Citat:
Ursprungligen postat av
herpesvårta
Jag är faktiskt jävligt less på den här smutskastningen som pågår från båda sidorna nu och alla väntar likt rovdjur i gräset på att "motståndaren" ska tappa så mycket på en gaffel på den andra så det kan hetsas om ett regelbrott.
Kritiken mot Mergims beteende har enligt mig varit befogad men jag är partisk så kan inte direkt uttala mig. Men att detta nu ska bli ett ytterligare jävla drev mot Sami för att han blev blev arg nu får mig att bara räkna minuterna till den 18e maj så att vi kan få skiten överstökad. Pissmänniskor!
Och Frida, du bäddar din säng för sista gången på måndag.
Jag tycker det är så jävla överdrivet och är så less på det. Att man går så pass långt att man kontaktar en stor tidning om en felaktig anklagelse var väl ändå galet.
Ja Mergim saknar konsekvenstänk, tror inte han själv inser det uppfattas helt fel. Han är nog van att bråka och skrika på sina vänner och syskon för att sedan bli sams igen nästa sekund. Rätt likt Jasmine personlighetsmässigt men han är grövre.
Sami har inte gjort något fel. Att man säger jävla idioter är inte grovt. Han reagerade normalt. Tror många kommer uppskatta att han faktiskt visar lite mer känslor även om det är för han var arg.
Men i slutändan är jag så jävla trött på att all klagar och gnäller om allt och ”Skicka ut honom”, ”Skicka ut henne”. Vad fan vill man se på för TV då? Ska alla var glada och kärleksfulla. Ta in 12 st Nudist-Fridor och Mes-Lennies då så kan folk njuta av TV utan att störa sig på allting.
Big Brother ska vara lite grovt. Det skall finnas en idiot som Mergim som alla stör sig på. Det skall finnas en skön snubbe som Sami. Det skall finnas en gapig käft som Jasmine. Och en full ”SPELET ÄR IGANG” Patzy. Annars blir det inte bra TV.