2020-05-08, 23:49
Medlem
Emstarheavens avatar
Ja nu är man bra trött på BB 2020. Har till med irriterat mig på Lennie och Mergim som varigt mina absoluta favoriter. Är riktigt trött tema vecka, får ju stress och ångest över att titta på deras jobbiga utmaningar.

Å den där förbannade Jassa!! Kan någon göra henne stum. Hennes otroligt osmakliga dialekt och sätt att prata på gör att de kryper under mitt skinn..
Sen KRÄKS jag på Fridas äckliga nakenhet. Är så trött att glo på hennes jävla daller. Även hennes labila beteende som pendlar från onaturligt överlycklig till grinande unge!! Hon behöver daglig medicinering

Finalen får gärna komma nu tack
2020-05-08, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bbblooper
Haha!
Sa precis det till min sambo
Men nu har dom ju nåt att ägna sig åt i finalveckan också..
Ja, det blir som en ny leksak som de kan roa sig med. Höll på att skratta ihjäl mig när Sami började att läsa på lappen tidigare idag. Vilken chock för dem! 😂😂😂
2020-05-08, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Om Sami är kvar finalveckan ska han sätta badrekord, 20 Tim per dag.😀
Han kommer att få russinhud deluxe!
2020-05-08, 23:52
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Vad är det för fel på folk som gillar en som skriker runt som en kråka och pratar skit. En som är vuxen men beter sig som ett barn. En som springer runt naken och pratar skit och alla ska tycka syns om henne när hon fejkgråter. Eller en gapande skrikhals som är så falsk. Sen har vi en person som är en vinnare hoppas jag och det är Sami. Helst hade jag önska Sami, Julia och Glasman i final.

Tro mig Mange det finns många stolpskott där ute. Turligt nog är att vi är fler som inte gillar fyra flickor i huset just nu.
2020-05-08, 23:53
Medlem
Bbbloopers avatar
Usch nu sitter äcklet Mergim och stoltserar över sina kvinnoförnedrande kommentarer.

Alla som hittills förnekat hans språkbruk slå på liven NU.

Nu skrattar han åt att han sagt råtta, hund, plats, fucking idiot, spottat..
Killen är som tidigare sagts sjukt instabil..
2020-05-08, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stavpolisen
Din tolkning av Humle och Dumle köper jag rakt av

Mycket handlar nog om i vilket åldersspann vi är i
Tvekade lite mellan Humle och Dumle eller Karius och Baktius
2020-05-08, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Jag är faktiskt jävligt less på den här smutskastningen som pågår från båda sidorna nu och alla väntar likt rovdjur i gräset på att "motståndaren" ska tappa så mycket på en gaffel på den andra så det kan hetsas om ett regelbrott.

Kritiken mot Mergims beteende har enligt mig varit befogad men jag är partisk så kan inte direkt uttala mig. Men att detta nu ska bli ett ytterligare jävla drev mot Sami för att han blev blev arg nu får mig att bara räkna minuterna till den 18e maj så att vi kan få skiten överstökad. Pissmänniskor!

Och Frida, du bäddar din säng för sista gången på måndag.
Jag tycker det är så jävla överdrivet och är så less på det. Att man går så pass långt att man kontaktar en stor tidning om en felaktig anklagelse var väl ändå galet.

Ja Mergim saknar konsekvenstänk, tror inte han själv inser det uppfattas helt fel. Han är nog van att bråka och skrika på sina vänner och syskon för att sedan bli sams igen nästa sekund. Rätt likt Jasmine personlighetsmässigt men han är grövre.

Sami har inte gjort något fel. Att man säger jävla idioter är inte grovt. Han reagerade normalt. Tror många kommer uppskatta att han faktiskt visar lite mer känslor även om det är för han var arg.

Men i slutändan är jag så jävla trött på att all klagar och gnäller om allt och ”Skicka ut honom”, ”Skicka ut henne”. Vad fan vill man se på för TV då? Ska alla var glada och kärleksfulla. Ta in 12 st Nudist-Fridor och Mes-Lennies då så kan folk njuta av TV utan att störa sig på allting.

Big Brother ska vara lite grovt. Det skall finnas en idiot som Mergim som alla stör sig på. Det skall finnas en skön snubbe som Sami. Det skall finnas en gapig käft som Jasmine. Och en full ”SPELET ÄR IGANG” Patzy. Annars blir det inte bra TV.
2020-05-08, 23:59
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Så är det. Och även Mergim och Lennie har förändrats gentemot Sami. De skrattar mindre när han är rolig och avbryter honom till och från. Det är inte övertydligt, men det finns där. Lennie är den som förstår bäst att han även kan förlora på det och gör det väldigt subtilt, men tro mig - det finns där!

Smart av dem naturligtvis, svårt för Sami att hålla charmen igång i ett sådant klimat. Det kallas härskarteknik och är beprövat sedan gammalt.

Just på grund av detta jag blir så sned på att Sami aldrig ges en chans till tittarhälsningarna, ingen behöver de mer än han.

Och nu får alltså Frida in sina tittarhälsningar från bikten istället för en varning efter honungs-gate!!
Detta är något som jag faktiskt noterat lite innan, och ännu mer sista två veckorna att just Lennie kan vara lite tvär och kort mot Sami, men sällan gränsöverskridande utan precis så att man knappt märker. Samtidigt verkar de ha trevligt i varandras sällskap ibland med lite deep talks osv (som han aldrig kan ha med Mergim tex för hans hjärna är en plastpåse), men en stund senare kan han titta bekymrat på Sami och inte dra en min om han skämtar eller gör något som de andra skrattar åt. Det är lite märkligt. Det är som om han gillar honom men ändå inte.

Mergim och Sami har ju alltid varit motpoler men haft sina goda stunder med givetvis, men jag stör mig på att han än sällan ger honom någon respons. Han är så gapig och skrattar lätt åt allt möjligt men sällan när Sami säger eller gör något. Antingen är det så simpelt som att han inte förstår eller så vill han inte ge Sami den bekräftelsen bara.
2020-05-09, 00:00
Medlem
Lex Julia... Hahaha dör!!
2020-05-09, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bblover
Mycket handlar nog om i vilket åldersspann vi är i
Tvekade lite mellan Humle och Dumle eller Karius och Baktius
Karius och Baktius är okända för mig men de andra två var det första barnprogrammet i tv som jag såg som liten , så du menar att även du är "lite äldre" än övriga här ?
2020-05-09, 00:08
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Jag tycker det är så jävla överdrivet och är så less på det. Att man går så pass långt att man kontaktar en stor tidning om en felaktig anklagelse var väl ändå galet.

Ja Mergim saknar konsekvenstänk, tror inte han själv inser det uppfattas helt fel. Han är nog van att bråka och skrika på sina vänner och syskon för att sedan bli sams igen nästa sekund. Rätt likt Jasmine personlighetsmässigt men han är grövre.

Sami har inte gjort något fel. Att man säger jävla idioter är inte grovt. Han reagerade normalt. Tror många kommer uppskatta att han faktiskt visar lite mer känslor även om det är för han var arg.

Men i slutändan är jag så jävla trött på att all klagar och gnäller om allt och ”Skicka ut honom”, ”Skicka ut henne”. Vad fan vill man se på för TV då? Ska alla var glada och kärleksfulla. Ta in 12 st Nudist-Fridor och Mes-Lennies då så kan folk njuta av TV utan att störa sig på allting.

Big Brother ska vara lite grovt. Det skall finnas en idiot som Mergim som alla stör sig på. Det skall finnas en skön snubbe som Sami. Det skall finnas en gapig käft som Jasmine. Och en full ”SPELET ÄR IGANG” Patzy. Annars blir det inte bra TV.
Håller med till 100%.
Ibland undrar man verkligen vad folk vill se för sorts program egentligen.

Mardröm att föreställa sig 100 dagar med människor som Frida och Lennie.

Fan Patzy alltså. Fatta om han hade stått i final nu? Gubbfan var underbar. Kunde allt, visste allt, avslutade sina vassa utlägg med en klapp!
2020-05-09, 00:08
Medlem
svepets avatar
Tyvärr har ju den enda som varit i närheten av att vara en värdig vinnare röstats ut. Jag tänker då självklart på Julia. Visst kunde hon vara ett irriterande psyko ibland, men jag anser att Big Brother handlar om att göra TV, inte att sitta som runt lägerelden på något jävla sommarkollo och kramas hela dagarna.

Även Patsy ha haft en värdig vinnare-potential men han fick ju tyvärr bryta.
Senast redigerad av svepet 2020-05-09 kl. 00:12. Anledning: Glömde Patsy

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in