2020-05-07, 11:01
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Stoppa pressarna, Jasmine tvättade händerna efter toalettbesök! Har hon fått tillsägelse tro?
Självklart !
2020-05-07, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterietanten
Ja och duschen i tid och otid som alla ska gå in i då och då nu under superhjälte temat.. Mergim slapp ju i alla fall första toabesöket då han sa att han kunde fixa avklädningen själv.., men sen har jag inte reflekterat över om detta fortsätter eller inte då jag såg att Frida fick klä av honom till duschen. Men jag kan inte förstå hur man kan välja att gå in i ett BB hus om man är pryd och inte kan gå med på flera saker som ändå är förenat med konceptet?

Många kanske bara hoppar in i programmet eftersom de tycker att det är häftigt att delta utan att överväga om de klarar av det. På samma sätt som man t ex tror sig kunna jobba som modell...
2020-05-07, 11:02
Medlem
Så Mergim har både extrapoäng att dela ut samt blockerade Jassa från att rösta på honom? Grattis till finalplats!
2020-05-07, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gorni
Man kan fråga sig för vilken målgrupp detta program är avsett. Med tanke på alla lekar, barnsliga uppdrag och dansande, skrikande och hoppande kan ju tro att det är ett barnprogram. Vad hände med det sociala experimentet att låsa in ett antal människor i ett hus och se vad som händer. Då blir ju målgruppen vuxna människor men detta flamsig program skrämmer ju bort den vuxna publiken.

För dagisbarn och vuxna som är emotionellt på samma nivå? En 3 åring blir säkert jätteglad över bajsgubben och andra figurer. Det är rena rama bolibompa!
2020-05-07, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Siwr
Alltså hade Lennie kört med Mergim som han gör med Lennie hade Mergim blivit TOKIG! Varför daltar lennie så mkt?

Kanske är Lennie en sådan som går med på allt och säger aldrig nej. En dörrmatta? Han anpassar sig till alla och glömmer sitt, förlorar sig själv och apar efter andra? Han har lärt sig att hoppa och skutta högt, som pappan påminde honom om, bara för att alla andra skuttar? Även fast han är 36 år och inte 3? En perfekt anhängare till Amilia?
2020-05-07, 11:18
Medlem
På sin plats att BB ger lillbögen en ordentligt utskällning! Så kan han ligga och gråta i sängen. Vidrigt beteende mot Frida. Märks så tydligt han försöker vara cool och rolig inför de andra, på Fridas bekostnad men han är fan varken rolig eller cool. Hade jag varit där hade jag sagt åt honom. Fattar inte varför de andra inte säger åt honom att det inte är roligt.
2020-05-07, 11:19
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Stoppa pressarna, Jasmine tvättade händerna efter toalettbesök! Har hon fått tillsägelse tro?
Haha fyfan jag hade skämts ihjäl om jag hade blivit tillkallad till bikten och blivit tillsagd att börja tvätta händerna efter toabesök
2020-05-07, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bbklipp
Bbpolisens konto är hackat

Vad/vem är Bb polis?
2020-05-07, 11:22
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Haha fyfan jag hade skämts ihjäl om jag hade blivit tillkallad till bikten och blivit tillsagd att börja tvätta händerna efter toabesök

Hoppas verkligen dom har sagt till henne.
2020-05-07, 11:26
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
På sin plats att BB ger lillbögen en ordentligt utskällning! Så kan han ligga och gråta i sängen. Vidrigt beteende mot Frida. Märks så tydligt han försöker vara cool och rolig inför de andra, på Fridas bekostnad men han är fan varken rolig eller cool. Hade jag varit där hade jag sagt åt honom. Fattar inte varför de andra inte säger åt honom att det inte är roligt.
Så som han höll på inatt mot Frida var inte ok någonstans. Hon skrattade lite nervöst och visste inte hur hon skulle bete sig innan hon sa att han skulle sluta flera gånger vilket bara eggade på honom ännu mer. Han gick alldeles för långt. Lennie och Sami bara låg där och tittade på, det irriterande mig lite grann faktiskt även fast det är förväntat av dom. Det hade tex Alex inte gjort, det får man väl ändå ge honom.
2020-05-07, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Så som han höll på inatt mot Frida var inte ok någonstans. Hon skrattade lite nervöst och visste inte hur hon skulle bete sig innan hon sa att han skulle sluta flera gånger vilket bara eggade på honom ännu mer. Han gick alldeles för långt. Lennie och Sami bara låg där och tittade på, det irriterande mig lite grann faktiskt även fast det är förväntat av dom. Det hade tex Alex inte gjort, det får man väl ändå ge honom.
Ja jag tänkte samma, hade Alex eller Fläskläppen Victoria varit där hade de åtminstone sagt ifrån. Ville ju bara smälla till honom igår kväll
2020-05-07, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bblover
Undrar om Lennie vill börja jobba på dagis efter detta.
Han verkar vilja ta hand om små barn.

Usch, fy och fan att ha Lennie till man som ska bli pappa till ens barn.

Som kvinna får man ju då 4 barn att ta hand om

Vad då "ta hand om"? Han är ju ett av barnen!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in