2020-05-07, 23:15
Medlem
Samis " Åk tillbaka till Kongo " till alex är mer rasistiskt. Men inte fan grät vi till tidningarna för det. Töntar.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lepostier
Vad är det här för flersidig diskussion ens?

Jag har inte följt programmet slaviskt, enbart då och då. Men jag gick i samma skola som Mergim för några år sedan. Han kallades 'Megahjärtat' av sina klasskamrater och det skojades ibland om hans BUS-bränna, något som han till och med själv skämtade om. Det är därför helt solklart att han säger "megahjärtat" i samma mening som att "alla ska bli lika bruna som..." dvs. som honom, megahjärtat.

De som är kvar i huset har sett flera kompisar åka ut på grund av "rasistiska utspel", tror ni att han då hade gjort det själv, precis innan final? Tror ni att folket i huset hade fnittrat åt det? Absolut inte. Alla deltagare hade fått skickats ut då. Det här känns som en utdragen och väldigt onödig diskussion.

Ja och vad har du för bevis att intyga med att du faktiskt gått i hans skola då? Jag tror du är ett tvättäkta mergimochlennie4life-fan och hittar på en massa skit
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Siwr
Amilia och Anty har lagt ut på story nu där de försvarar mergim

Ja resten är ju upptagna med att sprida corona och dricka sig fulla. Martin är tankad på Olga-nivå
2020-05-07, 23:16
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Vad fan har han tillfört förutom att studsa och laga mat
Jag gillar hans enegi , det smittar. Sen har han varit bra stöd, mycket klok. Många saker han gjort som varit roliga för mig iaf. Dock älskar jag ju relationen mellan han och mergim. Då de är lika men ändå såååå olika. Sen kul se hur duktig han är på att snöra ihop mat åt alla!
2020-05-07, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Ja resten är ju upptagna med att sprida corona och dricka sig fulla. Martin är tankad på Olga-nivå
Sluta hålla på! Sami vinnare. Skärp er!
2020-05-07, 23:18
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Haha, jag tittar inte på Lets Dance men tänkt dig Dermot Cläringer (eller vad gav han heter) säger ”Nja, din dans var helt ok men tio poäng för att du ser ut som en kåt hora. Dansen får du jobba på din äckliga hund men suga kuk klarar du nog av bra”. Då kan nog jag tänka mig att titta på programmet!

Det skulle allt bli ett skönt program det. Eller att den gode David Hellenius skulle spotta på de han ogillar och kalla sin sidekick fitta ett par gånger per säsong
Det verkar som att vissa kvinnor gillar det så jag vet inte vad är vad längre.
2020-05-07, 23:18
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Cherry pick much? Får man inte ogilla Glasman? Är du en sån där Team Rainbow?

Team Rainbow dog väl för över en månad sen... Tittar du ens på programmet eller kommenterar du bara via FB??
Sami är inget team han är den enda som är, och har varit sig själv hela tiden. Han har aldrig satt dig i så kladdiga situationer som Mergim gjort i snart 3 månader.
Trodde det skulle lugna ner sig när Mergim slutade dricka efter homokyssen men icke.. Då kom ett rasismutspel i nyckert tillstånd istället..
2020-05-07, 23:19
Medlem
Laddjulias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
Sami fan boys är avundsjuka på att Mergim sitter i final och inte han så dom kommer på falska påståenden för att försöka få ut honom, HAHAHA. Gå böla till tidningarna allt ni vill.

Avundsjuka? Du får nog googla på innebörden av avundsjuk. Det passar liksom inte in i sammanhanget.

Sami kommer komma till final och vinna så du behöver inte oroa dig
2020-05-07, 23:19
Medlem
Citat:
Jag tycker man kan lägga rasistanklagelserna på TV4 istället som sett hur deltagarna smetat in sig i BUS hela säsongen varpå det eskalerat. Sen toppar man det med att skicka in fyra flaskor extremt mörk BUS till den som missbrukar produkten mest. Dessutom ingår det i Mergims uppdrag att "skydda de andra mot solen med sitt paraply"
Det ser för jävligt ut med BUSen men att få det till rasistisk är så lättkränkt så jag vet inte vad. Men om någon ska få skulden är det som du skriver produktionen som skickar in skiten samt ger Mergim uppdrag att smörja in de andra.
2020-05-07, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Är nog inte där han menar, men det förstår du väl hoppas jag. Ja det är nog mycket det handlar om men kommer inte skriva det här.
Förstår faktiskt inte ett ord av det du skriver? Vad menar du människa?
2020-05-07, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith

Det skulle allt bli ett skönt program det. Eller att den gode David Hellenius skulle spotta på de han ogillar och kalla sin sidekick fitta ett par gånger per säsong
Det verkar som att vissa kvinnor gillar det så jag vet inte vad är vad längre.
Jaa! Det här måste vi sälja in. Men som kvinna vette tusan om jag tänder på det. Men vore ändå roligt i familjära tv-program med manus att få in lite mer könsord, spottande och hon istället för menlösa skämt.
2020-05-07, 23:22
Medlem
OT

sami är väldigt kåt på mergim idag efter att han fick reda på att Mergim är klar för final.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in