2020-05-07, 07:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Efter att Amilia lämnat så börja hon slicka deras arslen det var en del av hennes plan.

Såklart, hon vet hur man spelar gamet. Hon är ju bb-fanatiker och vet vad som går hem hos folket. Sympati! Det är därför hon är kvar. Folk sympatiröstar på henne. Usch jag klarar inte av människan.
2020-05-07, 08:31
Medlem
Hur trist har det inte blivit?
Kollar bara stundvis för Samis skull. Inga uppdrag BB ger dem kan väga upp för de trista karaktärerna som finns kvar.
Visst är de snälla och fina men vafan, är inte det man vill se.
De borde visa klipp på deras bikter där de snackat skit om varann eller nåt.
2020-05-07, 08:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bbklipp
Känns inte lite taskigt o gå på ett konto sådär? 😊
NEJ! Den människan som ligger bakom kontot är genom vidrig person, riktigt ond människa . I början var den ok men sen började människan bokstavligen hata och skapade hatstorm på alla förutom Anton, Analia, Jättebebisen och mjäk kocken. Hen vinklar och klipper deltagarnas uttalanden så att det ska låta som att alla pratar rasistiskt, nazistiskt, you name it🤬 Råttan hyllar 4an och lite Frida så att fjantarna kan använda henne som spelpjäs. Usch... vidrigt beteende, hoppas de stänger ner kontot så resten inte ska få så mycket hat, kolla bara vad de Martin och Victoria har fått genomlida tack vare "spridhatmotallaförutomAAML" kontot
2020-05-07, 08:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Lär inte bli någon sömn för Sami, vad fan håller Mergim på med?

Vad hände?
2020-05-07, 09:00
Medlem
Gick precis in i liven..Har de bytt sovrum?? Såg att Mergim ligger i blåa...
2020-05-07, 09:18
Bannlyst
Idag står nominering på schemat

Schema 7/5
Förmiddag
ca 9.00 Väckning
ca 9.30 Dr. Tråk kommer in och tar grejer
ca 10.30 Brev om nominering
Eftermiddag
ca 15.00 INSTAGRAM! "Med alla era superkrafter tillsammans, hur mycket kommer ni upp i?"
ca 16.00 Brev om utmaning Dr. Tråkigare
Kväll
ca 19.00 Göm er för Dr. Tråk (Fint pris utlovas)
2020-05-07, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Bäste regissör Sami förtjänar ett eget pris för dagens tävling, eller vad säger ni?

Leder stort i appens omröstning trots att hans egna konto inte gått ut med uppmaning om att rösta Och på insta har han nu flest likes trots 1,5h kortare tid ute än första klippet (samt färre visningar iom det). Så välförtjänt säger jag!

Bäste SJ!

Ps, sjukt kul att se när första avsnittet visades för deltagarna nyss!!

Ja Sami kan verkligen bjuda på sig själv och anpassa sig till uppgifterna! Tyvärr fick han ju ingen belöning som Amor heller så det förväntar jag mig inte..

Håller också med att det var kul med först avsnittet, men förstår inte riktigt varför just bara 3 av deltagrna fick njuta riktigt.. Kunde det inte varit ett avsnitt vilket som när alla dessa 5 är med? Kändes inte riktigt genomtänkt där heller.. Kanske är det planerat i förväg och de räknade med att Julia skulle vara kvar, men Lennie då..? Då går det inte ihop i alla fall.. Men jag är trots allt glad för det lilla i vanlig ordning!
2020-05-07, 09:40
Medlem
Man kan fråga sig för vilken målgrupp detta program är avsett. Med tanke på alla lekar, barnsliga uppdrag och dansande, skrikande och hoppande kan ju tro att det är ett barnprogram. Vad hände med det sociala experimentet att låsa in ett antal människor i ett hus och se vad som händer. Då blir ju målgruppen vuxna människor men detta flamsig program skrämmer ju bort den vuxna publiken.
2020-05-07, 09:46
Medlem
Alltså hade Lennie kört med Mergim som han gör med Lennie hade Mergim blivit TOKIG! Varför daltar lennie så mkt?
2020-05-07, 09:47
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siwr
Alltså hade Lennie kört med Mergim som han gör med Lennie hade Mergim blivit TOKIG! Varför daltar lennie så mkt?
För Lennie är en stor jävla tönt egentligen.
2020-05-07, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gorni
Man kan fråga sig för vilken målgrupp detta program är avsett. Med tanke på alla lekar, barnsliga uppdrag och dansande, skrikande och hoppande kan ju tro att det är ett barnprogram. Vad hände med det sociala experimentet att låsa in ett antal människor i ett hus och se vad som händer. Då blir ju målgruppen vuxna människor men detta flamsig program skrämmer ju bort den vuxna publiken.
Barnanpassat program enligt deras Youtube.

Det går inte att slå på notifikationer på Youtube, anledning:
"Den här åtgärden är inaktiverad för innehåll som är anpassat för barn"
2020-05-07, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Lite äckligt och se hur Lennie och Mergim utnyttjar Frida ändå. Hon är ju BARA en spelbricka för dom. Dom hade inte brytt sig om Frida om det inte hade varit för spelets skull. Dom vet också att dom är i överläge röstmässigt med Frida i deras lilla pakt. Tror ni att det är genuin vänskap?

Tyvärr inte riktig vänskap och det är detta pengar kan göra med folk.. Jag har uppmärksammat att sedan Julia åkte så har Mergim blivit mer hårdhänt mot Frida och dummar sig på ett mer elakt sätt, men slätar över det sen och skrattar. Även i poolen var han onödigt hårdhänt tycker jag. Lider lite med Frida för hon har nog trott att de ska hjälpa henne.. Men Malin försökte på livesändningen säga att Mergim skickar snorkråkor på henne på natten, men hon tog inte det till sig och det har hänt flera små saker som Frida ändå inte fattar vinken av och det är sorgligt att se. Mergim favoriserar nu Jasmine igen för de ska jobba på att få ut Sami och Frida. Jag har inte sett hur de röstat än, bara Mergim, så jag ska låta detta vara lite osagt tillsvidare dock.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in