2020-05-09, 18:29
Medlem
fågeln: gärna idag får du svara till jasmne
2020-05-09, 18:31
Medlem
kunskapsfågeln är en jävla legend
2020-05-09, 18:31
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Haha Jasmine tyckte att hon borde ha kunnat gåtan där svaret på vad som blir mer om man vänder på det var "6" för om man vänder den blir det "9", för "de har spelat så mycket tärning"! WHAT hahaha hon är så korkad!
2020-05-09, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Han hotade med att slå ut Mergims tänder också men klart dom inte tog ut han, pågrund av corona.
Mergim sa att han skulle ge alex en 43a i ansiktet också. So whatevs dude.
2020-05-09, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Sedan kan någon förklara vad martin gjorde så fel när han sa att Amilia tvingade på honom en puss på fyllan? Varför är det så fel att säga? Visst han kanske också har eget ansvar i vissa fall. Men hon tvingade dock på honom en puss då han var full och säkert inte hann reagera sedan stod jasmine bakom och amilia kollade på henne för att inte bli caught. Så fult. Hur är det fel av Martin att säga att hon tvingade på honom en puss hon drag till sig hans huvud till hennes läppar, när man är full kanske man inte hinner reagera.

Jag skulle inte kalla det en puss ! Det var en kyss ! Ni är väl gamla nog för att veta skillnaden på utförandet av dessa aktiviteter
2020-05-09, 18:33
Medlem
VanDeKamps avatar
Väldigt simpla frågor, men Mergim och Jasse tittar på de andra som om de vore Einsteins när de gissar rätt. Undra hur det känns att vara så fullkomligt blåst som de två är...
Medlem
Citat:
Han hotade med att slå ut Mergims tänder också men klart dom inte tog ut han, pågrund av corona.
Mergim kallade även han för gorilla och apa. Så rasistiskt det kan bli.
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Vad har hänt med Big brother? Vilka människor kollar på denna serie egentligen? Vad fan kärleksvecka? Det var det fucking löjligaste skiten jag någon har sett på en dokusåpa. Där allt skall vara frid och fröjd och kärlek mellan alla. Så fucking tråkigt. Och alla småtjejer och äldre kvinnor gillar detta. Inga män kollar väl på detta skit? Mest tjejer som kollar och gillar människor som mergim och Lennie? Så himla tråkigt. Sedan intressant hur Julia inte följer Jas eller Alex på insta. Men att hon gillar Amilia. Säger mycket om henne som person.

Det är klart Julia var aldrig nära Jasmine hon vet att Jasmine låg bakom allt som fick henne ut från BB.
Medlem
Lennie var ju bäst på detta haha
2020-05-09, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stavpolisen
De flesta här hade jag kunnat vara mormor/ farmor till
Men tittar gärna på dokusåpor då samspelet mellan människor intresserar mig rent psykologiskt.
Jag visste inte heller vem Sami var, inte heller Anty ( så ung i sinnet är jag inte så jag läser meningslösa ytliga influencers bloggar och instagram m m) .
Jag tycker ingen förtjänar att vinna hur man nu ska tolka det, men ja Sami är väl den som jag ogillar minst och då kan han betala tillbaks sina skulder till staten. En Win Win situation för alla !!
Är oxå ej incel, medelålders kvinna. Mina barn är typ Sami, ryckte av just det plåstret rätt ung! ❤️🙏🤣
Håller hela mitt hjärta på honom. Visste dock innan vem han var via raggarjävlar, lyxfällan. OM han förlorar kommer jag Swihsa en hundring till han. Rent symboliskt. HAN är den ända som behöver vinna, och betett sig bäst.❤️❤️❤️
2020-05-09, 18:35
Medlem
Citat:
Det är klart Julia var aldrig nära Jasmine hon vet att Jasmine låg bakom allt som fick henne ut från BB.
Julia ville ha ut henne i början rätt åt henne.
2020-05-09, 18:35
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Mergim kallade även han för gorilla och apa. Så rasistiskt det kan bli.

Alex var helt ur balans sista veckorna han hotade hej vilt och trakasserade Mergim och Amelia, han följde Mergim överallt han sa själv jag backar inte jag går gärna i Clinth, han är avundsjuk på han sen dagen han gick in i BB bara för att Anty var mer med Mergim det var där allt började.
Senast redigerad av Eagle35 2020-05-09 kl. 18:37.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in