2020-05-06, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Är du seriös?? SÅ skönt att slippa den tiden, var ju bara massa hat i tråden på den då!!
Ja? Trodde du jag drog ett skämt? Ett skämt är dem som är kvar i huset nu, sämsta säsong ever! Amilia o Julia va dem enda som nånsin platsa denna säsong. Beklagar att du föddes till tråkmåns
2020-05-06, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Ja? Trodde du jag drog ett skämt? Ett skämt är dem som är kvar i huset nu, sämsta säsong ever! Amilia o Julia va dem enda som nånsin platsa denna säsong. Beklagar att du föddes till tråkmåns

Alltså jag köper att du gillade Amilia i programmet, även om hon inte föll just mig i smaken! (Och Julia ääääälskar jag!) Det är att du saknar den tiden i tråden jag ifrågasätter mr provokatör
Senast redigerad av TruthSeeker2 2020-05-06 kl. 22:12.
2020-05-06, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Är du seriös?? SÅ skönt att slippa den tiden, var ju bara massa hat i tråden på den då!!
Ja du har ret. Men faen jag er så glad hun er borta.
2020-05-06, 21:41
Medlem
Mergim anten er han en tjej eller bög. När han springer med armene up. Og sidder med händerna på kinden. Jag forstår mig inte på honom. Om män på 21 opförer sig så har jag aldrig för mödt nogen.
2020-05-06, 21:56
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
När man kikar på första avsnittet i liven såhär så inser man hur annorlunda den här säsongen hade varit om Kim och Patzy hade varit med längre. Fan!

Såg så lovande ut! s.856-> är något vi alltid kommer ta med oss iallafall. Bäääjby!

Stackars Sami förövrigt, snackade upp Kim som fan nyss. Han skulle bara veta
2020-05-06, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Såg så lovande ut! s.856-> är något vi alltid kommer ta med oss iallafall. Bäääjby!

Fattar fortfarande inte ni som håller på Sami och röstade ut Julia som är Samis trygghet därinne. Hade Julia varit kvar så Hade detvsett annorlunda. Ni skjuter er själva i foten. Och dessutom går detvonte lägga röster på Mergim nu.
2020-05-06, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Fattar fortfarande inte ni som håller på Sami och röstade ut Julia som är Samis trygghet därinne. Hade Julia varit kvar så Hade detvsett annorlunda. Ni skjuter er själva i foten. Och dessutom går detvonte lägga röster på Mergim nu.

Men lägg ner nu!
Vi som håller på Sami till 100% har inte röstat ut Julia.

Sluta spamma tråden med ditt tjat!
2020-05-06, 22:13
Medlem
Blir det 2 som blir nominerade så är det Sami och jasmine. Blir det 3 som jag hoppas på så blir det Sami,Frida och jasmine och då ska naken Frida ut med röva före hoppas jag. Men tydligen verkar hon ju va populär. Kanske det beror på alla Mergim och lennies fans vem vet. Men kanske folk vill ha henne som vinnare och that sucks
2020-05-06, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bblover
Men lägg ner nu!
Vi som håller på Sami till 100% har inte röstat ut Julia.

Sluta spamma tråden med ditt tjat!
Jo malmens1 röstade ut Julia bla
2020-05-06, 22:16
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Blir det 2 som blir nominerade så är det Sami och jasmine. Blir det 3 som jag hoppas på så blir det Sami,Frida och jasmine och då ska naken Frida ut med röva före hoppas jag. Men tydligen verkar hon ju va populär. Kanske det beror på alla Mergim och lennies fans vem vet. Men kanske folk vill ha henne som vinnare och that sucks

Beror ju helt klart hur BB gör denna gång.

Rösta kvar blir ett resultat och rösta ut blir ett annat. BB styr vem de vill ha ut.
Bryr mig faktiskt inte nu i vilken ordning Frida, Jass och Mergim åker. De tre kommer åka härnäst .
2020-05-06, 22:17
Medlem
Citat:
Jo malmens1 röstade ut Julia bla

Men OJ!
Jag ber om ursäkt och ändrar mig till 90%
Känns det bättre nu?
2020-05-06, 22:18
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations

Haha ja vilka satans minnen alltså. Fuck you bäjby!

Verkligen, hoppas folk berättar för honom att beundran inte är ömsesidig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in