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Ja ni(eller iaf många av er) har ju varit så otroooligt "snälla" med mergim hela denna säsong. Knappt snackat nått skit om honom och inte alls sagt betydligt värre saker. Gäller inte bara han. Många här har ju varit sjukt dömande på ett mkt värre sätt än att man ska säga "n....boll" ..eller nått annat.
Skärp er! Och vill ni nu att Sami ska vinna så låt han vinna för att han är en skön kille och inte att svartmåla alla andra 🤷🏻‍♀️

Mig behöver du inte hoppa på.
Jag svartmålar inte honom. Men jag hörde vad han sa och uppenbarligen nyhetssverige också... Jag har också följt Mergim i huset sen dag 1 och vet hur mycket skit det kommer ur hans mun.
Att spotta efter kvinnor kalla dom hund, råtta, att dom ska veta sin plats, fucking hålla käften imponerar inte på mig iaf.

Vet dock att du pratat gott om hon sen du skaffade ditt konto i april och du får rösta på vem du vill.
Tänk bara efter först om det verkligen känns "rätt" att promota det beteendet och att det kan generera en miljon..

I övrigt håller jag med dig om att Sami är skön och ska vinna!
2020-05-07, 22:53
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Sami ska vinna JA.
Mergim borde åkt ut redan efter några veckor. Men han klarar sig med varningar.
Hur många varningar ska det behövas?.

Nä fan Mergim ska ut nu. Men fortsätt försvara Mergims beteende du.
Sen att klaga på vad folk skriver på Flashback är du bra på.
Jag tycker Lennie ska vinna! Han är enligt mig den enda värdiga vinnaren.
Men jag gillar Sami också. Men tycker Lennie är mer en Big Brother i mina ögon
2020-05-07, 22:53
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Ändå skickade BB in ännu mer BUS så att han kunde smörja in alla ännu mer.

Det här uppdraget har verkligen varit det tråkigaste någonsin. Nu har jag gått från att titta konstant till att inte titta mer än någon stund då och då men det är så tråkigt. Jag tänkte på det tidigare idag när det var sol, innan hade de lagt sig ute och solat och hängt. Nu låg de i soffan och sov, jag gissar för att de inte får ta av sig dräkterna, de får inte röra sig hur som helst då Mergim måste släppa ut dem på utegården, Sami ta dem på toaletten mm. Som vanligt har produktionen misslyckats igen.
Dom sa att det räcker med Brun utan sol efter Mergim fått in 2flaskor. Har BB skickat in ännu mer nu eller?
2020-05-07, 22:55
Medlem
Citat:
Sami ska vinna JA.
Mergim borde åkt ut redan efter några veckor. Men han klarar sig med varningar.
Hur många varningar ska det behövas?.

Nä fan Mergim ska ut nu. Men fortsätt försvara Mergims beteende du.
Sen att klaga på vad folk skriver på Flashback är du bra på.
https://www.flashback.org/leave.php?u=https%3A%2F%2Fyoutu.be%2F8D4UMr3D9HE
2020-05-07, 22:56
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Jag tycker Lennie ska vinna! Han är enligt mig den enda värdiga vinnaren.
Men jag gillar Sami också. Men tycker Lennie är mer en Big Brother i mina ögon
Lennie är den tråkigaste BB deltagaren genom tiderna.
Säger tammefan bara 3meningar om dagen och ligger och smeker Mergim 24/7.
Lennie har inte gjort saker som vart underhållande. Bara ridit på andra i huset.
2020-05-07, 22:57
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bbblooper
Mig behöver du inte hoppa på.
Jag svartmålar inte honom. Men jag hörde vad han sa och uppenbarligen nyhetssverige också... Jag har också följt Mergim i huset sen dag 1 och vet hur mycket skit det kommer ur hans mun.
Att spotta efter kvinnor kalla dom hund, råtta, att dom ska veta sin plats, fucking hålla käften imponerar inte på mig iaf.

Vet dock att du pratat gott om hon sen du skaffade ditt konto i april och du får rösta på vem du vill.
Tänk bara efter först om det verkligen känns "rätt" att promota det beteendet och att det kan generera en miljon..

I övrigt håller jag med dig om att Sami är skön och ska vinna!

Jag har försvarat deras (Lennie och mergim)relation till 100% ...jag ogillar verkligen när folk ska lägga någon värdering på hur mycket man får gilla någon.
Jag fattar mig på Mergim då jag jobbat med ungdomar som är ganska lik han.

Så som jag skrev i förra är min etta Lennie... Sen spelar det inte så stor roll vem som kommer efter
2020-05-07, 22:57
Medlem
Angående vad Mergim sa. Hör varken mega eller det andra påstådda ordet, utan tycker snarare att han säger "som er, hjärtat". Detta var väl strax efter Jasmine och Frida hade busat sig?
2020-05-07, 22:58
Medlem
Citat:
Dom sa att det räcker med Brun utan sol efter Mergim fått in 2flaskor. Har BB skickat in ännu mer nu eller?

Han fick två flaskor i "julklapp" och sen två till i och med sitt uppdrag som Solpojken med start tisdag (där det ingår att han ska smeta in de andra i BUS). Nu har "Dr Tråk" ikväll varit inne och tagit ALL brun utan sol som fanns i huset.
2020-05-07, 22:58
Medlem
Mergim avslöjade precis att när han ville dra där ifrån för några veckor sen pratades med produktionen om det, då hade de försökt få han på andra tankar samt att produktionen hade avslöjat att de skulle bli skräckvecka nästkommande vecka för att locka kvar.
2020-05-07, 22:59
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Du tror mer på aftonblaskan än folk i huset och vi som faktiskt förstår skånska och hört Mergim kalla sig själv "megahjärtat"?

Nä jag tror på hörsel även om skånsk/albanska inte är allt för vackert

Att du kommenterat N-ordets vara eller icke vara i Mergims språkbruk exakt 10 gånger senaste timmarna tyder väl på att ni är släkt..
Hässleholm är ju inte allt för stort..
2020-05-07, 23:00
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Lennie är den tråkigaste BB deltagaren genom tiderna.
Säger tammefan bara 3meningar om dagen och ligger och smeker Mergim 24/7.
Lennie har inte gjort saker som vart underhållande. Bara ridit på andra i huset.

Ja så får du absolut tycka. Jag känner något helt annat. Gillar att han njuter av att vara där och är på topp varje utmaning och vill göra nått. Gnäller inte som många andra.

Men jag gillar som sagt var Sami också !
2020-05-07, 23:00
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
https://www.flashback.org/leave.php?u=https%3A%2F%2Fyoutu.be%2F8D4UMr3D9HE
Varför postar du skitvideo 3gånger?
Nä nu är det Mergims tur att få åka pga av upprepade Varningar.
Kommer bli livat på olika sidor annars.
och skrivas mer om det, om Mergim får stanna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in