2020-05-07, 17:46
Medlem
Har sett två freeze idag, Mergim har rört sig på båda. Första höll han på med händerna i vattnet och nu vred han på huvudet och rörde armen.
2020-05-07, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lella68
Jag vägrar ladda ner Tik tok..har skaffat Instagram enbart för BB där går min gräns 😂

Känner samma sak och det kommer bara gynna fel person! Min gräns är dragen för längesen.
2020-05-07, 17:48
Medlem
xrlpyts avatar
Jäklar vad Mergim satt och blängde mot Frida när hon gav Lennie massage. Han KÅKADE..!
2020-05-07, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Alltså är ni så korkade att ni inte ser till allt inatt , Frida skrattade gott åt det skämtet efter
NEJ, det gjorde hon inte. Då såg du på något heeelt annat. Hon tyckte inte det var kul. Har varit neutral mot Mergim hela dagen. Osäker, men neutral. Inget trösta Mergim. Vilket inte behövs längre. HYBRIS!!!!
2020-05-07, 17:50
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Du är en av dom som kommer få Sami utröstad när du går emot så här! . Discorden + många här är överens om att rösta ut Frida. Vi kan inte splittras nu!
Förövrigt så har Jasmine tvättat sig efter toalettbesöken idag. Hon har förmodligen fått tillsägelse om det
What? Du behöver ju inte ha en sån jävla ton. Om det finns andra förslag kan du presentera dem utan att garva mig i fejset. Det är så man får med folk på sin sida och om du kollar bak i min historik har jag inte direkt varit den som medvetet velat sätta mig på tvären för att förstöra för Sami. Tvärtom vill jag alltid gynna honom.

Jag har även kommenterat en eventuell tillsägelse. Det förändrar inte det faktum att hon är en jävla lortgris från hjärtat. Så fort hon lämnar huset kommer hon fortsätta äckla sig, om inte före.

Jag är helt med på att rösta annorlunda, för att hjälpa Sami.
2020-05-07, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jäklar vad Mergim satt och blängde mot Frida när hon gav Lennie massage. Han KÅKADE..!
Roligast var då just Sami bar Lennie naken. Mergim vart nollställd. Klarade inte av sin enkla uppgift. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
2020-05-07, 17:51
Medlem
Jaha då är den lille albanen och barnet klara för final usch jag spyr
2020-05-07, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt

Antar att det är därför han blivit så otrevlig mot henne senaste dagarna. Ingen annan får ta på gose! Nu får Frida både klä av och på, duscha och natta Lennies lekamen. KÅKAR!
2020-05-07, 17:54
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Ja luften är fri. Stilrent får göra precis som hen vill. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Han är ju på pricken det som Amilia refererade som Incel.
Medlem
xrlpyts avatar
Jasmine har kommit på bättre tankar angående boxningen och ger det till Lennie i stället, bra där stumpan.
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Alltså är ni så korkade att ni inte ser till allt inatt , Frida skrattade gott åt det skämtet efter

Jodå vi såg nog allt och vi alla vet att Frida är ganska lik Lennie och tar nog kanske för mycket skit just för att hon är så försynt .Bara för att hon visar upp ett skratt behöver det inte betyda att hon är hollyjolly för det. Ni vet väl att Frida skrattar för precis ALLT och det är ibland man undrar om hon verkligen skrattar för att det är genuint roligt eller för att skydda sig själv. Så det är ingen garanti att hon skrattar. Sånt där måste man kunna läsa av som medmänniska tycker jag för det är inte alltid som minspelet stämmer och spelar fortfarande ingen roll. Han återgår alltid till dessa nedlåtande kommentarer och det är inte ok någonstans, har ingen betydelse i vilket syfte, avsikt eller whatever.
2020-05-07, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
What? Du behöver ju inte ha en sån jävla ton. Om det finns andra förslag kan du presentera dem utan att garva mig i fejset. Det är så man får med folk på sin sida och om du kollar bak i min historik har jag inte direkt varit den som medvetet velat sätta mig på tvären för att förstöra för Sami. Tvärtom vill jag alltid gynna honom.

Jag har även kommenterat en eventuell tillsägelse. Det förändrar inte det faktum att hon är en jävla lortgris från hjärtat. Så fort hon lämnar huset kommer hon fortsätta äckla sig, om inte före.

Jag är helt med på att rösta annorlunda, för att hjälpa Sami.
Bästa är att gå ihop. Jag röstar på Frida om det är ut. Men stör mig mer på Jassa. Får inte bli en Jullan 2 om Sammi. Inte, åker han ut är heeela upplägget så fel.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in