2020-05-07, 10:08
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Mergims personlighet är fullkomligt vidrig, totalt oförstående hur tittare kan tycka att han är en kul kille? Har bajsmannen öppnat folks huvud och skitit där i eller vad är det frågan om?
2020-05-07, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joakim.svensson
Han måste vakta så inte LennieSkutt är otrogen inatt

Ingen risk för Lennie sa flera gånger och kramade Mergim första natten att "du kan lita på mig"..
2020-05-07, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Vad tycker ni om kritiken BB fått nu ang deras BUS? Alla muppfeminister anklagar dom för blackface osv.

Håller ni med där? Jag håller verkligen inte med iaf!
Aftonbladet verkar få minst lika mycket kritik när de svarar till en som mejlat in: "Vi skriver om blackface om inflytelserika influencers riktar skarp kritik i sina sociala medier."
Så nu ska den tidningen bojkottas av feministerna, även kampanj mot StockholmBeautys pågår då det är deras BUS deltagarna använder, så det ska också bojkottas. Dessutom vill de skicka ut Mergim för att han verkar ha sagt "vi ska bli bruna som negrar hjärtat" till Frida i tisdags.
2020-05-07, 10:16
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jimmie7997
Aftonbladet verkar få minst lika mycket kritik när de svarar till en som mejlat in: "Vi skriver om blackface om inflytelserika influencers riktar skarp kritik i sina sociala medier."
Så nu ska den tidningen bojkottas av feministerna, även kampanj mot StockholmBeautys pågår då det är deras BUS deltagarna använder, så det ska också bojkottas. Dessutom vill de skicka ut Mergim för att han verkar ha sagt "vi ska bli bruna som negrar hjärtat" till Frida i tisdags.
Har de inte fattat att Mergim får säga, göra och uppföra sig precis som han vill, enda konsekvensen är att han får prata med en psykolog, fy fan.
2020-05-07, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Siwr
Alltså hade Lennie kört med Mergim som han gör med Lennie hade Mergim blivit TOKIG! Varför daltar lennie så mkt?

Lennie vill inte ha konflikter och hetsiga samtal. Han har berättat att han har stammat i unga år och det KAN vara därför han inte vill diskutera så kraftigt för det kanske ligger lite latent och tenderar att komma fram i sådana lägen. Han nämnde ngt om att det hade visat sig ngn gång i mästerkocken när han pratade med ngn känd kock, vem det nu var. Men jag kan också tycka att han borde säga ifrån ordentligt och strunta i detta om det nu är därför, för det är ju ok att ha vissa handikapp och det är inget man ska behöva skämmas för, men samhället är ju inte lika tolerant tyvärr. Men att det ska vara ok att vara elak och dryg bara för att ngn inte säger emot är absolut inte ok.
2020-05-07, 10:31
Medlem
BB-polisen tillbaka igen.....
2020-05-07, 10:31
Medlem
wow jasmine tvättar händerna
2020-05-07, 10:32
Medlem
Stoppa pressarna, Jasmine tvättade händerna efter toalettbesök! Har hon fått tillsägelse tro?
2020-05-07, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
wow jasmine tvättar händerna

Ha ha jag uppmärksammade jag med. Då har de nog sagt till precis som tidigare när de höll på med kyckling på sådant sätt att man baxnade över att inte ens "mästerkocken" visste att det är oerhört viktigt med Hygienen vid hantering av just kyckling och efter en tid så började de prata om salmonella och dyl..
2020-05-07, 10:39
Medlem
Tänk om Amilia hade varit där under denna vecka med tanke på toalettbesöken, hon kunde ju inte ens kissa knappt i huset
2020-05-07, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lella68
BB-polisen tillbaka igen.....

Nej nej nej..

OnT Nu gäller det att inte prata om deras nomineringar tills det visats på Tv väl? Annars blir det väl avstängning och vi behövs här för att stötta Sami eller vem vi nu gillar... men blir svårt att hålla tungan i styr.. eller ja ni fattar..
2020-05-07, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Siwr
Tänk om Amilia hade varit där under denna vecka med tanke på toalettbesöken, hon kunde ju inte ens kissa knappt i huset

Ja och duschen i tid och otid som alla ska gå in i då och då nu under superhjälte temat.. Mergim slapp ju i alla fall första toabesöket då han sa att han kunde fixa avklädningen själv.., men sen har jag inte reflekterat över om detta fortsätter eller inte då jag såg att Frida fick klä av honom till duschen. Men jag kan inte förstå hur man kan välja att gå in i ett BB hus om man är pryd och inte kan gå med på flera saker som ändå är förenat med konceptet?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in