2020-05-07, 11:42
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Så som han höll på inatt mot Frida var inte ok någonstans. Hon skrattade lite nervöst och visste inte hur hon skulle bete sig innan hon sa att han skulle sluta flera gånger vilket bara eggade på honom ännu mer. Han gick alldeles för långt. Lennie och Sami bara låg där och tittade på, det irriterande mig lite grann faktiskt även fast det är förväntat av dom. Det hade tex Alex inte gjort, det får man väl ändå ge honom.
Jo han var rejält uppspeedad med en massa känslostormar, och ville garanterat impa på de andra lite också, han sa ju att hjärnan va så och då borde kanske även Frida gått ifrån lite för sin egen skull. Sami eggade ju han senare också vilken ju inte va då smart kanske. Håller helt med att Lennie och Sami borde ha sagt till att han måste lugna sig.
Senast redigerad av Emmvalentine 2020-05-07 kl. 11:46.
2020-05-07, 11:52
Avslutad
Själva vitsen med att vara avskärmad från omvärlden ger ett bra resultat i programmet. Jasmine har ju nämnt att Nya Zeland har 0 smittade och 0 avlidna i Covid-19 - det ger en trygghet som deltagarna inte ska ha. Vitsen är ju att man ska vara orolig för vad som händer på utsidan, nu har dom fått lugnande besked och uppdateringar från omvärlden. Vad fan har hänt med BB? SÄMSTA BB någonsin, redaktionen tillhör "den nya skolan" i Sverige, där allt ska vara PK. Mergim har en hemsk personlighet, hur i hela friden har han lyckats vara kvar?
2020-05-07, 11:53
Medlem
Conny63s avatar
Mergim du bryter mot reglerna
Mergim du bryter mot reglerna OCH SEN DÅ???????????????Vad är det för pajas produktion fy fan
Senast redigerad av Conny63 2020-05-07 kl. 11:57. Anledning: Anledning
2020-05-07, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Vad/vem är Bb polis?

BB-polisen är ett konto på Instagram..
2020-05-07, 11:56
Medlem
Citat:
Hahaha glömmer aldrig den entrén. Och Patzy som sen säger att han trodde hon var någon från produktionen som visade honom runt i huset och undrade hur länge hon skulle vara kvar egentligen.
😂😂😂😂 Det här hade jag helt glömt bort. Så synd att Patsy inte var kvar längre, då hade man fått skratta så mycket mer. Nu ligger jag i min ensamhet och skrattar åt att han på riktigt trodde att Amilia var någon slags ledsagare från produktionen. 😂😂😂
2020-05-07, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Ja? Trodde du jag drog ett skämt? Ett skämt är dem som är kvar i huset nu, sämsta säsong ever! Amilia o Julia va dem enda som nånsin platsa denna säsong. Beklagar att du föddes till tråkmåns

Sådana som Amilia har inspirerat folk i alla tider. Man undrar och beundrar, hatar och avskyr dem, de delar folk i 2 läger, det finns de som hatar dem och de som beundrar, få blir inte alls berörda av dem. Redan på 1800-talet beskrev Dostojevskij hennes sort i "Vita nätter", då hade inte den sortens människor ännu ett namn. Freud och hans efterföljare har skrivit en massa om dem. De har även inspirerat en hel del filmskapare.

Julia var en färgstark person, dock inte av samma sort som Amilia.
2020-05-07, 12:07
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Stoppa pressarna, Jasmine tvättade händerna efter toalettbesök! Har hon fått tillsägelse tro?
Hon måste ha fått en tillsägelse! Snusk-Jassa!
2020-05-07, 12:07
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Så som han höll på inatt mot Frida var inte ok någonstans. Hon skrattade lite nervöst och visste inte hur hon skulle bete sig innan hon sa att han skulle sluta flera gånger vilket bara eggade på honom ännu mer. Han gick alldeles för långt. Lennie och Sami bara låg där och tittade på, det irriterande mig lite grann faktiskt även fast det är förväntat av dom. Det hade tex Alex inte gjort, det får man väl ändå ge honom.

Vad gjorde/sa han? Jag har missat allt.
2020-05-07, 12:09
Medlem
Ingen som har ett klipp på vad som hände inatt med Mergin och Frida?? Eller vill berätta...
2020-05-07, 12:11
Medlem
xrlpyts avatar
Hahahaha, jag trodde ett tag att Mergim faktiskt skulle äta pastan med Jasses fotfilrester..!
2020-05-07, 12:20
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lella68
Ingen som har ett klipp på vad som hände inatt med Mergin och Frida?? Eller vill berätta...
Mergim var speedad och gjorde det enormt svårt för Frida att lägga de andra killarna, samt även han själv. De började busbråka och man såg att Frida tyckte det blev för mycket, men då skrattade hon så då trodde han det var roligt och fortsatte och blev mer och mer uppjagad. Men ingen av de tre sa åt han att lugna sig tyvärr. Det hade han behövt för att lugna ner sig. Men tror iaf Lennie och Frida vet hans svårigheter så kanske tar det med han idag istället när han är lugn. Dom hade ju iaf ett jättefint samtal innan 👍
2020-05-07, 12:21
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Den här veckan suger verkligen. Som ett jävla barnprogram. Oj, akta er för Dr. Tråk! Fy fan, vilket skittema.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in