Citat:
Ursprungligen postat av
Merwinna
https://www.expressen.se/nyheter/kungligt/meghans-jakt-pa-lyxhus-for-200-miljoner-kronor/
Vem är förvånad över att Meghan drog Harry till Beverly Hills, Los Angeles, i slutändan? Och över att de letar snuskigt dyra, och vräkigt och onödigt lyxiga hus? Inte jag! Harry är ett mähä som går i fruns ledband!
Mycket kan man säga om Harry, men jag tror inte han är ett mähä. Han deltog ju i strider i MÖ. Han är Apache-helikopterpilot och det är inget för tunnisar. Jag tror däremot att Harry är emotionellt skadad från barndomen. Att vara så liten när mamman flöjtade runt med en arab i pressen och sedan förlora henne i den åldern. Fy fan, stackars kille. Till på köpet har han sannolikt fått höra tillräckligt mycket om att prins Charles inte är hans biologiska pappa utan att det är James Hewitt, mammans älskare. Tro fan att det kan sätta sina spår i en sådan killes uppväxt. Dessutom tror jag att han lurats iväg till Epsteins ö och där drogpåverkad filmats göra saker som inte får komma ut. Därefter blev han globalisternas bitch. Gift dig med M. De klipp jag sett av honom verkar han allt annat än glad och avslappnad bredvid henne. Prins Andrew verkar dock vara ett avskyvärt jävla kräk. Prins Harry lurades in och prins Andres såg en möjlighet. Så tror jag.
En annan som jag uppfattat är kontrollerad på samma vis George Clooney. Han såg jävligt obekväm i de klipp jag sett med honom och hans fru. Nu verkar det dock som att hans fru är en man, precis som i fallet med Obamas och David Bowies "fruar".
Citat:
Ursprungligen postat av
Merwinna
Av samma skäl, som folk fattar att vår egen C P blivit groomad, manipulerad och grundlurad av Slitzerella. Livserfarenhet, människokännedom. Man känner igen typerna, helt enkelt.
Att kungabarnen följer vanliga människor kan jag förstå eftersom jag gissar att det kan vara rätt sliskiga typer i kretsarna runt dem. Samtidigt tycker jag det är brist på omdöme av CP och Sofia. Han borde valt någon utan hennes bakgrund och hon borde begripit att detta var en relation att tacka nej till. Nu är det som det är och man får hoppas att hon sköter sig i sin roll och utanför.
Jag uppfattar alla kungabarnen som fina människor. De får ju inte yttra sig om politik, men jag hoppas att de kan vara en sammanhållande kraft i framtiden när landet ska rensas. Om de propagerar för multikulti osv så är nog deras dagar som Högheter räknade.
Citat:
Ursprungligen postat av
Merwinna
Konstigt, du ser något som jag inte alls ser. Jag tycker att Harry verkar snäll, trevlig och välmenande - men också naiv och lättlurad. Tyvärr hör det ofta ihop...
Så uppfattar jag honom också. Jag tror han är tvingad eller manipulerad in i detta och man har hållhakar på honom så han inte kan backa ur. I alla fall inte enkelt. Jag hoppa han väljer att träda fram oavsett vad han gjort och avslöja
dem än att han "råkar ut för en olycka".
Citat:
Ursprungligen postat av
Tagelapa
Det ska bli intressant att se hur länge det här kommer att hålla.
Undrar hur lång tid det tar innan den snälla men lättstyrda Harry vaknar upp och inser att jetsetlivet Meghan vill ha inte passar honom alls.
Tror att inom en inte alltför lång tid kommer den stackars kraken att må riktigt jävla dåligt då Meghan styr undan hans vänner och enbart godkänner dem som kan ge henne själv fördelar i hennes s k arbetsliv. Dessutom använder hon Harry och hans kontakter som en plog för att försöka ta sig fram i jobbsökandet.
Usch jag gillar inte den där Meghan. Hon känns mycket obehaglig trots att hon vill framstå som så mjuk och fin. Nä hon är en riktig skitapa.
Instämmer. Hon är värsta sorten.
Citat:
Ursprungligen postat av
Mali09
Korrekt. Britterna snarare föraktar Meghan och Prins Harry för vad de har gjort mot deras drottning. Meghan är knappast populär och kommer inte att bli någon drottning, Prins Harry är långt ifrån tronen.
Så uppfattar jag det också, i alla fall M. Jag tror folket känner med sin prins, även om han inte skulle vara prins Charles äkta son. Han är drabbad av yttre omständigheter som han redan i starten av livet inte kunde påverka.