2020-03-11, 20:20
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Säger en hel del om hur illa rustad Harry är för livet ute i världen utanför kungahusets beskydd. Det är närmast obegripligt att han är så lättlurad och glappkäftad.
Hur kan han t ex inte förstå att något är lurt när "Greta" berättar att hon är släkt med den svenske kungen och intresserad av att gifta sig med prins George? Eller när hon talar om att flytta pingviner till nordpolen?

Säger även (enl mig) hur Meghan plockade honom som lågt hängande frukt..
Citera
2020-03-11, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Säger en hel del om hur illa rustad Harry är för livet ute i världen utanför kungahusets beskydd. Det är närmast obegripligt att han är så lättlurad och glappkäftad.
Hur kan han t ex inte förstå att något är lurt när "Greta" berättar att hon är släkt med den svenske kungen och intresserad av att gifta sig med prins George? Eller när hon talar om att flytta pingviner till nordpolen?

Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Prins Harry har blivit ordentligt lurad. Två ryska Youtubers ringde prinsen och utgav sig för att vara Greta Thunberg. I samtalet ska prins Harry bland annat ha kritiserat Donald Trump och öppnat upp sig om beslutet att lämna kungahuset.

https://www.dailymail.co.uk/news/article-8098027/Prince-Harry-falls-victim-hoaxers-reveals-thoughts-Megxit.html

Underbar läsning!

Och ja, det visar med all tydlighet hur svagbegåvad killen är. Intelligens och skärpa är inte hans paradgrenar.
Citera
2020-03-11, 20:37
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Säger även (enl mig) hur Meghan plockade honom som lågt hängande frukt..
Det har du förmodligen helt rätt i. Meghan såg sin chans att A-liste kändis och tjäna de riktigt stora pengarna.
Jag tror att Harry kommer att återvända till Storbritannien utan Meghan om några år. Han kommer helt enkelt inte kunna försörja sig på den nivå han och Meghan tänkt sig.
Citera
2020-03-15, 09:54
Medlem
TuffRobbans avatar
Vanligtvis brukar jag inte intressera mig för skvallerpressen och kungligheter. Jag respekterar helt enkelt att England är en monarki och att engelsmännen värna om deras traditioner. God save the Quen heter det.

Fast är väldigt förvånad att konstatera hur pass mycket Harry har ballat ur. Man tyckte synd om lilla grabben som var tvungen att bita ihop och gå bakom sin mammas kista. Sen hörde man om party- prinsen och till slut hittade han en ny familj tack vare det militära.
Är helt övertygad om att det bara är en tidsfråga tills han blir övergiven och totalt knäckt av Meghan.
Citera
2020-03-26, 11:36
Medlem
Helt underbar stor rubrik på Svensk Damtidnings förstasida (sett på ICA igår):

Ett Sista Farväl från Harry och Meghan
-NU SER VI DEM ALDRIG MER!

Låter ju som om de vore på väg till giljotinen härnäst eller nåt...
Citera
2020-03-26, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Helt underbar stor rubrik på Svensk Damtidnings förstasida (sett på ICA igår):

Ett Sista Farväl från Harry och Meghan
-NU SER VI DEM ALDRIG MER!

Låter ju som om de vore på väg till giljotinen härnäst eller nåt...

Ja, jag hade önskat att det vore sant. Jag vill definitivt inte se dem igen.
Citera
2020-03-26, 21:08
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blueberrycake

Ja, jag hade önskat att det vore sant. Jag vill definitivt inte se dem igen.

Jag önskar också att det vore sant. Men tror inte att det är det... Nu har de kommit i skymundan i alla fall "tack vare" coronaviruset! Finns vissa likheter mellan det och Meghan, när man tänker efter... De tar över andra organismer och suger livet ur dem, spränger sönder och förstör!
Citera
2020-03-27, 07:01
Medlem

https://www.sydsvenskan.se/2020-03-27/prins-harry-slapper-lat-med-jon-bon-jovi

Prins Harry släpper låt med Jon Bon Jovi
Citera
2020-03-27, 14:54
Medlem
Världen är full av z-kändisar, som säljer sin själ till diverse poänglösa "projekt" i hopp om att dessa ska ge dem ordentliga, meningsfulla karriärer där de får tjäna mycket pengar och känna sig viktiga.

Sedan har vi byfånen Harry, som föddes in i en ställning där han hade mycket pengar och alla möjligheter att ägna sig åt meningsfulla arbeten, men som valde att bli en z-kändis istället vars enda bidrag till politik och kultur är fjortiga instagraminlägg.

Snyggt jobbat, ditt pucko.
Citera
2020-03-27, 14:56
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ababababababa

https://www.sydsvenskan.se/2020-03-27/prins-harry-slapper-lat-med-jon-bon-jovi

Prins Harry släpper låt med Jon Bon Jovi

King`en är ju Elvis..

Och sen blir det ju Prince..

Vad blir detta då ?
Citera
2020-03-27, 16:26
Medlem
Sculleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount

King`en är ju Elvis..

Och sen blir det ju Prince..

Vad blir detta då ?

Pathetic
Citera
2020-03-27, 19:30
Medlem
Han kan bli befodrad ett par snäpp i successionsordningen inom närmaste månaderna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in