2020-05-07, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zzxxccvv
https://www.tiktok.com/@bigbrothersverige
Men man behöver installera appen för att like? Heeerlt ointresserad av Tiktok. Inga likes från mig på den.. sorry.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av highepoxy
Snacka om wastead röst

Verkligen inte. Är ju han jag vill ha ut! 🤭
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterietanten
Galet.. Om han fick frågan i lögndetektorn om han fortfarande såg Jasmine som en hund och svarar att nej, det är sånt jag säger när jag är skit arg, så bör han ju varit skitarg i natt när han sa allt det han sa och gjorde det han gjorde.. och då är det väl inte skojbråk...? Så lågt av produktionen. Men väntat i och för sig.

Precis, håller med dig! Grejen är att enligt diskrimineringslagen får du ha egna åsikter,tankar och värderingar MEN du får inte agera ut dessa mot någon. Man behöver t.ex inte vara rasist för att diskriminera eller kränka någon, räcker att du bara uttalar N ordet mot någon så har du gjort dig skyldig till diskriminering. Så det är väldigt tydliga regler vad som gäller. Spelar ingen roll, DO kräver ingen avsikt eller uppsåt för att kalla det diskriminering. Är själva agerandet som är det väsentliga då det är så orättvis behandling av en människa
2020-05-07, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
nej frida ska ut alla måste vara överens om det annars finns risken att sami åker

Hoppas det är detta som kommer ske 😆
2020-05-07, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stilrent
Verkligen inte. Är ju han jag vill ha ut! 🤭

Jojo men du förstår kanske själv genom att bara tänka lite att det är som att rösta på dig som stadsminister för Sverige. Noll effekt.
2020-05-07, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Ska man behöva ladda ner TikTok för att se deltagarnas snutt, eller kommer den läggas ut på Insta också? Börjar bli många appar nu bara för att kolla på BB..

Jag vägrar ladda ner Tik tok..har skaffat Instagram enbart för BB där går min gräns 😂
2020-05-07, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nomi121
Röstar vi ut jassa eller Frida?
Hvis du vil ha sammi i finale er der kun frida desvärre der skal ut
Medlem
Frida: Du har väl tre tusen följare på Tiktok?
Mergim: Tre?! Jag har 50 tusen

47,9 har du gubben
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stilrent
Hoppas man får rösta ut!
Då jävlar ska jag lägga alla mina röster på Sami!
ALLA? Happy go lucky, om du inte besitter ett överskådligt antal. Ska lägga ALLA mina på Frida. Hoppas folk håller ihop. Stanna: Alla mina på Sami, menar du så är jag på. Men det var inte riktigt din tanke. ELLER?
2020-05-07, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -platinium
Det är absolut inte okej att säga sådant som Mergim sa inatt, inte ens på skoj. Vad är poängen med att använda nedvärderande och förnedrande ord? Rent ut sagt äckligt beteende. Inte första gången han liknar en kvinna till en hund där inne. För jävligt att produktionen inte gett honom en rejäl konsekvens än.

Alltså är ni så korkade att ni inte ser till allt inatt , Frida skrattade gott åt det skämtet efter
2020-05-07, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av highepoxy
Jojo men du förstår kanske själv genom att bara tänka lite att det är som att rösta på dig som stadsminister för Sverige. Noll effekt.
Ja luften är fri. Stilrent får göra precis som hen vill. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
2020-05-07, 17:45
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Alltså är ni så korkade att ni inte ser till allt inatt , Frida skrattade gott åt det skämtet efter

Välkommen tillbaka.
Frida skrattar bara Mergim blinkar. Så om han kallade henne alla ord som han har kallat andra tjejer så hade hon tagit det som komplimang. Frida gillas inte av varken någon inne i huset och knappt av någon utanför. Människan har hittat en ung kille som ännu inte hittat sig att klänga på.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in