2020-05-07, 18:52
Medlem
Zingo2s avatar
Dom 4 flickorna på gården.
Sami får en härlig ensamstund.👍
2020-05-07, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Du har absolut helt rätt KT! Man får dock också tillägga att Frida är beredd att ta vadsomhelst från Mergim eller Lennie. Hon gick in med sin högsta önskan (i studion innan de gick in) och sade att hon följde BB slaviskt och vill bara in i Rainbow tillsammans med PeeWee. PeeWee blev ju direkt accepterad av Rainbow men inte Frida som då började lacka och tyckte att Jullan inte var mer välkomnande, trots att Jullan var ju extremt vänlig mot Frida och de var bra polare.

Resten är ju bara historia och Sami tyckte inte om att hon klängde på honom med sin helnakna kropp. Sami var ju för Frida rena guden under lång tid men när han på skämt sprang ifrån henne varje gång hon skulle säga godnatt, naken förstås, så kände hon sig sviken och när Jullan påtalade att han kanske inte gillade att hon klängde på Sami och vid en fest sade dessutom Jullan på skoj att Frida skulle hålla bort sina klor från Sami kom den slutgiltiga urlackningen. Hon blev så besviken att aldrig ha blivit accepterad av Rainbow så hon inväntade kvällen då Olga höll på med sängbytet för Alex kom in.

Jag förstår delvis Fridas besvikelse, det gjorde ont att hennes största önskan blev så krossad så hon började tokhata Jullan. Och fräser ofta åt Sami. Det enda hon har gjort de senaste veckorna är att klänga på pojken. Hon försökte ju klänga på Lennie i början också men han visade att han inte heller gillade hennes nakna kroppe slingrande runt sig. Den enda då som blev kvar att klänga på var Mergim som låter henne klänga för att Amilia rekommenderade rosa rummet att behålla Frida som en pjäs för omröstningar.
Den slutgiltiga revanschen för Frida kom när Jullan åkte, trots att Jullan är extremt mycket populärare än Frida både i och utanför huset. TV4 fintade med utröstningen och Frida är kvar och trots att hon är impopulär. Nu är Fridas target Sami och Jassa för att hon vill sitta i final med "hennes två pöjkar".
I natt fick Frida en slev av pojkens vackra ord men vad skall stackaren göra när hon inte har några vänner kvar.

Mycket bra skrivet och det är så rätt. Idag har hon dock varit lite mer med Jasmine och jag är så nyfiken på hur hon röstade.
2020-05-07, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShadeN
4700 likes i skrivande stund så det klarar dom, har dom till 20:00 på sig?

Ah, jag tyckte de sa för typ 20 minuter sedan att det bara var 20 minuter kvar. Men om det är fram till kl åtta så är det såklart lugnt och lite till : )
2020-05-07, 18:57
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Nej, min teori var att någon som kallas Phille äger lägenheten, men att han skulle jobba på annan ort i ett år. Amilia lade ut nyårsfirande från den aktuella lägenheten (hon och en snubbe på balkongen) där hon skrev att det var jobbigt att släppa iväg den bästa personen i ett helt år, eller något sådant.

Men om det är någon av hennes kompisar som varit med i liven så stämmer ju inte min teori..
Du har nog rätt! Du har följt henne mer än jag. Men tack för infon
2020-05-07, 19:03
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Javisst serru, minns det väldigt väl då jag reagerade på att hon var superduperstolt över att ha firat nyår i det huset vilket jag fann lite, ja vad ska man säga, ytligt är nog ordet jag söker.

Edit: Det var alltså under tiden i huset som hon pratade om detta. Nu kanske hon flyttat in där hos kompisen på riktigt, vad vet jag.
Juste den där långdragna historien minns jag! Tack. Nä tvivlar på det eftersom att hon sagt att hon "nu måste flytta från Essingen för att hon bor två portar ifrån Glasman" tidigare, så det är nog temporärt. Kanske hyr hon ut sin egna lägenhet.
2020-05-07, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Tittade nyss på ett gammalt klipp där Mergim går i klinch med Julia och han sätter igång ett bråk inne vid soffan ang nåt foto på kylen. Han går iväg och pratar inne i rosa till de andra om tjafset. Julia och Jassa går in i rainbow och de också börjar prata om bråket och då kommer Mergim tillbaka, blir arg för att de pratar om tjafset när han själv precis innan har varit i rosa och babblat. På slutet där så kallar han Jassa för hund och sätt dig ner och han talade till som att hon var hans hund och i det läget är hon upprörd och menar att det är person angrepp. Vet inte om det var första gången det hände?

Tror inte det är första gången han var så elak och nedvärderande, men det är det som gäller mellan just jassa och mergim. Han sa sätt dig ner och håll käften din hund om jag minns rätt och om det är samma tillfälle. Sen har det ju varit liknande mot andra. Både före och efter. Inte ok.
2020-05-07, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Du har absolut helt rätt KT! Man får dock också tillägga att Frida är beredd att ta vadsomhelst från Mergim eller Lennie. Hon gick in med sin högsta önskan (i studion innan de gick in) och sade att hon följde BB slaviskt och vill bara in i Rainbow tillsammans med PeeWee. PeeWee blev ju direkt accepterad av Rainbow men inte Frida som då började lacka och tyckte att Jullan inte var mer välkomnande, trots att Jullan var ju extremt vänlig mot Frida och de var bra polare.

Resten är ju bara historia och Sami tyckte inte om att hon klängde på honom med sin helnakna kropp. Sami var ju för Frida rena guden under lång tid men när han på skämt sprang ifrån henne varje gång hon skulle säga godnatt, naken förstås, så kände hon sig sviken och när Jullan påtalade att han kanske inte gillade att hon klängde på Sami och vid en fest sade dessutom Jullan på skoj att Frida skulle hålla bort sina klor från Sami kom den slutgiltiga urlackningen. Hon blev så besviken att aldrig ha blivit accepterad av Rainbow så hon inväntade kvällen då Olga höll på med sängbytet för Alex kom in.

Jag förstår delvis Fridas besvikelse, det gjorde ont att hennes största önskan blev så krossad så hon började tokhata Jullan. Och fräser ofta åt Sami. Det enda hon har gjort de senaste veckorna är att klänga på pojken. Hon försökte ju klänga på Lennie i början också men han visade att han inte heller gillade hennes nakna kroppe slingrande runt sig. Den enda då som blev kvar att klänga på var Mergim som låter henne klänga för att Amilia rekommenderade rosa rummet att behålla Frida som en pjäs för omröstningar.
Den slutgiltiga revanschen för Frida kom när Jullan åkte, trots att Jullan är extremt mycket populärare än Frida både i och utanför huset. TV4 fintade med utröstningen och Frida är kvar och trots att hon är impopulär. Nu är Fridas target Sami och Jassa för att hon vill sitta i final med "hennes två pöjkar".
I natt fick Frida en slev av pojkens vackra ord men vad skall stackaren göra när hon inte har några vänner kvar.
Nakenfisen ska ut med röva före
2020-05-07, 19:07
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Du har nog rätt! Du har följt henne mer än jag. Men tack för infon
Det kan ju vara hur fel som helst, baserat på en bild och en kommentar liksom.. men sanningen kryper nog fram för eller senare..!
2020-05-07, 19:11
Medlem
esetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Det kan ju vara hur fel som helst, baserat på en bild och en kommentar liksom.. men sanningen kryper nog fram för eller senare..!

Det går ju alltid att kontakta hyresvärden på Lilla Essingen och höra om hon har tillstånd att hyra ut i andra hand, om inte ligger hon pyrt till om hon inte har det och hyr ut.
2020-05-07, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Håller med! Good times.
Mergim vill ha nått mjölkigt från Lennie
2020-05-07, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av esett
Det går ju alltid att kontakta hyresvärden på Lilla Essingen och höra om hon har tillstånd att hyra ut i andra hand, om inte ligger hon pyrt till om hon inte har det och hyr ut.

Nej men sakta i backarna!! Hoppas verkligen att du skojar? Vad i hela fridens namn skulle det tjäna till?

Och om du skojar så tänk på att det finns många som inte fattar det. Vilket bara eldar på skitsnacket om oss flashbackskribenter!
2020-05-07, 19:17
Medlem
FarbrorAgges avatar
Farbrorn här har varit in till akuten idag. Blev dock vänligt men bestämt avvisad och hemskickad igen! Tack för det Sverige och världens högsta skatter. Skitland.

Vad har hänt idag i BB-huset? Kan man få en snabb resumé?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in