2020-05-07, 12:23
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Vad gjorde/sa han? Jag har missat allt.
Citat:
Ursprungligen postat av Lella68
Ingen som har ett klipp på vad som hände inatt med Mergin och Frida?? Eller vill berätta...
Har letat men finns inga klipp, ingen vill hänga ut Mergim antar jag.

Men Frida skulle natta Mergim och han började fåna sig och fortsätta "skoja" med henne som han gjort hela dagen genom att vara grov och dryg emot henne. De börjar sen skojbråka och flaxa med armarna mot varandra då spårar Mergim och blir hetsig, han säger bland annat att "hade de varit utanför så hade han slagit henne helt seriöst", "sätt dig din hund ska jag mata dig" och kallar henne råtta och smuts. Han säger det skämtsamt och skrattar men problemet är att Frida blir osäker och uppskattar det inte alls och det SYNS. Hon vet inte riktigt hur hon ska hantera det så hon skrattar lite nervöst men säger ändå att han ska sluta varpå han bara fortsätter.

Riktigt märkligt beteende och skämt eller inte, han gick ändå alldeles för långt.
2020-05-07, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Så som han höll på inatt mot Frida var inte ok någonstans. Hon skrattade lite nervöst och visste inte hur hon skulle bete sig innan hon sa att han skulle sluta flera gånger vilket bara eggade på honom ännu mer. Han gick alldeles för långt. Lennie och Sami bara låg där och tittade på, det irriterande mig lite grann faktiskt även fast det är förväntat av dom. Det hade tex Alex inte gjort, det får man väl ändå ge honom.

Missade detta, men sett andra saker igår och idag som inte är bra. Idag i soffan såg jag Sami hålla ett öga på Mergim när han höll på och när det blev lite för mycket så sa han om inte mina öron spelade mig ett spratt "Frida han hatar dig", men lite osäker här för mergim började skratta så högt som vanligt.. Att Sami inte sa ngt i natt kan jag förstå för då blir han än mer sårbar för deras hat.. han är ju trots allt i underläge och kan inte lägga sig i pga nomineringarna och annat. Men som sagt jag tror han ser mer än vi vet och kommer hålla sig nära Mergim och Frida för att hålla koll lite.
2020-05-07, 12:25
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Ja jag tänkte samma, hade Alex eller Fläskläppen Victoria varit där hade de åtminstone sagt ifrån. Ville ju bara smälla till honom igår kväll
Jag med! Synd att ingen i huset har några som helst cojones.
2020-05-07, 12:26
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:

Men Frida skulle natta Mergim och han började fåna sig och fortsätta "skoja" med henne som han gjort hela dagen genom att vara grov och dryg emot henne. De börjar sen skojbråka och flaxa med armarna mot varandra då spårar Mergim och blir hetsig, han säger bland annat att "hade de varit utanför så hade han slagit henne helt seriöst", "sätt dig din hund ska jag mata dig" och kallar henne råtta och smuts. Han säger det skämtsamt och skrattar men problemet är att Frida blir osäker och uppskattar det inte alls och det SYNS. Hon vet inte riktigt hur hon ska hantera det så hon skrattar lite nervöst men säger ändå att han ska sluta varpå han bara fortsätter.

Riktigt märkligt beteende och skämt eller inte, han gick ändå alldeles för långt.
Aha, tack. Ja, han varit konstig sedan han inte fick sova med Lennie.
2020-05-07, 12:27
Medlem
xrlpyts avatar
Gillar verkligen inte att Lennie studsar stången mot bröstbenet, han gör typ hjärtkompressioner på sig själv.
2020-05-07, 12:30
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:

Jo håller med att det gick för långt. Sami va ju så med han mot Frida vid maten så jag antar han ville vara cool inför han nu när han så ofta är med Lennie. Men dom borde verkligen förklara för honom, eller ge han ett tecken när han måste tänka sig för i sånna situationer när det kanske blir för mycket uppspeedat. Är ju ganska vanligt det blir så bland de som har dessa svårigheter och då hjälper de ju bara han med att säga till när det inte känns som ett skämt längre. Det är likadant med jassa som försöker få Mergim att skrika sig hes för att hon förmodligen inte vill va den som skriker mest. Hon eggar och han kör på för att vara rolig för henne.
2020-05-07, 12:32
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Jo han var rejält uppspeedad med en massa känslostormar, och ville garanterat impa på de andra lite också, han sa ju att hjärnan va så och då borde kanske även Frida gått ifrån lite för sin egen skull. Sami eggade ju han senare också vilken ju inte va då smart kanske. Håller helt med att Lennie och Sami borde ha sagt till att han måste lugna sig.
Fint att du är Mergims försvarsadvokat här inne, och jag menar det! Men tycker dock att du finner alla ursäkter i världen för hans beteende. Och att du sen lägger skuld på Frida som inte gick ifrån när han blev hetsig säger en hel del om dig och Mergims fans överlag. Det är Mergim som ska lära sig att bete sig.
2020-05-07, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Mergim var speedad och gjorde det enormt svårt för Frida att lägga de andra killarna, samt även han själv. De började busbråka och man såg att Frida tyckte det blev för mycket, men då skrattade hon så då trodde han det var roligt och fortsatte och blev mer och mer uppjagad. Men ingen av de tre sa åt han att lugna sig tyvärr. Det hade han behövt för att lugna ner sig. Men tror iaf Lennie och Frida vet hans svårigheter så kanske tar det med han idag istället när han är lugn. Dom hade ju iaf ett jättefint samtal innan 👍

Det var faktiskt sjukt att se det som hände inatt. Hon skulle klä av honom och han kallade henne för hund och sa ”vacker tass” BLAND ANNAT (detta pågick ett tag). Frida sa ifrån men han bara garvade och fortsatte. Sen började han lyfta handen mot henne, här märkte man att hon var less. Hon skrattade till ibland men hon hade lika gärna kunnat börja gråta. Då förstår ni hur på gränsen hon uppfattades att vara. Tycker han har varit elak mot henne hela dagen igår och nu på morgonen också. Som nyss när han vägrade följa med till utegården och hämta hennes vattenflaska?!
2020-05-07, 12:37
Medlem
Citat:

Vaa?!! Och han är kvar fortfarande..? Ändå fick han ju frågan i lögndetektorn om han ansåg att Jasmine fortfarande var en hund eller vad det var och han svarade att det är sånt man säger när man är skitarg.. alltså var han skitarg i natt då och får fortfarande fortsätta med sitt kvinnoförnedrande synsätt och beteende. Nej Nu måste detta få ett slut innan ngt drastiskt händer på riktigt. Otäckt att vara instängd med en sån personlighet. Med tanke på att han har flera varningar och andra deltagare fått lämna... Nej, hoppa över denna veckas nomineringar och ta ut Mergim och sen får vi tittare styra utgången för resten.
2020-05-07, 12:39
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Fint att du är Mergims försvarsadvokat här inne, och jag menar det! Men tycker dock att du finner alla ursäkter i världen för hans beteende. Och att du sen lägger skuld på Frida som inte gick ifrån när han blev hetsig säger en hel del om dig och Mergims fans överlag. Det är Mergim som ska lära sig att bete sig.
Jag lägger verkligen ingen skuld på Frida. Jag skrev ju att hon borde gått ifrån för hennes egen skull! När nån får dessa hypeade utbrott så blir det bara mer och mer om nån skrattar...
Jag tycker ju inte han borde göra som han gjorde, men det är ju en sån ggn han verkligen borde fått höra från hans vänner att man gör inte sådär. Hur ska han annars lära sig.
2020-05-07, 12:40
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Det var faktiskt sjukt att se det som hände inatt. Hon skulle klä av honom och han kallade henne för hund och sa ”vacker tass” BLAND ANNAT (detta pågick ett tag). Frida sa ifrån men han bara garvade och fortsatte. Sen började han lyfta handen mot henne, här märkte man att hon var less. Hon skrattade till ibland men hon hade lika gärna kunnat börja gråta. Då förstår ni hur på gränsen hon uppfattades att vara. Tycker han har varit elak mot henne hela dagen igår och nu på morgonen också. Som nyss när han vägrade följa med till utegården och hämta hennes vattenflaska?!
Tror ärligt att han uppfattat att hon är intresserad av Lennie... Och han flirtar ju tillbaka... Så kan nog ligga i det 🤷🏻‍♀️
2020-05-07, 12:41
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterietanten
Missade detta, men sett andra saker igår och idag som inte är bra. Idag i soffan såg jag Sami hålla ett öga på Mergim när han höll på och när det blev lite för mycket så sa han om inte mina öron spelade mig ett spratt "Frida han hatar dig", men lite osäker här för mergim började skratta så högt som vanligt.. Att Sami inte sa ngt i natt kan jag förstå för då blir han än mer sårbar för deras hat.. han är ju trots allt i underläge och kan inte lägga sig i pga nomineringarna och annat. Men som sagt jag tror han ser mer än vi vet och kommer hålla sig nära Mergim och Frida för att hålla koll lite.
Kan jag absolut tänka mig att han sa eftersom jag hörde han säga det flera gånger till henne igår, vad kommer detta plötsliga konstiga "skämtsamma" hat emot Frida från? Jag har inte sett det innan. Frida trodde ju han menade allvar flera gånger igår men han började alltid garva och säga "skääämta". Bra att Sami håller koll, hoppas han gör något med det. Förstår absolut att man inte kan kräva av alla att vara någons slags vigilante och man får acceptera att Sami och Lennie inte är några som lägger sig i men ibland önskade man att de bara sa något, ibland.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in