2020-03-27, 19:34
Medlem
Ograsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Han kan bli befodrad ett par snäpp i successionsordningen inom närmaste månaderna.

Det har han väl redan blivit?
Btw karriären lossnar verkligen för Meghan, nu ska hon höra en voiceover för en disneyfilm om elefanter!

https://www.google.com/amp/s/www.townandcountrymag.com/society/tradition/amp30486892/meghan-markle-disney-voiceover-deal/
Citera
2020-03-29, 22:16
Medlem
Snapcounts avatar
Trump tänker inte betala för deras säkerhet i Los Angeles vid flytt :

Donald J. Trump
@realDonaldTrump
·
1h
I am a great friend and admirer of the Queen & the United Kingdom. It was reported that Harry and Meghan, who left the Kingdom, would reside permanently in Canada. Now they have left Canada for the U.S. however, the U.S. will not pay for their security protection. They must pay!

https://twitter.com/realDonaldTrump?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etwe etembed%7Ctwterm%5E1244338645198352386&ref_url=htt ps%3A%2F%2Fwww.vg.no%2Frampelys%2Fi%2FrARLl8%2Ftru mp-nekter-aa-betale-for-meghan-og-harry s-sikkerhet
Citera
2020-05-02, 15:12
Medlem
Merwinnas avatar
https://www.expressen.se/nyheter/kungligt/meghans-jakt-pa-lyxhus-for-200-miljoner-kronor/
Vem är förvånad över att Meghan drog Harry till Beverly Hills, Los Angeles, i slutändan? Och över att de letar snuskigt dyra, och vräkigt och onödigt lyxiga hus? Inte jag! Harry är ett mähä som går i fruns ledband!
Citera
2020-05-06, 09:45
Medlem
Kan någon förklara varför folk tror att Meghan manipulerar Harry? Han är en vuxen karl som kan fatta egna beslut.

Men han tycker säkert att det är jätteskönt att ha någon ny att skylla sin narcissism på, nu när brittiska skattebetalare har tröttnat på att han mjölkar Dianas död år efter år.
Citera
2020-05-06, 10:03
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hasseochtage
Kan någon förklara varför folk tror att Meghan manipulerar Harry? Han är en vuxen karl som kan fatta egna beslut.

Men han tycker säkert att det är jätteskönt att ha någon ny att skylla sin narcissism på, nu när brittiska skattebetalare har tröttnat på att han mjölkar Dianas död år efter år.

Av samma skäl, som folk fattar att vår egen C P blivit groomad, manipulerad och grundlurad av Slitzerella. Livserfarenhet, människokännedom. Man känner igen typerna, helt enkelt.
Citera
2020-05-06, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Av samma skäl, som folk fattar att vår egen C P blivit groomad, manipulerad och grundlurad av Slitzerella. Livserfarenhet, människokännedom. Man känner igen typerna, helt enkelt.

Jag tycker att Harry och Meghan verkar vara lika goda kålsupare. Narcissistiska självömkare som försöker starta konflikter med oskyldiga människor för att kunna framstå som offer som nu har brutit sig loss från något påhittat förtryck. Harry är över 30, han kan tänka själv.

Snarare verkar det som att kungafamiljen har försökt skydda Harry från media under hela hans liv, eftersom de, utav kärlek, inte ville att skattebetalarna skulle få veta vilken värdelös egoist han är. Och nu han Meghan sabbat allt arbete kungafamiljen lade ner på att skydda Harry genom att uppmuntra honom att visa sitt sanna jag för sin publik.

Diana var också störd. Störningar är ofta genetiska.
Citera
2020-05-06, 14:16
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Jag tycker att Harry och Meghan verkar vara lika goda kålsupare. Narcissistiska självömkare som försöker starta konflikter med oskyldiga människor för att kunna framstå som offer som nu har brutit sig loss från något påhittat förtryck. Harry är över 30, han kan tänka själv.

Snarare verkar det som att kungafamiljen har försökt skydda Harry från media under hela hans liv, eftersom de, utav kärlek, inte ville att skattebetalarna skulle få veta vilken värdelös egoist han är. Och nu han Meghan sabbat allt arbete kungafamiljen lade ner på att skydda Harry genom att uppmuntra honom att visa sitt sanna jag för sin publik.

Konstigt, du ser något som jag inte alls ser. Jag tycker att Harry verkar snäll, trevlig och välmenande - men också naiv och lättlurad. Tyvärr hör det ofta ihop...
Citera
2020-05-06, 16:32
Medlem
Lao Tzus avatar
Citat:

Håller inte med här.

Prinsessan Meghan är så kungahuslig jämfört med den där hemska Kate Middleton. Pojkaktig utan kurvor. Som ständigt kallas för Wrinkelton av adeln och allmogen på grund av sitt åldriga ansikte.

Prinsessan Meghan kommer alltid att vara en hjältinna i mina ögon oberoende av hur hon uppför sig. Jag är inte överraskad av att drottningen sa att hon gillade Meghan "very much". Prinsessan Meghan har också ett sjätte sinne för att välja kläder vilket klart framgår av fotona av henne i persikofärgad dress.

Jag kan knappast vänta på ögonblicket när hon får toppjobbet som Englands rättmätiga drottning och jag kommer att lyssna andäktigt på de tillfällen när hon talar till det engelska folket.
Citera
2020-05-06, 16:39
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lao Tzu
Håller inte med här.

Prinsessan Meghan är så kungahuslig jämfört med den där hemska Kate Middleton. Pojkaktig utan kurvor. Som ständigt kallas för Wrinkelton av adeln och allmogen på grund av sitt åldriga ansikte.

Prinsessan Meghan kommer alltid att vara en hjältinna i mina ögon oberoende av hur hon uppför sig. Jag är inte överraskad av att drottningen sa att hon gillade Meghan "very much". Prinsessan Meghan har också ett sjätte sinne för att välja kläder vilket klart framgår av fotona av henne i persikofärgad dress.

Jag kan knappast vänta på ögonblicket när hon får toppjobbet som Englands rättmätiga drottning och jag kommer att lyssna andäktigt på de tillfällen när hon talar till det engelska folket.

Alltså, Meghan ÄR ju skådespelerska. Hon har gått en speciell utbildning för att kunna spela den roll som krävs i varje sammanhang. Och i det ingår att kunna göra det bästa av sitt utseende, välja rätt kläder o.s.v.. Hon badar dessutom i pengar, så hon kan konsultera de bästa stylisterna och klädskaparna. Det du ser är inte äkta. Till och med Lemnor (eller vad hon heter - blir aldrig klok på det namnet), som brukar försvara alla kungligheter, skrev ju för några veckor sedan att "den bilden vi har fått av Meghan som en härlig tjej, den stämmer helt enkelt inte".

Det är nog för sent för Harry att komma tillbaka, så drottning blir Meghan aldrig. Dessutom skulle hon ändå inte hålla tal till nationen, för det är det alltid monarken som gör - inte den ingifta gemålen.

Jag tycker inte att Kate ser gammal ut? Hon såg sjuklig ut under sina graviditeter, men det berodde ju på att hon led av svårt graviditetsillamående. Annars är hon väl söt? Inte vacker, inte en ny Diana, men - söt. Fräsch. Moderlig. Good enough för sin framtida roll.
Citera
2020-05-06, 16:45
Medlem
Tagelapas avatar
Det ska bli intressant att se hur länge det här kommer att hålla.
Undrar hur lång tid det tar innan den snälla men lättstyrda Harry vaknar upp och inser att jetsetlivet Meghan vill ha inte passar honom alls.
Tror att inom en inte alltför lång tid kommer den stackars kraken att må riktigt jävla dåligt då Meghan styr undan hans vänner och enbart godkänner dem som kan ge henne själv fördelar i hennes s k arbetsliv. Dessutom använder hon Harry och hans kontakter som en plog för att försöka ta sig fram i jobbsökandet.

Usch jag gillar inte den där Meghan. Hon känns mycket obehaglig trots att hon vill framstå som så mjuk och fin. Nä hon är en riktig skitapa.
Citera
2020-05-06, 16:54
Medlem
Lao Tzus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Alltså, Meghan ÄR ju skådespelerska. Hon har gått en speciell utbildning för att kunna spela den roll som krävs i varje sammanhang. Och i det ingår att kunna göra det bästa av sitt utseende, välja rätt kläder o.s.v.. Hon badar dessutom i pengar, så hon kan konsultera de bästa stylisterna och klädskaparna. Det du ser är inte äkta. Till och med Lemnor (eller vad hon heter - blir aldrig klok på det namnet), som brukar försvara alla kungligheter, skrev ju för några veckor sedan att "den bilden vi har fått av Meghan som en härlig tjej, den stämmer helt enkelt inte".

Det är nog för sent för Harry att komma tillbaka, så drottning blir Meghan aldrig. Dessutom skulle hon ändå inte hålla tal till nationen, för det är det alltid monarken som gör - inte den ingifta gemålen.

Jag tycker inte att Kate ser gammal ut? Hon såg sjuklig ut under sina graviditeter, men det berodde ju på att hon led av svårt graviditetsillamående. Annars är hon väl söt? Inte vacker, inte en ny Diana, men - söt. Fräsch. Moderlig. Good enough för sin framtida roll.
Jag erkänner att jag gick lite väl hårt åt Kates utseende men det var i rritation över hur hon och hennes skallige make gömmer sig i palatset. Och hon har aldrig haft ett riktigt jobb.

Jag tror att Diana skulle varit stolt över prinsessan Meghan som tagit fram det bästa hos Harry.

Om det går som det engelska folket hoppas kommer Meghans drottningporträtt snart att finnas på varje mynt och varje sedel i England. Redan lika omtyckt som Diana var enligt min bedömning. Redan "Englands rose" tror jag.
Citera
2020-05-06, 17:06
Medlem
cleovarnamnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lao Tzu
Jag erkänner att jag gick lite väl hårt åt Kates utseende men det var i rritation över hur hon och hennes skallige make gömmer sig i palatset. Och hon har aldrig haft ett riktigt jobb.

Jag tror att Diana skulle varit stolt över prinsessan Meghan som tagit fram det bästa hos Harry.

Om det går som det engelska folket hoppas kommer Meghans drottningporträtt snart att finnas på varje mynt och varje sedel i England. Redan lika omtyckt som Diana var enligt min bedömning. Redan "Englands rose" tror jag.
Varför hittar du på saker? Britterna älskar Kate men ogillar Meghan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in