2020-05-09, 19:27
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kendallo
Bortsett från att du tycker sami är en fin kille med soft hjärta - Vilken planet kommer du från?
Vad är det som inte stämmer?tell me
2020-05-09, 19:27
Medlem
Frida och Jasmine till Mergim ”OMG du hade lätt kunnat jobba som drag! Du hade vunnit alla dragqueens-tävlingar”

Mergim ler generad och verkar glad. HAR vi en blivande drag?
2020-05-09, 19:28
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Frida och Jasmine till Mergim ”OMG du hade lätt kunnat jobba som drag! Du hade vunnit alla dragqueens-tävlingar”

Man får hoppas 🙌😍
2020-05-09, 19:29
Medlem
Pallestroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Skräll att Mergim är svintaggad på att klä ut sig till en brud.

Knappast någon överraskning.
Så glad han var som utklädd till påskkärring😁
Dansade runt som en liten tös.
Men det är egentligen inte det som stör mig. Man får vara hur man vill.
Hans beteende dock - det är det jag inte klarar av. Så egoistisk ochuppmärksamhets krävande!

Tyvärr har han förstört hela min BB säsong.
Retar mig mer på honom än vad jag kan njuta av underhållningen.
Bara det retar upp mig ännu mer.
Försöker att inte lägga energi på honom men när de är så få kvar finns det nåt i hans beteende varje
Gång jag tittar så retar jag mig. Det är inte konstigt att han varit mobbad tidigare och knappt haft några
Kompisar. Trots den vänskap han och Lennie byggt upp är det bara en tidsfråga innan han förstör den
Med. Han kommer sura på Lennie i alla möjliga lägen till det tom blir för mkt för Lennie. Han blir ju sur på Lennie för att de inte får sova tillsammans fast det inte är Lennies beslut.
Kan bara tänka mig alla de tillfällen han kommer vara avundsjuk efter att de fått lämna huset och är
Tex ute med de andra fd deltagarn och festar. Så fort han inte får Lennies totala uppmärksamhet blir
Han sur och grinig. Kommer vara många som slåss om Lennies uppmärksamhet efter programmets slut
Och det kommer 100% sluta med att det Mergims humör blir för mkt för Lennie.
Frågan är bara när...
Senast redigerad av Pallestrom 2020-05-09 kl. 19:30. Anledning: Fel ord
2020-05-09, 19:31
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Ahaa ... Ja då tas väl allt till det då antar jag. Men han pratade ju om att köpa nån bil för pengarna om han vann ?
Han kan inte köpa nåt, för fogden tar pengarna.
2020-05-09, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn

Hoppas hans drag-namn blir Lennina Love
2020-05-09, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kendallo
Alltså, jag skulle nog uppfatta det som att intentionen med tvärtomfest var att de ska föreställa de som åkt ut. Patzys boa, lisas skinnpaj, julias röda-nånting etc etc...Inte varandra väl? *förvirrad*

Tänkte samma, Sami var ju lite inne på att var Patzy med skinnjacka och boa.

Frida borde ha håret åt andra hållet, nu blev det ju raggarfrilla. Edit: nu fattade hon visst
2020-05-09, 19:33
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Ja det jag är rädd för 🤔 det borde han ju veta
2020-05-09, 19:34
Medlem
kendallos avatar
Citat:

Han sa i lögndetektorn att det blir liiite över. Men det är väl kanonbra att han betalar sina skulder? Vad är det för fel med det? Är han en sämre människa för att han har skulder? Vad menar du?
2020-05-09, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Att skämta med ngn skall vara ngt som får den som utsätts för skämtet dö av skratt. Något som de båda kommer att skratta åt. Det är inte att skämta när man gör ngt som den andra blir förbannat av. Om man bara själv tycker det är roligt är det något annat, något elakt som man inte vill ta ansvar för. Att göra ngt elakt som gör den andra förbannat och att kalla det för skämt betyder att man inte vill tillåta den andre reagera med rätt känsla på elakhet. Man kränker den andre genom en elak handling och sedan tillåter inte den andre känna vad hen känner utan att framstå som ngt negativt, en tråkmåns som inte tål skämt. Sami har rätt att vara arg, vad tjejerna gjorde var inte roligt. Gymgrejerna är heliga, dom skändar man inte.

Nej, det var lite det jag menade..Hon (liksom många andra i programmet och genom programmets gång) saknar självinsikt. Förespråkar saker de själva inte sedan kan leva upp till när det handlar om deras eget beteende. Hon har hela tiden framställt sig själv som så genomgod och som kan ta allt med en klackspark..Hon blev surast när killarna tog bort dörren och tyckte det då var okej att förstöra (vilket går way over pranks) Samis och Lennies stavar samt även gymgrejerna... Lever som man lär är tydligen inte ett av hennes favoritcitat då!
2020-05-09, 19:37
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Ja det jag är rädd för 🤔 det borde han ju veta
Det vet han såklart. Är du dum eller?
2020-05-09, 19:38
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Det vet han såklart. Är du dum eller?
Skulle inte tro att jag är dum faktiskt 😂 men skumt han planerar köpa en massa dyra saker om han borde veta att fogden tar allt ändå ... Daaah 😘

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in