2020-05-05, 01:05
Medlem
Frida tror verkligen att Lennie och Mergim bryr sig om henne. Jo visst, dom kanske gillar henne som person. Men spelmässigt ser dom bara henne som en spelbricka och inget annat. Amilia tog ju tillfälle i akt och drog in Frida till det rosa rummet dagen efter Julia och Frida bråka. Nu är vi här och Frida har kört ut både Julia och Martin. Hoppas Sami vinner den här skiten nu. Jocke Lundell måste börja kampanja för Sami också. Men det kommer han förmodligen göra när det närmar sig.
2020-05-05, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Det får fasen vara slut på nominering nu. Alla ska riskera foten på måndag!
Jäkla Corona som gett oss en sån skitsäsong utan twist. Hade läget varit som vanligt hade hälften åkt efter halva tiden om de inte klarat av att göra bra teveunderhållning. Glaset, den jäveln, som manipulerade BB att få oss att rösta på att båda skulle stanna när han och Jullan var nominerade. Sånt hade fått Glaset utskickad snabbare än rännsketa med old school rules.

Mytomaner som Amilia och andra mobbande element hade skickats hals över huvud ut genom fönstret (utan att öppna det först förstås). Men men, nya tider, nya PK-variabler att handskas med. Årets säsong kan sammanfattas med studio-Moas roll i produktionen, dvs helt jävla malplacerad!
Trodde du gillade Julia efter vad jag har läst i dina tidigare inlägg. Men du vänder väl lappen efter vinden
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peterw69
Tror inte det blivit så mycket bättre om Julia varit kvar, för då hade blivit mer uppdelat.
Nu kan dom avsluta BB som en stor grupp utan tjafs och fyllebråk.

Sami kommer vinna BB, men många av oss som gillar Sami var trötta på Julias lynniga humör.
Julia åkte ut för hon betedde sig illa på fyllan, svårare än så är det inte.

Den enda som kan stoppa Sami från att vinna, det är han själv, dvs om han inte pallar sista två veckorna utan bara kommer ligga o sova osv...

Så länge man röstar ut folk så är Sami egna fans hans största hot. De måste rösta smart och enas om vem de ska rösta ut.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imperiatrixia
Va inte så säker. Jassa började häxa förra veckan mot honom. Han är nästa target. Tyvärr. Hon är ute efter millen. Offrat Martin, och alla sina vänner. Siktar på att få bort alla hot. Det fattar väll alla? Martin rök som en avlöning.🤣🤣🤣. Vänner? Jassa har inga vänner. Sitter i bikten och talar sanning: om Frida , Jullan, Sami, Lennie och Mergim. Hon tar hem millen. Tyvärr.
Tror tyvärr att du har sant
2020-05-05, 01:08
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Va inte så säker. Jassa började häxa förra veckan mot honom. Han är nästa target. Tyvärr. Hon är ute efter millen. Offrat Martin, och alla sina vänner. Siktar på att få bort alla hot. Det fattar väll alla? Martin rök som en avlöning.🤣🤣🤣. Vänner? Jassa har inga vänner. Sitter i bikten och talar sanning: om Frida , Jullan, Sami, Lennie och Mergim. Hon tar hem millen. Tyvärr.

Haha kul prick du!

Damerna först sägs det så varför ändra på det nu
2020-05-05, 01:12
Bannlyst
Nästa gång kommer det vara minst tre nominerade lr alla.
Sami klarar sig alltid, redan ikväll har spelbolagen sänkt oddsen på honom som segrare.
2020-05-05, 01:12
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Trodde du gillade Julia efter vad jag har läst i dina tidigare inlägg. Men du vänder väl lappen efter vinden

Va fan, är du full människa?
Var står det något negativt om Jullan?
2020-05-05, 01:14
Medlem
Imperiatrixias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Frida tror verkligen att Lennie och Mergim bryr sig om henne. Jo visst, dom kanske gillar henne som person. Men spelmässigt ser dom bara henne som en spelbricka och inget annat. Amilia tog ju tillfälle i akt och drog in Frida till det rosa rummet dagen efter Julia och Frida bråka. Nu är vi här och Frida har kört ut både Julia och Martin. Hoppas Sami vinner den här skiten nu. Jocke Lundell måste börja kampanja för Sami också. Men det kommer han förmodligen göra när det närmar sig.
Jassa plockar hem skiten. Idiot vinner. ALLA klagar på FB. Heeelt fel. Följt sen början. Mer elaka kommentarer på andra forum. Så trött på allt om incel etc. Det är inte sant. Sjöko och blåval är det grövsta på typ 13000 sidor. Men hon var sån. Ock? Jag står för att FB motarbetat mobbing, jag checkar ut. Jävla idioter som röstade bort Jullan. Fy faan. Nu slipper ni mig här mer. Happy go lucky.
2020-05-05, 01:16
Medlem
Imperiatrixias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bbblooper
Haha kul prick du!

Damerna först sägs det så varför ändra på det nu
Skit på dig idiot!
2020-05-05, 01:20
Medlem
Citat:
Jassa plockar hem skiten. Idiot vinner. ALLA klagar på FB. Heeelt fel. Följt sen början. Mer elaka kommentarer på andra forum. Så trött på allt om incel etc. Det är inte sant. Sjöko och blåval är det grövsta på typ 13000 sidor. Men hon var sån. Ock? Jag står för att FB motarbetat mobbing, jag checkar ut. Jävla idioter som röstade bort Jullan. Fy faan. Nu slipper ni mig här mer. Happy go lucky.
Jävla idioter som röstade ut jullan. Kanske jassa vinner nu
2020-05-05, 01:22
Medlem
Produktionen stoppade FMK för ikväll, då övergår det till ett bygge av ett nytt FMK.
2020-05-05, 01:23
Medlem
Efter ikväll så hoppas jag Sami inte vinner. Hoppas jass eller Mergim eller Lennie vinner .

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in