Citat:
Ursprungligen postat av
Lao Tzu
Håller inte med här.
Prinsessan Meghan är så kungahuslig jämfört med den där hemska Kate Middleton. Pojkaktig utan kurvor. Som ständigt kallas för Wrinkelton av adeln och allmogen på grund av sitt åldriga ansikte.
Prinsessan Meghan kommer alltid att vara en hjältinna i mina ögon oberoende av hur hon uppför sig. Jag är inte överraskad av att drottningen sa att hon gillade Meghan "very much". Prinsessan Meghan har också ett sjätte sinne för att välja kläder vilket klart framgår av fotona av henne i persikofärgad dress.
Jag kan knappast vänta på ögonblicket när hon får toppjobbet som Englands rättmätiga drottning och jag kommer att lyssna andäktigt på de tillfällen när hon talar till det engelska folket.
Alltså, Meghan ÄR ju skådespelerska. Hon har gått en speciell utbildning för att kunna spela den roll som krävs i varje sammanhang. Och i det ingår att kunna göra det bästa av sitt utseende, välja rätt kläder o.s.v.. Hon badar dessutom i pengar, så hon kan konsultera de bästa stylisterna och klädskaparna. Det du ser är inte äkta. Till och med Lemnor (eller vad hon heter - blir aldrig klok på det namnet), som brukar försvara alla kungligheter, skrev ju för några veckor sedan att "den bilden vi har fått av Meghan som en härlig tjej, den stämmer helt enkelt inte".
Det är nog för sent för Harry att komma tillbaka, så drottning blir Meghan aldrig. Dessutom skulle hon ändå inte hålla tal till nationen, för det är det alltid monarken som gör - inte den ingifta gemålen.
Jag tycker inte att Kate ser gammal ut? Hon såg sjuklig ut under sina graviditeter, men det berodde ju på att hon led av svårt graviditetsillamående. Annars är hon väl söt? Inte vacker, inte en ny Diana, men - söt. Fräsch. Moderlig. Good enough för sin framtida roll.