2020-05-07, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Jag lägger verkligen ingen skuld på Frida. Jag skrev ju att hon borde gått ifrån för hennes egen skull! När nån får dessa hypeade utbrott så blir det bara mer och mer om nån skrattar...
Jag tycker ju inte han borde göra som han gjorde, men det är ju en sån ggn han verkligen borde fått höra från hans vänner att man gör inte sådär. Hur ska han annars lära sig.

Förstår hur du tänker och känner, men tyvärr är det inga vänner som är där nu.. de är där för miljonen.. så vem av de bryr sig egentligen om han lär sig att uppföra sig där eller inte.. men skulle det urarta så självklart rycker de in och vi får hoppas att det inte blir för stor skada då..
2020-05-07, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Tror ärligt att han uppfattat att hon är intresserad av Lennie... Och han flirtar ju tillbaka... Så kan nog ligga i det 🤷🏻‍♀️

Driver du? Det ger ju inte honom rätten till att bete sig som ett as mot Frida. Sen att Lennie låg bredvid när det hände och inte sa något om det! Det bevisar mycket om vem han är. Sami sa till Frida att hon skulle ta och slå tillbaka, så han öppnade iallafall käften till skillnad från Lennie som bara tittade på!
2020-05-07, 12:48
Medlem
Laddjulias avatar
Bbpolisen verkar vara nått importerat skräp som kommer gå över lik för att sami inte ska vinna. Såhär kan det se ut på dårens instagram https://imgur.com/a/UEMQDyK
2020-05-07, 12:51
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Driver du? Det ger ju inte honom rätten till att bete sig som ett as mot Frida. Sen att Lennie låg bredvid när det hände och inte sa något om det! Det bevisar mycket om vem han är. Sami sa till Frida att hon skulle ta och slå tillbaka, så han öppnade iallafall käften till skillnad från Lennie som bara tittade på!
Nämen absolut inte, vad tror du om mig.
Mergim känns inte som sig själv just nu tyvärr... handlar om mycket tror jag.
2020-05-07, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laddjulia
Bbpolisen verkar vara nått importerat skräp som kommer gå över lik för att sami inte ska vinna. Såhär kan det se ut på dårens instagram https://imgur.com/a/UEMQDyK

vilken loser snacka om att vara desperat
2020-05-07, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10

Detta känns ännu värre att titta på nu att produktionen accepterar sådant..

OnT Mergim blev kallad till bikten och var där ett tag och när han kom ut så tittade han stint på Frida och la till med ett spydigt leende och när hon sa att skägget började bli fint igen fräste han först ifrån och kom sen på sig och svarade Tack, men nu har han fått en tillsägelse i bikten för nattens beteende gissar jag, och mer blev det inte av detta.. igen..
2020-05-07, 13:07
Medlem
Det är absolut inte okej att säga sådant som Mergim sa inatt, inte ens på skoj. Vad är poängen med att använda nedvärderande och förnedrande ord? Rent ut sagt äckligt beteende. Inte första gången han liknar en kvinna till en hund där inne. För jävligt att produktionen inte gett honom en rejäl konsekvens än.
2020-05-07, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -platinium
Det är absolut inte okej att säga sådant som Mergim sa inatt, inte ens på skoj. Vad är poängen med att använda nedvärderande och förnedrande ord? Rent ut sagt äckligt beteende. Inte första gången han liknar en kvinna till en hund där inne. För jävligt att produktionen inte gett honom en rejäl konsekvens än.
Detta visar hans kvinnosyn. Han kallar kvinnorna det fulaste han kan tänka sig "hund" och "smuts". Hundar för muslimer är det smutsigaste de vet. Det är märkligt att denna vidriga person lyckats hålla sig kvar så länge. Han borde ut så fort som möjligt.
2020-05-07, 13:14
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ja det var inte okej. Hoppas nästan att även Frida tar detta med honom idag som hon brukar va duktig på, så slipper då hon må dåligt och mergim får det förklarat för sig hur hon tar allt detta.
2020-05-07, 13:17
Medlem
Citat:

Speciellt inte till en som Frida som har tröstat, sprungit hans ärenden, daltat och tagit hand om honom på alla sätt så länge! Det verkar som att ju mer någon tjej/kvinna försöker ta hand om honom och göra honom till lags så ju mer skit får de av honom när det inte passar längre. Rejäl konsekvens räcker inte, jag anser att detta har gått för långt då jag sett hela säsongen och tycker han ska diskvalificeras helt, dels också för att han undvikit och vägrat vissa tävlingar mm. Vi har ju nyss haft en Me too rörelse i fullgång för att skapa nolltolerans mot den typen av nedvärdering och då ska fan (ursäkta språket) inte detta heller kunna få fortgå i ett "barnprogram"!!
2020-05-07, 13:24
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterietanten
Speciellt inte till en som Frida som har tröstat, sprungit hans ärenden, daltat och tagit hand om honom på alla sätt så länge! Det verkar som att ju mer någon tjej/kvinna försöker ta hand om honom och göra honom till lags så ju mer skit får de av honom när det inte passar längre. Rejäl konsekvens räcker inte, jag anser att detta har gått för långt då jag sett hela säsongen och tycker han ska diskvalificeras helt, dels också för att han undvikit och vägrat vissa tävlingar mm. Vi har ju nyss haft en Me too rörelse i fullgång för att skapa nolltolerans mot den typen av nedvärdering och då ska fan (ursäkta språket) inte detta heller kunna få fortgå i ett "barnprogram"!!

Verkar ju som de andra också skojjar om att Frida blivit slarvig osv. Så tror han vill vara cool och vara hård mot henne. Dom skojjade ju sist att hon omöjligt alltid kan vara sådär positiv. Så de verkar ska få henne ur balans. Men ja inatt gick det helt klart överstyr. Så han borde få en rejäl tillsägelse, helt klart.
Senast redigerad av Emmvalentine 2020-05-07 kl. 13:33.
2020-05-07, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterietanten
Jag håller helt med dig i denna fråga. Han borde diskas. De två som tidigare diskats hade ju inte tillnärmelsevis gjort så grava misstag som Mergim.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in