2020-05-05, 01:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yesw
Det kan vara för att det inte finns någon video, din dumme fan.
Alltså.. det finns massor med censurerade versioner där ute redan, en bland annat där dom visat en del av hans ansikte, ska se om jag hittar den igen
2020-05-05, 01:49
Medlem
Gen.Ouromovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ungperson32
PR trick? Grattis Flashback you've just played yourself.

https://www.instagram.com/p/B_yBZM8BYhB/

PR trick? Finns inte en människa i världen med lite värdighet som klär ut sig som en hora med stringtrosor och blodig näsa för att få publicitet.
2020-05-05, 01:49
Medlem
nefarisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zergler
Har den ens lagts upp ännu?

Den existerar inte ^^
2020-05-05, 01:51
Medlem
Knuxs avatar
Tillfällighet att hans album släpps om 10 dagar?
Blir bojkott!
2020-05-05, 01:51
Medlem
anotherpieceofmeats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikLarsson99
Kurt skickade mig videon och det var det värsta jag sett i hela mitt liv. Ni vill verkligen inte se den grabbar.

Dildo i röven = värsta du nånsin sett?
2020-05-05, 01:53
Medlem
MrLevaLivets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snuthus
PR-trick? Inte en chans.

"– Jag mår bra. Ni ser, jag är vid liv", står han citerad i Aftonbladet. Hade man svarat så om ingenting hade hänt? Jag tror inte det.

Såhär ser verkligheten ut för svenska ungdomar idag. Har de mycket pengar och umgås i fel kretsar ökar nog riskerna markant. Lägg även till att han är känd bland ungdomar.

Om det här verkligen stämmer är det illa.

Ja, men det är ju enklare att säga att det är en hoax, samma stil som detta med att anmälningsbenägenheten har ökat.

Det går runt totalt livsfarliga unga utan några som helst spärrar som skiter i allt. Skjuter ihjäl folk, rånar och förnedrar. Men nej nej, det är bara en hoax så sover vi bättre om natten.
2020-05-05, 01:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gen.Ouromov
PR trick? Finns inte en människa i världen med lite värdighet som klär ut sig som en hora med stringtrosor och blodig näsa för att få publicitet.

nej, jag aldrig sett nån vara beredd att skämma ut sig för att få uppmärksamhet
2020-05-05, 01:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yesw
Det kan vara för att det inte finns någon video, din dumme fan.
Det var ju det jag hintade schizo.
2020-05-05, 01:57
Medlem
Foolsgames avatar
Såklart det är fake. ”Följ mitt konto så lägger jag upp video!” och alla tror att det ska komma en video från ”misshandeln” men istället kommer en där han leker tuff igen... och allt är ett skämt.

Han är precis lika töntig som den där tuffa gruppen Kartellen som skröt om sina skottsäkra västar.
2020-05-05, 01:57
Medlem
Vad hände med utlandsflytten år 2020?
2020-05-05, 02:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Foolsgame
Såklart det är fake. ”Följ mitt konto så lägger jag upp video!” och alla tror att det ska komma en video från ”misshandeln” men istället kommer en där han leker tuff igen... och allt är ett skämt.

Han är precis lika töntig som den där tuffa gruppen Kartellen som skröt om sina skottsäkra västar.

Du tror alltså att en person som vill vara creddig i ortenjazzbranschen frivilligt skulle klä sig som transa (inget om om sådana) och låta det framstå som att han tagit den i tvåan? Fascinerande... men han kanske är någon slags GG Allin-karaktär?
Senast redigerad av Baast 2020-05-05 kl. 02:06.
2020-05-05, 02:01
Medlem
Gen.Ouromovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spakur
nej, jag aldrig sett nån vara beredd att skämma ut sig för att få uppmärksamhet

Ok men ska du lajva gangstarappa så är det nog det sista du ska göra för att få mer följare.

Aftonbladet Senaste Nytt: Gangsterrapparen Einar bunden och förnedrad som en liten slampa!

Det ger publicitet men inte sådan som en wannabe gangster vill ha.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in