2020-05-05, 00:40
Medlem
Sainsburyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ToxicTard
Har man blivit kidnappad av ett gäng kommer man inte ut med ett sådant spydigt uttalande och hintar om att ”alla kan bli kidnappade”.

För att förtydliga för alla här inne, jag hoppas INTE att han fått genomgå något av dessa saker som diskuterats härinne. Det jag hävdar däremot är att jag tror allt är fake.

Man kan tänkas göra det om man försöker hålla huvudet uppe, man försöker hålla masken som att det inte har affekterat en, som det är ingenting. Då kan man tänkas komma med dessa uttalanden.
2020-05-05, 00:41
Medlem
Zexxs avatar
Läste någonstans att dessa bilder som nu sprids togs för 1-2 veckor sedan, kan det stämma tro?
Dom är ju inte tagna idag iallafall det kan man ju räkna ut med arslet.
2020-05-05, 00:42
Medlem
Cuckslayers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Jo man tycker ju hans föräldrar borde gripa in. Han är gangster-rappare. Sådana kommer inte tala med polisen. Sedan kanske han är rädd också. De har hotat honom om han "tjallar" till polisen. Men just hans föräldrar. Ta honom åt öronen och fan säg vilka dessa var. Annars om inte lagförda kan de ju göra detta mot andra.

Einar vill nog inte erkänna att han har blivit rövknullad av blattar. Han kommer att hålla tyst.
2020-05-05, 00:42
Medlem
GreyForests avatar
Citat:
Har man blivit kidnappad av ett gäng kommer man inte ut med ett sådant spydigt uttalande och hintar om att ”alla kan bli kidnappade”.

För att förtydliga för alla här inne, jag hoppas INTE att han fått genomgå något av dessa saker som diskuterats härinne. Det jag hävdar däremot är att jag tror allt är fake.
Att han uttrycker sig som han gör är knappast speciellt förvånande. Han försöker släta ut det och förminska det och visa att han står stark och obrydd.
2020-05-05, 00:44
Medlem
namataras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoungA
Om det stämmer att någon har kört upp en dildo i honom:
Det gör den som gjort det till bög in my opinion. Inte Einar.
Hatar Einar. Men den som är bög är den som gjort det.
´

Håller med helt och fullt!

Sveriges kriminella har hållit sej ifrån våldtäkter både på varandra och har aldrig hållit folk som våldtagit kvinnor om ryggen.

Verkar som om ungarna och kanske en del kulturella influenser, om så från USA eller MENA, håller på att ändra på det. Tragiskt.

Ska man vara kriminell ska man fan ha tjuvheder också.
2020-05-05, 00:44
Medlem
Zexxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ryskafanan87
Tror ni ali khan kommer klippa dem som gjort detta? Sett att Einar hänger endel med tati ali khan på sociala medier. Isf ligger dessa grabbar risigt till om han har uppbackning av tati.

Vem är tati och vad har han för grabbar?
2020-05-05, 00:45
Medlem
Samuel332s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ryskafanan87
Tror ni ali khan kommer klippa dem som gjort detta? Sett att Einar hänger endel med tati ali khan på sociala medier. Isf ligger dessa grabbar risigt till om han har uppbackning av tati.

Alikhan och Tati kan bry sig mindre om en liten hobbyblatte de sätter sin familj först och ingen annan
Medlem
MrLevaLivets avatar
Citat:

Jo om man är gangsta-rappare, annars är karriären över.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mATTE08
Allt känns som ett PR-trick. De gynnar bara SD2022 så de gör inget.

Det är verkligen inget PR-trick, hur blåst får man vara?
2020-05-05, 00:46
Medlem
Xfiless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mATTE08
Allt känns som ett PR-trick. De gynnar bara SD2022 så de gör inget.

Ja, för att bli misshandlad och utklädd till en transa med koppel ger en verkligen street cred inom hiphop
Medlem
mATTE08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rallert
Det är verkligen inget PR-trick, hur blåst får man vara?

Bevisa det gärna med videon här och NU.
Medlem
Inkommers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Socialdemokrat1990
Du förutsätter felaktigt att det finns något att titts på. Själv trodde jag åtminstone det fanns lite video från själva brottet. Alltså vanligt hederligt våld.
Men nej, det finns inte ens det.
Bara stillbilder.

Varför någon skulle ta stillbilder istället för att filma är rätt oklart och förstärker mest känslan av att något är lite off här...
Folk sitter ju ändå och tigger om att få det skickat till sig. Bögjävlar!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in