Härligt OT för folk med mycket fritid... En vacker dag inser de kanske att dåliga betyg, kass attityd, hasch (som för fan är lagligt i många delar av världen) och tramadol är skämmigt att ägna hela sitt liv åt. Sitta och ta tjack och kokain och tro att man är gangster för det är bara för roligt. Finns mängder med helt vanliga Svenssons som gärna drar några linor när de spelar sällskapsspel och dricker lite rödvin men inte fan berättar man det för folk för det är fan skämmigt.
Minigangster kan man vara tills man fyller 20 sen blir det bara tragiskt. Enda gången nån bryr sig är när de vill ha nåt av dem. Vissa går vidare och ägnar resten av sitt liv åt det och hänger med andra psykopater som ingen respekterar mer än att de helt enkelt inte orkar trigga deras aggressioner ytterligare, då det är jobbigt och lönlöst att bråka med en galen apa (när killen vill försvara sig eller säga ifrån lackar frugan ur för att hon inte vill "att barnen ska hamna i fara", därför skiter killen i det och apan tror därför att han är respekterad...).
Gå runt med dyra klockor och har tre uppsättningar gucci-tishor i garderoben och tror att de är något jävla modelejon. Tips, folk med pengar brukar föredra att inte ha loggor över hela jävla plagget, har man pengar har man råd att köpa mer sofistikerade kläder än så. Bara folk som fortfarande bor hemma som satsar på kläder med loggor då det är det enda de har råd med.
Diggar sönder folk med fula kedjor, någon ful stulen klocka och en äcklig t-shirt alltså, är bara för gulligt! Är man ful i övrigt så hjälper det inte heller ett skit att bära kläder som är häftiga i "orten", haha, ja... vad ska man säga. Har man inget så greppar man allt man kan få tag i för att bli något. Att komma från orten och tro att man är något för det gör mig ledsen å deras vägnar. Menmen... jag unnar dem det. Precis som många andra.
Einars musik är allt annat än den rap jag växte upp med och jag ser det inte ens som rap. Han sjunger ju för fan. Rimma kan han inte heller, finner inget mer än enkla ord som rimmar på varandra. Att vara en duktig lyriker ser jag som en förutsättning för att kalla sig rappare. Men han är ju bara 17 år så vem vet han kanske behöver läsa upp sina betyg innan han kan nyttja det svenska språket på ett sätt som gör det meningsfullt för människor som faktiskt gillar rap. ......men, han har ju åtminstone en ganska len och fin sångröst. Bra det i alla fall!
Bästa är att låta ungen vara tills han inser sitt misstag att gå runt och bryta på swahili och hänga med djur från andra arter. Fattas bara en ft. med en pojke som rappar på klickspråk, can't wait.