2020-05-05, 02:01
Medlem
GreyForests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av namatara
´

Håller med helt och fullt!

Sveriges kriminella har hållit sej ifrån våldtäkter både på varandra och har aldrig hållit folk som våldtagit kvinnor om ryggen.

Verkar som om ungarna och kanske en del kulturella influenser, om så från USA eller MENA, håller på att ändra på det. Tragiskt.

Ska man vara kriminell ska man fan ha tjuvheder också.
Den svenska ”tjuvheder” du beskriver är inte ett internationellt fenomen. Även gangsterkulturen inom en nation ger en återspegling av folkets grundläggande moral och värderingar, som på ett större plan återspeglas av samhället och kulturen i stort. Det har alltid funnits en viss hederskodex som nu luckras upp i takt med massimport av rasfrämmande element. På svenska anstalter har svenska män sedan länge sparkat våldtäktsmän, kvinnomisshandlare, bögar och pedofiler blodiga, eftersom dessa bröt mot de oskrivna reglerna.

Jag har förståelse för att även svenska grabbar kan attraheras av gangsterkulturen, inte bara för att det är ”inne” utan för att den anspelar på djupgående faktorer. Gangstern anspelar nämligen i viss mån på en modern och degenererad form av krigaren. Krigaren, dvs någon som ser efter sin familj, har makt, männerbund, ett respekterat och fruktat rykte och försvarar sina egna med våld om det krävs.

Vi behöver låta krigarandan blomstra ut inom vår svenska ungdom på ett konstruktivt sätt, som får de att förkasta det degenererade och rotlösa samhället och istället bli fanatiska kämpar för vårt folk och hylla våra förfäder. När svenska ungdomar utsätts för bestialiska brott av rasfrämlingar utan moraliska hämningar och lever i ett samhälle präglat av etniska problem, så lägger det grunden för en ny anda att växa fram. Som en motreaktion på det smutsiga och förfallna. Det svenska stålet härdas, men vi måste se till så att det härdas på rätt sätt. Liksom gevärspipan ska härdas hård och seg, utan att bli spröd.

Nu tror jag inte att just Einar är av rätt stål. Men om vi leker med tanken att han vore det. Einar borde kidnappa undermänniskorna som förnedrade honom. Han borde spela in en video där han förklarar vilka äckliga undermänniskor dem är och att de saknar moral och heder, att de är bögar och våldtäktsmän. Onödig sadism och groteska inslag behövs inte, inte heller primitiv förnedring. Det moraliska övertaget finns redan där, han behöver bara förklara varför han inte kommer behandla dem likadant som dem behandlade honom, skillnaden mellan dem och honom bör framstå tydligt. Rysk roulette duger gott sedan avrätta dem en efter en, med skott eller hängning.

Juridiskt kommer han såklart förlora på det. Alla sympatier han nu får av kören på twitter lär ju svalna också. Men ändå inte helt, för det han gör är onekligen moraliskt försvarbart. Om en sådan video utfördes på rätt sätt skulle den ge honom upprättelse och respekt i mångas ögon, även bland kaosblattarna, sen måste han såklart kunna leva upp till det efteråt också.

Istället för att rappa om hur farlig man är och hur mycket vapen man har, gör det på riktigt istället. Härma inte blattarna men låt er heller inte pacifiseras. Skryt inte och var inte efterbliven, det dunkelt sagda är det dunkelt tänkta. Begå inte onödiga brott utan utbilda er istället och tjäna pengar, genomgå militär utbildning och beväpna er.
Senast redigerad av GreyForest 2020-05-05 kl. 02:16.
2020-05-05, 02:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knux
Bara jag som tycker det är otroligt cringe när svenskar (Einar) pratar med babbebrytning?
Många tycker som du, inkl jag.

Om detta har hänt så är det riktigt jävla synd om grabben. Undrar verkligen varför? Och varför har hans morsa inte ringt polisen? Hon är väl också känd?
2020-05-05, 02:03
Medlem
maadsteezes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ToxicTard
Har man blivit kidnappad av ett gäng kommer man inte ut med ett sådant spydigt uttalande och hintar om att ”alla kan bli kidnappade”.

För att förtydliga för alla här inne, jag hoppas INTE att han fått genomgå något av dessa saker som diskuterats härinne. Det jag hävdar däremot är att jag tror allt är fake.

Du lever verkligen upp till ditt nick..

Fattar du inte att han har en image att upprätthålla? Fattar du inte att det här är SKITDÅLIG PR för en rappare?

Finns inte en chans att han har iscensatt detta själv, det fattar väl vem fan som helst.. och jag är ingen Einar fanboy som försöker försvara honom, allt jag säger är att ingen rappare skulle nånsin dra på sig klänning, peruk och hundkoppel och läcka de bilderna själv.

Tänk efter lite för fan, deras image är ju typ det viktigaste dem har.
2020-05-05, 02:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gen.Ouromov
Ok men ska du lajva gangstarappa så är det nog det sista du ska göra för att få mer följare.

Aftonbladet Senaste Nytt: Gangsterrapparen Einar bunden och förnedrad som en liten slampa!

Det ger publicitet men inte sådan som en wannabe gangster vill ha.

gör man musik som riktar sig till barn tror jag detta blåser över. va va det, tre bilder där han hade ketchup på läppen och partytopp. bilder som är borta imorn.
jag tror detta garanterar en plats i morgonsoffan lagom till plattan släpps, oavsett om det är på riktigt eller inte.
2020-05-05, 02:06
Medlem
Foolsgames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baast
Du tror alltså att en person som vill vara creddig i ortenjazzbranschen frivilligt skulle klä sig som transa och låta det framstå som att han tagit den i tvåan? Fascinerande... men han kanske är någon slags GG Allin-karaktär?

Tja han verkar ju inte lida så mycket längre utan såg sin chans att promota sin skiva
2020-05-05, 02:13
Medlem
Gen.Ouromovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spakur
gör man musik som riktar sig till barn tror jag detta blåser över. va va det, tre bilder där han hade ketchup på läppen och partytopp. bilder som är borta imorn.
jag tror detta garanterar en plats i morgonsoffan lagom till plattan släpps, oavsett om det är på riktigt eller inte.

Jag tror verkligen inte att detta är fejk, killen kommer bli utskrattad för resten av sitt liv varje gång han sätter sin fot i orten. Finns nästan inget värre än att bli fotad i trosor som en slampa.
2020-05-05, 02:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gen.Ouromov
PR trick? Finns inte en människa i världen med lite värdighet som klär ut sig som en hora med stringtrosor och blodig näsa för att få publicitet.

they do anything for clout - offset
2020-05-05, 02:17
Medlem
Fick nyss höra från en kompis som känner till situationen och det handlar om dalen grabbar, fd einars "vänner", einar ville inte ge dom pengar längre o lekte kaxig, dessa personer var hans skydd förut så ingen skulle jiddra med han. Om ni skrolla lite genom instagram och alla dom har tagit bort bilderna med einar. thrife modo, rasta o sstv. Case closed

Allt verkar stämma
2020-05-05, 02:18
Medlem
Gen.Ouromovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ungperson32
they do anything for clout - offset

Jo jag har fel när jag säger ingen, men någon som utger sig för att vara gangster är det uteslutet då det dödar hans image på rot.
2020-05-05, 02:21
Medlem
Misstänker att snubben antagligen har fått nån att bli förbannad. Men man behöver ju inte håna fanstyget för det.
2020-05-05, 02:22
Medlem
SJUKT att alla dessa gubbar på 50 år sitter och tror att detta är ett PR trick, men jag vet inte om ni förstår att för en orten grabb är nog det här sämsta PR tricket någonsin, att bli förnedrad och utklädd sådär kommer hela orten skratta åt och peka på han för resten av livet.

Det ändå som funkar är att ta tillbaka sin heder genom att sätta dom på plats tillbaka, annars blir du ännu mer stämplad. Annars kommer ingen i orten se på dig normalt igen... hämnas eller stick.

Att det ska också förekomma en video där han ska ha blivit våldtagen också är väl inget vidare bra PR trick för en ung ”gangster” grabb heller?

Tänker ni att han ska berätta sin tuffa story om att ha blivit våldtagen och förnedrar i orten ska sälja mer? Då spricker gangster bilden också, går riktigt inte ihop. Tänk lite mer. Oavsett så är snubben 17 bast och ingen förtjänar sånt här, ni som tycker att han gör det, förstår inte hur ni tänker... Han är 17 år och spelar cool, är absolut ingen gangster och ingen super kriminell snubbe, har suttit på lvu för skit grejer...

Undra vad alla ni tuffingar som spelar cool på fyllan, slår eran fru eller skriker på era barn förtjänar då? Sen ska vi inte prata om er som önskar att få se videon, då förtjänar ni det här lika mycket enligt era resonemang? Dubbel moral idioter.
Senast redigerad av OstersundTrash91 2020-05-05 kl. 02:25.
2020-05-05, 02:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infofinnslen
Fick nyss höra från en kompis som känner till situationen och det handlar om dalen grabbar, fd einars "vänner", einar ville inte ge dom pengar längre o lekte kaxig, dessa personer var hans skydd förut så ingen skulle jiddra med han. Om ni skrolla lite genom instagram och alla dom har tagit bort bilderna med einar. thrife modo, rasta o sstv. Case closed

Allt verkar stämma

Konstigt nog att einar han verkar ha någon support från adel o co, som postar bilder om hans situation o dom reser utomlands tillsammans men tror faktiskt att dom vill också ba använda einar till deras egna intresser.

De e dags för einar o göra en 180 o börja sjunga pop låtar o lämna hans gangster fasad, har flera gånger möt han o killen e riktig nacas, så till alla er som trodde att han var nån stabil grabb, de e över för han.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in