2020-05-07, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith

Nämen är det Sami låten? Underbart!
Tack för länken, härligt!
Ja det är den Ya bb!
2020-05-07, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Lite så, tom på energi, kan inte underhålla känner hon, alla andra är så mycket roligare och har mycket större chans att vinna.. hon väntar bara ut tiden känner hon. Det kan man ju förstå, men hon borde ju inse att av 19-20 personer som gått in i huset så kommer 18 eller 19 "förlora", det är bara en som vinner.

Men hon säger nu att hon inte kommer lämna frivilligt..

Tack för svar 😀
2020-05-07, 22:37
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Känns verkligen som ni kan lägga ner detta nu med vad ni tror han säger.! Som jag sagt förr så har sååå många av er kallat han så sjukt mycket rasistiska och andra rejält dömande saker här inne, så ni kan verkligen bara knipa igen nu eller skärpa er framöver! Skäms fan ibland fast jag inte ens känner er. Bara omognad eller provocerande barn som beteer sig så.

Du kan ju börja med att kolla klippet!
Eller läs tidningarna (om du kan)

Att du försvarar någon som så grovt kränkt män men framförallt KVINNOR i huset över drygt 2 månader och nu toppar det med ett rasistiskt utspel. Är det nån som ska skämmas är det du!
USCH!
2020-05-07, 22:39
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fantaorose
Blir ju lite märkligt ifall Mergim får vara kvar nära han säger neger, när andra fått åka för Jude-relaterade uttalanden

Han kan aldrig klara detta det vore självmord för TV4-koncernen som säger sig värna alla..
2020-05-07, 22:39
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ja där kom det ju bekräftat 😂👍 tack! Rejält coolt och moget att börja säga så! 😘

Det passerar verkligen mitt förstånd att du som kvinna kan ursäkta Mergim. Skulle en deltagare i Let's Dance kalla sin partner för fitta, hund, smuts, råtta och spotta på hen, skulle det vara okej med dig alltså?
2020-05-07, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Käften nu. Mergim ska stå sitt kast när han gjort allt han gjort i huset. Inte första gången det slinker skit ur munnen på Mergim. Konstigt att du försvarar sånt beteende.
https://youtu.be/8D4UMr3D9HE Hååååål i hatten!!!!
2020-05-07, 22:43
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bbblooper

Att du försvarar någon som så grovt kränkt män men framförallt KVINNOR i huset över drygt 2 månader och nu toppar det med ett rasistiskt utspel. Är det nån som ska skämmas är det du!
USCH!
Ja ni(eller iaf många av er) har ju varit så otroooligt "snälla" med mergim hela denna säsong. Knappt snackat nått skit om honom och inte alls sagt betydligt värre saker. Gäller inte bara han. Många här har ju varit sjukt dömande på ett mkt värre sätt än att man ska säga "n....boll" ..eller nått annat.
Skärp er! Och vill ni nu att Sami ska vinna så låt han vinna för att han är en skön kille och inte att svartmåla alla andra 🤷🏻‍♀️
2020-05-07, 22:43
Medlem
Så jävla trött på trötta gåsar. Kom igen! Sami rock it: https://youtu.be/8D4UMr3D9HE
2020-05-07, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
BB påpekade för Mergim att det räcker med Brun utan sol i direktsändning.
Du kanske missade det.
Ändå skickade BB in ännu mer BUS så att han kunde smörja in alla ännu mer.

Det här uppdraget har verkligen varit det tråkigaste någonsin. Nu har jag gått från att titta konstant till att inte titta mer än någon stund då och då men det är så tråkigt. Jag tänkte på det tidigare idag när det var sol, innan hade de lagt sig ute och solat och hängt. Nu låg de i soffan och sov, jag gissar för att de inte får ta av sig dräkterna, de får inte röra sig hur som helst då Mergim måste släppa ut dem på utegården, Sami ta dem på toaletten mm. Som vanligt har produktionen misslyckats igen.
2020-05-07, 22:46
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Det passerar verkligen mitt förstånd att du som kvinna kan ursäkta Mergim. Skulle en deltagare i Let's Dance kalla sin partner för fitta, hund, smuts, råtta och spotta på hen, skulle det vara okej med dig alltså?
Nä jag tycker inte alls det är okej... Som han förklarade är det en jargong dom har där han bor tyvärr... Försvarar det inte men han behöver nog få en lektion på mycket som han kanske inte fått lära sig. Därför Lennie känns bra för han. Tror han kommer våga säga mer på utsidan
2020-05-07, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bbblooper

USCH!

Du tror mer på aftonblaskan än folk i huset och vi som faktiskt förstår skånska och hört Mergim kalla sig själv "megahjärtat"?
2020-05-07, 22:48
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ja ni(eller iaf många av er) har ju varit så otroooligt "snälla" med mergim hela denna säsong. Knappt snackat nått skit om honom och inte alls sagt betydligt värre saker. Gäller inte bara han. Många här har ju varit sjukt dömande på ett mkt värre sätt än att man ska säga "n....boll" ..eller nått annat.
Skärp er! Och vill ni nu att Sami ska vinna så låt han vinna för att han är en skön kille och inte att svartmåla alla andra 🤷🏻‍♀️
Sami ska vinna JA.
Mergim borde åkt ut redan efter några veckor. Men han klarar sig med varningar.
Hur många varningar ska det behövas?.

Nä fan Mergim ska ut nu. Men fortsätt försvara Mergims beteende du.
Sen att klaga på vad folk skriver på Flashback är du bra på.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in